איך להצטרף ל 12,000 ישראלים שמקבלים כסף מגוגל?

איך להצטרף ל 12,000 ישראלים שמקבלים כסף מגוגל?

0 Comments

הידעת שיש עשרות אלפי ישראלים שמקבלים כסף מגוגל? מנוע החיפוש הפופולארי מעביר לחשבון הבנק שלהם סכומי כסף נכבדים.

איך אני יודע?

מכיוון שאני אחד מהם. כבר 10 שנים שאני מקבל מצלצלים מ Google. זהו בהחלט לא מקור ההכנסה היחידי אבל זה מקור יציב שמעביר תשלומים בדיוק של שעון שוויצרי.

אני זוכר את התקופה בה שלחו לי את הצ'קים הירוקים שלהם, בסכומים של דולרים. הייתי צריך להפקיד את הצ'ק בבנק, ולאחר שהסכום הועבר, לבצע המרה מדולרים לשקלים. זה עלה לי בעמלה לא קטנה.

מאז החברה שכללה ושיפרה את תהליך העברת התשלומים.

הם עברו לשלם בשקלים. זה חוסך לנו הישראלים את עמלת המרת המטבע. והם מבצעים העברה ישירות לחשבון הבנק. זה חוסך לך זמן בריצות לסניף הבנק וטרחה הכרוכה בהפקדת ההמחאה.

יש כאלה המקבלים רק כמה מאות שקלים אבל יש כאלה המקבלים אלפי שקלים. יש לי חבר שאפילו כיום עושה כ 15,900 שקלים מגוגל.

לא לשווא אמרתי אפילו היום. כי חלה נסיגה ברווחים בשנים האחרונות, אבל עדיין אפשר להרוויח סכומים לא רעים. בהמשך אסביר וארחיב לגבי זה.

למה גוגל משלם לך ועל מה?



גוגל משלם לך כדי שתציג מודעות בבלוג שלך.
כל אחד יכול להקים בלוג. אפילו אפשר לעשות את זה בחינם. אני משתמש כבר עשור בפלטפורמה של blogger

הפלטפורמה נוחה לתפעול, כוללת אופציה לשילוב מודעות, ועוד כמה תכונות מועילות. כגון, תזמון פוסטים אוטומטיים. כבר בימים ההם של 2010 התלהבתי מהתכונה הזאת.

לדוגמה, כתבתי 3 מאמרים ביום, ואז העליתי אותם לפרסום אוטומטי בהפרש של 3 ימים זה מזה.

די מהר הבנתי שאני יכול להטעין את הבלוג שלי במאמרים לכל החודש, מבלי הצורך לפרסם אותם ידנית בזמן אמת.

למה הרווחים מפרסומות גוגל שהכניסו 6,000 שקלים בחודש, צנחו ל 1,600 שקלים?

משנת 2010 עד 2015, הבלוגים שלי חוללו הכנסות יפות. היו חודשים של 5,200 והיו חודשים של 7,000. בממוצע שנתי ההכנסות עמדו על סכום ממוצע של 6,000 שקלים.

‌אבל ב 2016, משהו קרה. הרווחים התחילו לצנוח. בהתחלה חשבתי שאלו רק כמה חודשים חלשים, אבל ככל שנקף הזמן הבנתי שקורה כאן משהו לא טוב. חלה הידרדרות מתמדת.

כיום ההכנסות מגוגל אדסנס בחודש טוב מגרדות את ה 1,800 שקלים. ובממוצע עומדות על כ 1,600 שקלים בחודש.

אני שוקל בכלל לסגור את החשבון בגוגל אדסנס, ולהפסיק להציג מודעת לחלוטין.

למה זה קרה, ואיך בכל זאת, ההכנסות הכוללות שלי מהאינטרנט סך הכול, לא פחתו?

הרווחים ממודעות גוגל ירדו.

חוסמי פרסומות. Adblocker.
לאחר שנים של חשיפה למודעות, זה נמאס לאנשים. אנשים התחילו להפעיל חוסמי פרסומות.

גולשים בעבר התלהבו מהמודעות, או לפחות גילו עניין. הגולשים בתקופתנו פיתחו אדישות למודעות גוגל.

אפילו מי שלא מפעיל חוסם ורואה את מודעות הטקסט הללו, נמנע מלהקליק עליהן.

והנה עוד סיבה.

עלייתו של פייסבוק. יותר יזמים עברו לפרסם בפייסבוק מכיוון ששיטת הצגת המודעות שונה משל גוגל.

בגוגל הגולש צריך לבצע פעולה כדי שמודעה כלשהי תגיע אליו

לבצע חיפוש בגוגל.

בפייסבוק לעומת זאת, המודעה מופיעה בפני הגולש באופן אוטומטי מבלי שיצטרך לבצע פעולה כלשהי מצידו.

לדוגמה,

מאמן כושר באזור תל אביב מגדיר שהוא רוצה שהמודעה שלו תופיע לו בפני נשים בגילאי 40-45 שמתגוררת בצפון תל אביב.

התוצאה של כל המהפכה הזאת?

אותה כמות של תנועת גולשים שבעבר הכניסה לבלוגרים 6,000 שקלים, מכניסה היום כ 1,600 שקלים.

כבר ב 2013 הוספתי עוד ערוץ הכנסה.
כתבתי מאמרים בתשלום בעבור חברות לקידום אתרים.

כלל ההכנסות והרווחים הגיעו מגוגל אדסנס, מקליקאון (אתר שיווק שותפים), ומתכנים שכתבתי עבור אתרים אחרים.

אם בחרת להיות יוצר תוכן לאינטרנט, תגלה שההזדמנויות ייפלו עליך כמו ממטרים עזים מהשמיים.

תוכל ליצור אימפריית בלוגים משלך, או להתמקד בבלוג אחד גדול. תקבל הצעות לכתוב עבור אתרים אחרים. אבל זה פותח אפשרויות ליצירת אינספור עסקים באינטרנט.

ספרים דיגיטליים, מוצרי מידע, שיווק שותפים, פרסומות ומודעות. הדמיון שלך והשמיים הם הגבול.

רוצה לבנות עסק משלך באינטרנט?
המשך מכאן – זהו המפתח להצלחה


הנה, להקליק כאן.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.