פרסום חינם באינטרנט / 3 שיטות

פרסום חינם באינטרנט / 3 שיטות

0 Comments
-->

זקוק לפרסום חינם באינטרנט? מדריך זה מיועד עבור בעלי עסקים קטנים, ומשווקים מתחילים שאין להם תקציב לפרסום, אך בכל זאת מעוניינים לפרסם לקהלים ממוקדים, להרוויח כסף, ולהגדיל את הרווחים והמכירות שלהם. האינטרנט הינו מדיום תקשורתי רב עוצמה וניתן למנף אותו כדי לעשות כסף. איך אפשר לפרסם באינטרנט מבלי להשקיע כסף?
פרסום חינם באינדקס עסקים
בין אם יש לך עסק משלך, ובין אם אתה עוסק בשיווק באינטרנט, הרי שאתה זקוק לחשיפה ולפרסום. ידוע לכל עצמאי ולכל משווק, שפרסום נכון עשוי להקפיץ את המכירות, וליצור יותר מזומנים. דרך אחת לפרסם חינם באינטרנט היא על ידי ניצול הידע שלך והפיכתו לכלי פרסום אפקטיבי. כתוב מספר מאמרים בהיקף של 300 עד 600 מילים. המאמרים צריכים להיות בתחום בו אתה עוסק. אם למשל אתה או את מייצרים תכשיטים בביתכם ומעוניינים לשווק אותם, עליכם ליצור אתר אינטרנט פשוט שבו תציגו את העבודות שלכם, פרסמו כתובת אימייל, וטלפון ליצירת קשר. מכיוון שהכותרת של מאמר זה עוסק בפרסום חינם, הרי שפתרון טוב הוא להקים בלוג חינם. בלוגים מאפשרים להציג תמונות, ואפילו סרטוני וידיאו, כך שזה בהחלט די והותר לצורך המטרה האמורה. עכשיו כתבו מספר מאמרים בתחום בנושא תכשיטנות, לדוגמה, לימודי תכשיטנות, 5 טיפים ליצירת תכשיט מדליק, איך ליצור צמיד ועוד. פשוט תחלקו בידע שלכם, ואנשים המתעניינים בתחום ימצאו את המאמרים שלכם, יבינו שאתם אנשי מקצוע, שיודעים על מה הם מדברים, ויגיעו אליכם. אתרי המאמרים הטובים ביותר לדעתי, ושאני משתמש בהם בעצמי הם:


http://www.articles.co.il/

http://www.reader.co.il/


http://www.portal-asakim.com/


http://www.circle.co.il/


http://www.cotvim.com/


http://www.authors.co.il/


http://www.israel-articles.com/


http://www.publisher.co.il/


עכשיו, אם תחשבו על זה לרגע אחד הרי שהבלוג עצמו אף הוא סוג של פרסומת חינם, ואנשים שמגיעים אליו בעצם נחשפים אל העבודות שלכם, ואל ההצעות העסקיות שלכם. כך שכדאי להשקיע בבלוג לטפח אותו ולמלא אותו בתכנים איכותיים ומעניינים, כאלה שיוסיפו ידע לקהל הגולשים שלהם.
שיטה נוספת היא לרשום את העסק שלכם באינדקס עסקים. זה שלב שהרבה אנשים מדלגים עליו, אבל בהחלט עשוי להביא לכם הרבה מאוד לקוחות והכנסות. מהו אינדקס עסקים? מדובר באתר שכולל בתוכו קטגוריות שונות של עסקים מתחומים שונים. זה קצת מזכיר את דפי זהב, אלא שהרבה יותר קל ומהיר להתמצות בו. שווה לך להשקיע את הזמן בהרשמה לאינדקס ומילוי פרטי העסק, מכיוון שאתה מקבל פרסום ללא תשלום. ריכזתי כאן עבורך מספר אינדקסים יוצאים מן הכלל אשר באמצעותם תוכל להגדיל את נתח הרווחים שלך:
http://ad3.co.il/edit.asp?MenuType=6&upd=0


http://www.ipp.co.il/


http://אינדקסעסקים.com


http://www.maba.co.il


http://www.vindex.co.il


http://www.esek2all.co.il


http://www.bizclick.co.il


http://www.index-perfect.co.il


שיטה פשוטה נוספת היא לבצע חיפוש בגוגל ולמצוא מאמרים ובלוגים שעוסקים בנושא דומה לשלכם, להגיב בבלוגים הללו, ולהוסיף מהידע שלכם, למה שנאמר, להשלים את מה שנכתב במאמר, לתת תגובה אינטליגנטית. בכך בעצם לחשוף את העסק שלכם, באמצעות התגובות בבלוגים של אחרים. זה עובד ומביא לקוחות פוטנציאליים במידית. חשוב שתגיבו אך ורק בבלוגים העוסקים באותו התחום, או תחום דומה, ולא מתחום שונה לחלוטין.

פרסום ברשת 

איך לפרסם חינם באינטרנט


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.