איך להרוויח כסף באינטרנט

איך להרוויח כסף באינטרנט

0 Comments
-->

אז באמת, איך להרוויח כסף באינטרנט? בעוד שיש הרבה אופציות ליצור רווחים תוך כדי שימוש באינטרנט הרי שהדרך הטובה ביותר היא ליצור את הנכסים הפרטיים שלך ברשת. נכון שאתה תמיד יכול להירשם לאתרי סקרים, ולמלא סקרים (כשאלה יגיעו אל תיבת הדואר שלך) ונכון שישנם אתרים שאתה יכול להירשם אליהם, ולקבל משימות שונות לביצוע, כמו הקלדת טקסטים ותרגומים משפה לשפה, ולהרוויח כסף מביצוע המשימות הללו. יחד עם זאת, אתה רוצה שיהיה לך עוגן, שיהיה לך משהו שהוא שייך לך, ברשותך, ובשליטתך. משהו אשר ייצר עבורך כסף, מבלי להיות תלוי כמה סקרים יישלח לך אתר הסקרים, או כמה משימות יספקו לך האתרים הללו שמספקים משימות תמורת תשלום. אני לא אומר שאלה אינן דרכים טובות, יש אנשים שיצרו לעצמם הכנסה נוספת נאה ביותר, מעבודות תרגום, משימות הקלדה, עבודות תמלול וכדומה. וכמובן, שככל שיש לך יותר ידע, אתה מסוגל לבצע יותר משימות, כמו הקמת אתרים, או כתיבת מאמרים מוזמנים מראש.

להרוויח כסף באינטרנט
מצד שני, כאשר יש לך מקור הכנסה בבעלותך, הרי שזה אחרת. אחת העצות הטובות ביותר שאני יכול לתת לך ברגע זה, היא להתחיל לכתוב בלוג. אפילו אם אין לך ידע בהקמת אתרים, הרי שהקמת בלוג זה יחסית עניין פשוט, וקל לביצוע. עשה זאת, באחד הימים תודה לי על כך. אתה מבין, כאשר אתה בונה לך בלוג עשיר במידע, בלוג איכותי, שמתעדכן על בסיס קבוע, כזה שצובר עוד ועוד תכנים, הרי שבסופו של דבר יש ברשותך נכס. זה מדהים אותי לראות איך אנשים שיש להם בלוגים יוצאים מן הכלל, בלוגים ותיקים, אשר מנוהלים במשך שנים ארוכות, ומכילים בתוכם עושר של אינפורמציה איכותית, מאות פוסטים...דווקא האנשים הללו, נכשלים לראות את הפוטנציאל העסקי הטמון במה שהם יצרו. ולא רק זאת, לחלק מהם יש בלוגים כאלה מוצלחים, שעם הזמן הצליחו למגנט ולשאוב אליהם קהל קוראים נאמן שחוזר בכל פעם שמתפרסם משהו חדש, כדי לקרוא ולהתעדכן. אם יש דבר אחד שאני מצטער שלא עשיתי לפני 10 שנים באינטרנט, זה להקים שלושה או ארבעה בלוגים טובים.

ייתכן, שכבר יש לך בלוג, ואתה שואל את עצמך למה זה כל כך חשוב, ואיפה הפוטנציאל ליצירת רווחים, ואיך אפשר לעשות כסף מבלוג. ובכן, בלוג ותיק ועשיר במידע שווה המון, ויכולים להיות לו שימושים רבים. ראשית, ניתן דרכו לשווק תוכניות שותפים, ולשים פרסומות של גוגל. דבר שני, בלוג כזה יכול לשמש ככלי לקידום אתרים אחרים שלך שתרצה לקדם. על ידי הצבת לינקים מתאימים אל האתר שאותו אתה מעוניין לקדם, אתה יכול להפנות תנועת גולשים ערה אל האתר אותו אתה מעוניין לקדם. מעבר לכך, הערך של האתר המקודם יעלה בעיני מנועי החיפוש, כי מקשר אליו בלוג איכותי וותיק.

אם אתה מתכנן להרוויח כסף באינטרנט לטווח הארוך, התחל כבר היום להקים בלוג חדש, ומוטב שאפילו לא אחד אלא שלושה. וזה לא משנה אפילו באיזה תחום תיבחר, כל עוד תעדכן לעיתים קרובות, ותתמיד בכך לאורך זמן. תטפח משהו משלך, ששייך לך, תיבנה אותו מהיסוד לאט לאט אבל בטוח.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.