איך לתת לעצמך 50 שקלים במתנה?

איך לתת לעצמך 50 שקלים במתנה?

0 Comments
-->


דרכים להרוויח כסף

קבל 50 ש''ח במתנה

 כסף במתנה
אנשים רבים אינם שמחים כל כך לקבל הזמנה לאירוע. הסיבה? הצ'ק שהם יצטרכו לתת לבעל השמחה, ומאות השקלים מהם יאלצו להיפרד. אני ממש לא נגד אירועים, ואני מוזמן לשמחות ואירועים שונים ורבים, הן של משפחה והן של חברים, וחברים לעבודה. חתונות בר מצווה בת מצווה בריתות, כולם בתפריט. ואני תמיד מקפיד לכתוב ברכות ואיחולים לבביים.

אגב, אתה מוזמן להיכנס לאתר הבא - אם אתה זקוק ל
רעיונות מעולים לברכות, איחולים, ברכות לימי הולדת ומכתבי תודה.
אני כל הזמן משתמש באתר הזה כדי לנסח ברכות ואיחולים לארועים שונים.

אבל האם בכלל אפשר להתחמק מהאירועים הללו? במקרים מסויימים אין לך ברירה אלא לכבד את בעל השמחה שהזמין אותך וללכת לאירוע. אני בעד שאם כבר הלכת לאירוע, אל תשב סתם בצד, אלא תשתתף באופן פעיל, תרקוד תשתה תכייף - תיהנה עד כמה שניתן מהסיטואציה. איך לך מושג עד כמה בעל השמחה יעריך את השתתפותך הפעיל, ויזכור לטובה את תרומתך להרמת המורל באירוע, ולהצלחת האירוע - אפילו יותר מאשר הצ'ק שתרשום.

יש אנשים שכאשר הם מקבלים הזמנה לאירוע, הם אומרים בבדיחות הדעת, שהם קיבלו קנס. נכון, מדובר בהוצאות לא מבוטלות. אם אתה מוזמן בכל חודש לאירוע, ונניח שהלכת לבדך, בלי בת זוג, הרי שתצטרך להיפרד מסכום של מאות שקלים, ואם הוזמנת פעמיים או שלוש באותו החודש? אז זה עלול לעבור את האלף ש''ח בחודש אחד. עבור מרבית האנשים סכום כזה הוא הוצאה גדולה מדי.


אז איך בכל זאת מתייצבים לאירוע, מכבדים את החבר/ה מבלי לפשוט רגל? ישנה טכניקה פשוטה שאתה יכול לנקוט בה כבר ממחר, או מהאירוע הבא אליו אתה מוזמן. לכל אחד מאיתנו ישנו סכום מוסכם בינו לבין עצמו שהוא יודע שהוא מוציא כמתנה כאשר הוא הולך לאירוע. יש אנשים שכאשר יגיעו בגפם לחתונה של חבר ישימו במעטפה סכום של 400 שקלים, יש כאלה שישימו במעטפה 500 שקלים, ויש כאלה שישימו במעטפה 350 שקלים. אם הם יגיעו עם בת זוג, אז הם ישימו במעטפה סכום כפול, או כמעט כפול. להיפרד מ 800 ש''ח בערב זה לא מעט.


הטכניקה שאני מציע היא פשוטה מאוד, מכל סכום שאתה רגיל לשים במעטפה, שים פחות 50 ש''ח. אם התכוונת מלכתחילה לשים במעטפה מתנה בסכום של 400 ש''ח, שים במעטפה סכום של 350 ש''ח. אם התכוונת מלכתחילה לשים במעטפה 350 ש''ח, שים במעטפה 300 ש''ח. אל תדאג, בעל השמחה לא יעריך אותך פחות על כך. אתה בסה''כ מזכה את חשבונך ב 50 ש''ח. אם אתה מגיע עם בת זוג, והתכוונת לשים 800 ש''ח, שים במעטפה 700 ש''ח (זכה את עצמך ב 50 ש''ח ואת בת זוגך בסכום של 50 ש''ח) רק כך תבטיח שמכל אירוע שהלכת אליו, הרווחת 50 ש''ח לאדם.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.