איך למכור מוצר מידע או שירות בקלות? השיטה המנצחת

איך למכור מוצר מידע או שירות בקלות? השיטה המנצחת

0 Comments


האם אתה רוצה למכור מוצר מידע דיגיטלי? האם אתה מציע שירות כלשהו, ורוצה למשוך יותר לקוחות משלמים?

אני רוצה לחשוף בפניך את האסטרטגיה האפקטיבית ביותר לשווק ולמכור בקלות כל מוצר וכל שירות.

והנה החלק הטוב ביותר

בשיטה הזאת אתה מוכר ללא מאמץ. הלקוחות נופלים לידיך כפרי בשל. אתה לא צריך לרדוף אחריהם. אדרבה הם אלה שינופפו בכרטיסי האשראי שלהם כדי לרכוש ממך.

מהי השיטה, מהי האסטרטגיה?

קרא בריכוז

האסטרטגיה היא לשווק באמצעות תוכן. שיווק באמצעות תוכן אפקטיבי להדהים. זה עובד היטב בשיווק מוצרי מידע באינטרנט,  זה עובד היטב בגיוס לקוחות משלמים וזה עובד במכירה של כל דבר.

מוצרים דיגיטליים, מוצרים פיזיים, שירות כלשהו. בתנאי אחד, שמדובר במוצר או שירות מהמעלה הראשונה. אנו לא מוכרים קרח לאסקימואים, אנו מוכרים מוצרים ושירותים שימושיים. כאלה שבכוחם לשנות חייו של אדם, או לשפר את חייו באופן כלשהו.

בשורה התחתונה
אנו מעוניינים בלקוחות מרוצים.

זכור

"
לקוחות מרוצים ממליצים
לקוחות לא מרוצים, משמיצים."

כאשר משווקים באמצעות התוכן הנכון, ניתן להשיג תוצאות נפלאות.

והנה משהו חשוב.

בין המוצר שלך לבין הלקוח הפוטנציאלי שלך, מפריד תהום עצום.
זוהי מחשבה מטרידה, אבל זוהי עובדת חיים.

נניח שיש לך מוצר נהדר. מוצר שעשוי לעזור באופן משמעותי לקבוצת אנשים ספציפית.

לדוגמה, הגית עיצבת ויצרת קורס מבריק בנושא פרסום בפייסבוק. הקורס מלמד בעלי עסקים קטנים איך לפרסם מודעה מעולה [בתקציב של 20 שקלים ביום] שמושכת לקוחות ומייצרת הכנסות.

ישנם בחוץ אלפי בעלי עסקים קטנים שחלפה להם בראש המחשבה, לפרסם בפייסבוק. הם משתוקקים לפרסם אבל חוששים. הם לא יודעים איך לעשות את זה טכנית, והם חוששים להפסיד כסף.

הקורס שלך פותר להם את הבעיה. הוא מדריך את הלקוח צעד אחר צעד, בצורה קלה ופשוטה כיצד לפרסם מודעה אפקטיבית, ובמחיר קל, שאינו מרתיע.

אתה יודע שהקורס הזה יעזור לאחד כמו משה.

משה כתב ספר דיגיטלי מבריק.
הבעיה של משה? אף אחד לא יודע על קיומו של הספר המבריק שלו.

האנשים שזקוקים לספר שלו, מעולם לא שמעו עליו.

3 שלבים– בדוק באיזה מהם אתה נמצא


אם יש לך מוצר נהדר, אבל זה לא נחטף מהמדף, אתה משתייך לאחת משלוש הקטגוריות הבאות:

1. אף אחד לא יודע על המוצר שלך

2. אנשים שמעו על המוצר שלך אבל לא ברור להם למה הם זקוקים למוצר כזה.

3. אנשים שמעו על המוצר שלך, וברור להם  שהם זקוקים למוצר מסוג זה. לא ברור להם מדוע להשתמש דווקא במוצר שלך ולא של המתחרים.

התוכן שלך [כאשר הוא מעוצב נכון] פותר עבורך את 3 הבעיות הללו בעת ובעונה אחת. אנשים מתוודעים למוצר שלך, מבינים מדוע הם זקוקים לו, וברור להם מדוע לקנות דווקא ממך, ולא מהמתחרים.

הגשר בין הלקוח לבין המוצר




התוכן שלך הוא הגשר בין הלקוח לבין המוצר שלך.

תוכן מעורר מודעות, מסביר ומלמד. אבל זה עושה עוד משהו, זה בונה מערכת אמון בינך לבין הלקוחות שלך.

אם תחשוב על זה לעומק, תגיע למסקנה שזה לא הוגן מצידך שלא לקדם את המוצר המעולה שלך. אם יש לך מוצר מעולה, אתה עושה שירות דב ללקוחות שלך, אם אתה לא מציג אותו בפניהם. 

אתה מבין, אם יש לי בעיה בוערת שאני משתוקק לפתור, אכעס אם אדע שהפתרון נמצא אצל מישהו, אבל אף אחד לא טרח לספר לי על כך. 

כאשר אתה יוצר תוכן סביב מוצר המידע שלך, אתה מעניק שירות מעולה ללקוחות שלך. אתה עוזר לאנשים, אתה משרת אנשים, אתה פותר להם בעיה. אתה מעניק להם משהו שהם רוצים בכל מאודם.

נכון גם אתה מרוויח על הדרך. זה בסדר גמור, כך זה עובד. זה חוק בסיסי בכלכלה, שבלעדיו הכל היה מתמוטט. אם זה לא היה כך אף אחד לא היה עובד, ואף אחד לא היה משקיע.

אף אחד לא יבוא בטענות לקבלן שבנה לו את הבית מדוע הוא הרוויח מהעסקה.

אף אחד לא יבוא בטענות למתווך שמצא לו דירה, למה הוא מקבל עמלה.

אף אחד לא יבוא בטענות לחנווני במכולת, למה הוא הרוויח על הלחם והחלב שהוא מכר לו.
 
זה ברור לכולם שהקבלן לא יבנה המתווך לא יחפש דירות והחנווני לא ימכור אם הם לא ירוויחו.

איש לא עובד חינם. 
  
העולם שלנו התפתח והגיע להישגים אדירים, בזכות החוק הכלכלי האלמנטרי הזה. אתה משקיע מזמנך היקר, מהכישרון שלך  ומהידע שלך. ברור שמגיע לך תגמול, בעבור המאמצים שעשית כדי להגיש לקהל שלך מוצר נהדר, שישפר  את חייהם.

אם נתבונן ברשת האינטרנט נגלה שתוכן כתוב הוא עמוד התווך של הרשת. זה הוא הפורמט הנפוץ והפופולרי ביותר.

מאמרים, ספרים דיגיטליים, דוחות מיוחדים, פוסטים בבלוגים, ניוזלטרים  ודיוורים.

גוגל אוהב תכנים כתובים, ושולח לך גולשים ולקוחות, מבלי שתיאלץ לשלם עבור פרסום יקר.

היתרון הברור של שיווק באמצעות תוכן הוא העמידות שלו.

למה אני מתכוון כשאני אומר עמידות?

אסביר.

ישנם מאמרים שכתבתי ופרסמתי לפני 9 שנים. המאמרים הללו עד היום מושכים עבורי תנועת גולשים איכותית, המומרת ללידים ולמכירות.

אין לזה אח ורע באף פורמט שיווקי אחר.

כאשר אתה מפרסם מודעה, הגולשים מגיעים כל עוד אתה משלם על המודעה. ברגע שהסרת את הקמפיין, ברגע שחדלת לשלם בעבור החשיפה, זה נפסק. זרם הלקוחות נעצר ומתייבש.

לא כל מאמר שאני מפרסם זוכה לביצועים כאלה מרשימים. אבל די בכמה כאלה כדי לתדלק את הבעירה של העסק.

אפקט כדור השלג


אם אתה יוצר ומפרסם על בסיס קבוע, תוכן איכותי ומעמיק, הרי שזה רק עניין של זמן עד שאפקט כדור השלג ייכנס לפעולה.

תאר לעצמך שני אתרים העוסקים באותו הנושא.

האחד מפרסם 3 פעמים בשבוע פוסטים קצרים כלליים ושטחיים.
השני מפרסם פעם בשבוע פוסטים איכותיים עמוקים ומקיפים.

פאסט פורוורד 6 חודשים מהיום.

הפוסטים של האתר השני זוכים לשיתופים, ולייקים. אנשים שומרים אותם במועדפים כדי לחזור אליהם ולקרוא מהם עוד.

עם הזמן גוגל מזהה שמדובר באתר אוטוריטה, ושולח טראפיק מאסיבי לעמודי התוכן הללו.

התוצאה?

מאות לקוחות חדשים, והכנסה של עוד 20,900 שקלים בחודש.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על כתיבה שמביאה לקוחות כסף והכנסות 


הירשם וצפה בסרטון "סודות הכתיבה לעולם הדיגיטלי"



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.