שיווק באמצעות תוכן עובד [ועוד איך]

שיווק באמצעות תוכן עובד [ועוד איך]

0 Comments

בעולם הדיגיטלי של 2020, התוכן ניצב בלב השיווק. שיווק באמצעות תוכן זה הוא הכלי בו משתמשים העסקים המשגשגים ביותר.

כל עסק יפיק טונות של תועלת מהאסטרטגיה הזאת.

תוכן איכותי מציב אותך כאוטוריטה בתחום, מעניק לך אמינות, וממגנט אליך לקוחות.

התוכן שלך מקפל בתוכו את המסרים החשובים שאתה רוצה להעביר ללקוחות. זוהי הסיבה שיש לזה עוצמה אטומית ואימפקט של נוקאאוט לעומת אמצעים פרסומיים אחרים.

תוכן מעולה מזרים טראפיק ממוקד ואיכותי. טראפיק שהיית משלם עבורו עשרות אלפי שקלים. לפעמים אפילו מאות אלפי שקלים.

הרגשתי את זה על בשרי.

כאשר פרסמתי בתשלום בגוגל אדוורדס (מודעות גוגל) הבנתי את הערך של המאמרים והתכנים שהעליתי לרשת ברבות השנים.

אילו הייתי נדרש להביא את כמות הגולשים שהגיעו לבלוגים שלי באמצעות מודעות פרסום, זה היה עולה לי רבע מיליון שקלים.

הי, תחשוב לרגע מה יכולת לעשות ברבע מיליון שקלים. אולי סוף סוף היתה לך אפשרות לרכוש דירה משלך, אולי היית קונה לך מכונית חדשה ומגניבה? אולי היית עושה טיול לארצות הברית, או טיול הרפתקאות בעולם.

מה שבטוח, זה היה מעניק לך שלווה וביטחון כלכלי.

תחשוב כמה תנועה, לידים ולקוחות - תוכן הכתוב היטב עשוי לחולל עבורך.

אבל זה לא נכון לגבי כל תוכן באשר הוא. אני מדבר על התוכן הנכון, וזה מה שאני רוצה ללמד אותך. איך לעצב תוכן לעולם הדיגיטלי, כך שזה יחולל עבורך כסף.

בינינו אין כיום עסק שלא זקוק לתוכן כדי למשוך לקוחות.

זוהי הדרך להפוך מועמדים קרים כקרח ללקוחות לוהטים שמשלמים בשמחה וממליצים ברינה.

הנה דוגמה

יעקב ודליה מוכרים מוצר מידע דומה. שניהם מוכרים קורס שמלמד לעשות כסף מתוכניות שותפים ]אפיליאט]

יעקב מפרסם מודעה: קורס ללימוד אפיליאט.

הוא קנה באנרים ומודעות בגוגל ובפייסבוק.
מי שמקליק מגיע אל עמוד מכירה שמציע לו לקנות את הקורס "איך להיות אפיליאט מצליח ומרוויח"

דליה מפרסמת מאמרים ותכנים שעוסקים בנושא האפיליאט. מדי שבוע היא מעלה לאוויר 2 פוסטים חדשים. יש לה בלוג, ורשימת תפוצה של גולשים שקיבלו מתנה את הספרון שהיא כתבה, "איך להכפיל את רשימת התפוצה שלך תוך 30 יום"

היא שולחת פעם בשבוע מאמר חדש לרשימה שלה. מאמר שעוסק בהיבט אחד של שיווק באינטרנט.

בסוף כל מאמר היא מזמינה את הקורא לגלות יותר. הלקוח מגיע אל עמוד המכירה שלה, לאחר שנחשף לתכנים רלוונטיים שמעניינים אותו.

למה דליה מצליחה להמיר מאות גולשים לקונים, ויעקב משקיע את נשמתו בפרסום, ובקושי מצליח למכור ללקוח 1 בחודש
?

הסיבה ברורה.

אנשים מגיבים אחרת למודעות, מאשר לתוכן אינפורמטיבי.

התוכן הנכון המוגש בזמן הנכון לגולשים, מוביל למכירות מטורפות. המוצרים נחטפים מהמדף.

זוהי עוצמת הפלדה של שיווק תוכן.

מה הצעד הבא? 


הורד [ללא תשלום]
את הספר הדיגיטלי:

"11 הטעויות הקריטיות שעושים כותבים חובבנים"
זה הלינק:



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

מתנה:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.