איך לעשות כסף מנחושת?

איך לעשות כסף מנחושת?

2 Comments
היה אלכימאי:  עשה כסף מלהפוך נחושת לזהב
 איך לעשות כסף

איך לעשות כסף  מנחושת? בתקופת ימי הביניים אלכימאים ישבו במעבדות וקיבלו הרבה מאוד כסף תמורת מחקרים שערכו עבור המלך. הם הבטיחו להפוך מתכות זולות כמו ברזל ועופרת למתכות אצילות ויקרות כמו זהב וכסף. מאז ימי הביניים ועד היום טרם התגלתה השיטה להפוך עופרת לזהב, ובכל זאת אפשר עדיין לעשות כסף ממתכות ממוחזרות.


הבטחתי מראש שכל מה שאני מציע לך כאן, אני בעצמי כבר ביצעתי. כלומר, אני לא סתם זורק לך באוויר רעיונות. אלה הם רעיונות שבפועל עובדים, מכניסים כסף, ואנשים אכן מרוויחים מהם כסף. לגבי הטכניקה הזאת אני מוכרח להיות כן איתך ולומר שאמנם אני בעצמי לא משתמש בזה, אך אני מכיר היטב אדם שמרוויח, כהכנסה צדדית לפחות 800 שקל בכל חודש מנחושת. והוא מקדיש לזה בערך 4 שעות בשבוע.
 לאסוף ולמכור נחושת זה לא קשה. נחושת היא מתכת המוליכה חשמל, לכן היא קיימת בכל מכשיר חשמלי שתעלה על הדעת. בשלב הראשון אתה צריך לאתר היכן באזור שלך אפשר למצוא כבלים וחוטים של חשמל. לרוב זה קיים באזור תעשייה. חשמלאים בכלל ובעיקר חשמלאי רכב למשל נוהגים לזרוק המון חוטים שמכילים נחושת....אם אתה מוצא כבל חשמל של מחשב, חוטים של מכשירי חשמל, מאווררים ישנים, מזגנים, מכשירי מיקרוגל – כולם מכילים נחושת בכמות זו או אחרת. במנוע של מכונת כביסה למשל יש המון נחושת.


אפשר לעשות כסף מלאסוף ולמכור נחושת. נכון לעכשיו, משלמים כ – 20 שקלים עבור ק''ג נחושת. ואם תחשוב על זה לרגע, אז אתה גם עוזר לאיכות הסביבה, ולנקיון האזור שלך, מכיוון שאתה עוסק במחזור. אתה לוקח דברים משומשים ומעביר אותם לשימוש חוזר, וזה תורם לעולם טוב יותר, ירוק יותר ובריא יותר.


עכשיו אתה שואל את עצמך, נניח שאמצא נחושת, מי יקנה את זה ממני וישלם לי על זה כסף? – תתפלא, אבל קיימים בשוק הרבה מאוד אנשים שישמחו לשלם לך כסף במזומן עבור הסחורה הזאת. פשוט היכנס לגוגל והקלד – קונה נחושת – אתה תשמח לגלות שיש לא מעט אנשים שמעוניינים לשלם לך בעבור הנחושת שאספת.





אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.