3 שיטות לעשות כסף ממודעות סולו

3 שיטות לעשות כסף ממודעות סולו

0 Comments

האנשים הרציניים שעושים כסף גדול באינטרנט בדרך כלל מוכרים משהו. יש להם מוצר אינפורמציה או שירות שהם מעוניינים לשווק. בין אם זה מוצר שהם עצמם יצרו, או מוצר שהם מקדמים עבור אנשים אחרים. על מנת לקדם את המוצר הזה הם משווקים לרשימת התפוצה שלהם דיוורים ומצפים שבסופו של דבר מנויים ברשימה יבצעו רכישה, וכך הם מרוויחים כסף.

לעשות כסף ממודעת סולו ללא רשימת תפוצה
זוהי שיטה מהירה להרוויח כסף  דרך ניוזלטר או רשימת תפוצה של אחרים. קונים מודעת סולו בניוזלטר של מישהו אחר. רצוי מישהו שיש לו רשימה גדולה של כ 10,000 מנויים. כותבים המלצה אודות המוצר המוצע, עם לינק לרכישת המוצר. מדובר במוצר אפיליאט, כלומר מפנים גולשים לרכוש מוצר של יצרן כלשהו, תמורת עמלה. היכן מוצאים את המוצרים הללו? באתר וויסייל, או קליקאון.
יתרון: ניתן להרוויח במהירות ובקלות, ללא רשימה.
חסרון: באופי של מכירה מסוג זה, אחוז ההמרה יהיה נמוך יחסית.


לעשות כסף מהגדלת הרשימה שלך
פרסם ברשימת תפוצה של משווקים שכבר יש להם רשימות תפוצה גדולות. המודעה צריכה להיות דיוור ספציפי שבעלי הרשימה מקדישים למודעה שלך. לא מדובר במודעה שמשובצת בתוך טקסט אחר, אלא דיוור שיוצא אל 1000 אנשים או יותר. המודעה שלך צריכה להציע הורדת מוצר מתנה, מוצר חינם. זה מה שיניע את הגולשים ברשימה להקליק על הקישור בדיוור ולהגיע אל עמוד הנחיתה שלך. כך הם נכנסים לתוך רשימת התפוצה שלך. אתה מתחיל לדוור להם, לשווק ולעשות כסף.
יתרון: המנויים נכנסים לרשימה שלך, ואתה יכול לשווק להם לאורך שנים ארוכות, מעבר למכירה הספציפית של המוצר שאתה משווק כעת.

חסרון: אין.
לשים לב: עליך לפנות לבעלי רשימות וניוזלטרים התואמים את הנושא של המוצר אותו אתה משווק. אם למשל אתה משווק קורס בשוק ההון, אז רצוי שהרשימה תהיה בתחום של עשיית כסף, עסקים וכלכלה. אם תפרסם בניוזלטר שעוסק ביוגה, אז סביר שלא תצליח למכור הרבה.

להרוויח ממודעות סולו מבלי תלות במכירות
אני רוצה היום להציע לך קיצור דרך של השיטה הזאת. במקום להיות תלוי במכירות, אתה יכול להרוויח כסף מהרשימה שלך אפילו אם לא תתבצע מכירה אחת, ובכל מקרה לא אתה הוא זה שצריך למכור. אם אין לך רשימה זאת עדיין בשורה טובה עבורך, הצע לגולשים ניוזלטר חינמי. הכלים הנחוצים הם עמוד נחיתה עם דוח חינם, ותוכנת דיוור. השקע את הזמן בבניית רשימת תפוצה גדולה בנושא ספציפי, ותהיה מסוגל להציע שרותי פרסום עבור משווקים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.