לעשות כסף מבלוג בשפה האנגלית כשאתה דובר עברית

לעשות כסף מבלוג בשפה האנגלית כשאתה דובר עברית

0 Comments
כאשר אתה כותב בלוג בעברית אתה פונה אל הקהל המקומי, אתה פונה אל השוק המקומי ואל דוברי העברית. בשעה שיש לא מעט גולשים הדוברים את שפת הקודש, הרי שבלוג באנגלית מדבר אל קהל יעד הרבה יותר גדול ומאסיבי - מאות מיליונים. הרי אין מה להשוות בין כמות דוברי האנגלית בעולם לבין דוברי העברית. כאשר ברשותך בלוג באנגלית, לא רק שהוא פונה אל הקהל האמריקני, הבריטי, הקנדי, והאוסטרלי, אלא שהוא פונה גם אל כל אותם אנשים במדינות שאנגלית אינה שפת האם שלהם, אך הם גולשים באתרים באנגלית. אני למשל נוטה לגלוש באתרים בשפה הלועזית וקורא הרבה מאוד תוכן שאינו בעברית.

איך להקים בלוג באנגלית?
אז איך אתה ישראלי שנולד בארץ, יכול להקים בלוג באנגלית? הפתרון טמון במיקור חוץ. האם ידעת שאתה יכול לשכור אנשים דוברי השפה, ולשלם להם סכומים מגוחכים כדי שיכתבו בשבילך תכנים מקוריים בשפה האנגלית? רק דולר ורבע למאמר. זה אומר שאתה יכול להקים בלוג עשיר בתכנים, שמכיל 100 מאמרים, ובכל זה בהשקעה של 125 דולר.

האם אתה מכיר עסק כלשהו שאתה יכול להקים בהשקעה של 125 דולר? אתה יכול לעשות את הכול בהרבה פחות, אם תסתפק בבלוג עם 50 מאמרים, זה יעלה לך רק 62 דולר. לשם כך גלוש אל אתר הכותבים iwriter. על מנת לקבל גישה לאתר ולעשות בו שימוש עליך תחילה להירשם. בתהליך הרישום תקבל שם משתמש וסיסמה. אל תניח שהכותב אוטומטית יידע מה אתה רוצה ממנו, עליך להבהיר במספר משפטים מה אתה מצפה מהכותב, ולצרף לו לינק עם מאמר לדוגמה מהאינטרנט. 

כאשר הבלוג שלך מתחיל להרוויח ועושה כסף, אתה יכול להתחיל ולבנות את הבלוג הבא. בכסף שתרוויח מהבלוג הזמן מאמרים בנישה אחרת לחלוטין והקם לך עוד אחד. אפשרות אחרת היא להגדיל את התכנים בבלוג הקיים, ולהזמין עוד מאמרים.

על מנת להצליח בבלוג שכזה, עליך לחפש נישה צרה יחסית שהתחרות בה אינה גדולה במיוחד, כך יהיה לך סיכוי למשוך גולשים דרך גוגל אל עמודי התוכן שלך, ולהרוויח מהם כסף. קיימות אינספור נישות בהן אתה יכול לפעול, חלקן תחרותיות מאוד. אך שים לב שככל שאתה מעמיק בתוך הנישה ונכנס לתת נושאים, התחרות הולכת ונהיית קטנה יותר.

באיזו תדירות לפרסם
כאשר ברשותך 100 מאמרים, קח תשעים מהם והתחל לפרסם אותם בתדירות של אחד ליום. העלה תוכן חדש בכל יום למשך שלושה חודשים. את 10 המאמרים הנותרים פרסם בתדירות של אחד לשבוע, זה יספק תוכן לבלוג שלך לתקופה של חודשיים וחצי נוספים. בשורה התחתונה זה אומר שיש לך תוכן לתקופה של כמעט חצי שנה. בשלב זה הבלוג שלך כבר אמור להתחיל להרוויח כסף, מתוך הרווחים רכוש עוד 52 מאמרים ופרסם אותם בתדירות של אחד בשבוע, זה יספק תוכן רענן לבלוג ויתחזק אותו למשך שנה נוספת.

קדם את הבלוג הלועזי שלך
קדם את הבלוג שלך באמצעות אתרי סימניות, באנגלית זה נקרא social Bookmarking
היכנס לאתר Fivver ושלם 5 דולרים בעבור פרסום הבלוג שלך אצל אמריקני או אנגלי שיש לו אלפי חברים בפייסבוק.




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.