סקרים תמורת כסף

סקרים תמורת כסף

0 Comments



ייתכן ששמעתם על המושג סקרים תמורת כסף ואתם רוצים לבדוק מה בדיוק עומד מאחורי הדברים, והאם באמת ניתן להרוויח כסף בתמורה למילוי סקרים? היום נבחן את הנושא ואחת ולתמיד נשיב על השאלה הזאת. ראשית, כבר עכשיו נאמר שקיימים אתרים שאכן זקוקים למשתתפים אשר ימלאו סקרים, והם מוכנים להעניק תמורה לכך. בחלק המאתרים תקבלו את הכסף בצורה של תווי קנייה, ובאחרים בכסף ממשי.
כסף מסקרים

מדוע משלמים בתמורה למילוי סקרים?
ייתכן ששאלתם את עצמכם, מדוע בכלל שמישהו ירצה לשלם בתמורה למענה על סקרים, הרי כאשר מתקשרים אליכם הביתה ואתם מתבקשים להשיב על שאלות של סקר כלשהו, אף אחד לא משלם לכם דבר. מסיבה פשוטה, השיטה הזאת חוסכת הרבה מאוד כסף לחברות שרוצות לערוך סקרים. הם עושים זאת במקום להחזיק צוות טלמרקטינג, ולשלם לעובדים אשר יתקשרו אל בתי הנשאלים. מעבר לכך, אנשים כיום מאוד עסוקים ולא ממש אוהבים להשיב על סקרים. בעולם כל כך לחוץ ומהיר, כל אחד עסוק בעניינים שלו, ולמה שהוא יקדיש ממיטב זמנו לשאלון של איזו חברה מסחרית? סקרים בתשלום מבטיחים היענות טובה מצד הנשאלים.

אפשר להרוויח הרבה כסף מסקרים?
ייתכן שזה נשמע לכם טוב, לגלוש באינטרנט, ולמלא את הסקרים הללו כאשר הם מגיעים באימייל ולהרוויח מזה כסף. מצד שני, ייתכן שכאשר תבינו כמה כסף אפשר להרוויח מסקרים, ההתלהבות תצטנן במקצת. ראשית, אתרי הסקרים לא שולחים לכם כמה סקרים מדי יום, למעשה הן אפילו לא שולחות סקר אחד ביום, אלא סקר מדי תקופה מסוימת. כמה כסף אפשר להרוויח בכל סקר? זה כבר תלוי בהיקפו של הסקר, ככל שהוא ארוך יותר ונדרש זמן רב יותר כדי להשלימו, התמורה תהיה גדולה יותר. ראיתי סקרים של שני שקלים, שלושה שקלים, שישה שקלים ואפילו 12 שקלים. הסקר של 12 השקלים אגב, היה סקר די ארוך. אז אם חשבתם להרוויח הרבה כסף ממילוי סקרים, מוטב שתשכחו מזה. מצד שני, אם מתאים לכם ככה מדי פעם למלא סקר ולצבור לזכותכם מספר שקלים, אז ייתכן ששווה לכם להירשם.

סקרים שמהם כדאי להיזהר
כבר אמרנו את זה פעם באתר זה, אבל לא יזיק לחזור על הדברים, מכיוון ששמענו על אנשים אשר שמו את כספם על קרן הצבי. כאשר אתם נרשמים לאתר סקרים ההרשמה צריכה להיות חינמית. אל תתפתו לאתרים כאלה שמציעים לכם להרוויח סכומי כסף גדולים בעבור כל סקר, אבל כדי להירשם לאתר הזה, אתם נדרשים לשלם סכום כסף מסוים. הכלל הוא שמי שעובד הוא זה שמקבל את הכסף, ואם מישהו רוצה שתמלאו סקרים עבורו, הוא זה שצריך לשלם לכם. בשום אופן אל תסכימו לשלם תמורת הרשמה לאתר סקרים. דבר נוסף, אל תמהרו להירשם לכל אתר סקרים שקיים ברשת האינטרנט. אל תשכחו שבסופו של דבר אתם מוסרים את הפרטים האישיים שלכם. את שמכם המלא והאמיתי, ואת כתובתכם האמיתית. (שאם לא תעשו כך, איך הכסף שנצבר לזכותכם יישלח אליכם הביתה?)  מומלץ לעשות זאת רק אם מדובר באתר אמין ומוכר.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.