שני העקרונות שיאלצו אותך להצליח ולהרוויח באינטרנט

שני העקרונות שיאלצו אותך להצליח ולהרוויח באינטרנט

0 Comments
זירת האינטרנט היא זירה מרתקת מאין כמותה. יחד עם זאת בשנים האחרונות הפכה לזירה צפופה ותחרותית.  עם כל הכבוד למילות מפתח, וללינקים נכנסים, ובכלל לקידום אתרים, הרי שהזירה הזאת השתנתה בשנים האחרונות. בעבר האנשים הטכניים אלה שידעו לקדם טכנית את האתר, שלטו בתוצאות של גוגל. כיום הדרך היחידה לנצח באינטרנט היא להיות עקבי ואיכותי. שתי המילים הללו מהוות את הנדבך החשוב ביותר בכל אתר אינטרנט ובכל בלוג שתקים אי פעם.

להיות עקבי פירושו שעליך לפרסם פוסטים מאמרים ועדכונים בתדירות גבוהה. כמה גבוהה? זאת שאלה טובה, שלא פשוט להשיב עליה במספר מדויק. אבל אני יכול לומר לך בביטחון מלא שפעם בחודש זה לא מספיק, וגם לא פעם בשבועיים. פעם בשבוע זה יפה, אבל רק אחרי שהאתר שלך כבר מתחיל להתקדם בגוגל. פעמיים בשבוע ויותר זה כבר הרבה יותר טוב. אבל כאשר אני אומר להיות עקבי, אני לא מתכוון אך ורק לתדירות פרסום המאמרים בבלוג שלך, אני מתכוון לכך, שעליך להתמיד לאורך שנים. אני מכיר אנשים שהקימו בלוג בקול תרועה ובהתלהבות גדולה, הקפידו לעדכן אותו בכל יום, ולפעמים אפילו פעמיים ביום. אך לאחר שלושה או ארבעה חודשים זנחו אותו, ולא הסתכלו עליו יותר.

להיות איכותי, פירושו להעניק לגולשים תשובות הולמות לשאלות שלהם. לפתור להם את הבעיות שהם מקלידים בשורת החיפוש של גוגל. לכתוב תוכן מועיל ואפקטיבי, ולא סתם למלא שורות. בלוג איכותי יהיה כזה שהקוראים ייהנו כל כך לקרוא בו, עד כדי כך שישמרו אותו במועדפים ויחזרו אליו מדי פעם לקרוא עוד ועוד תכנים חדשים. תבדיל את עצמך מהאחרים, תהיה בעל קול ייחודי, מעניין מרתק, כזה שרוצים לקרוא אותו.


כאשר תאמץ לך את שני העקרונות החשובים הללו, להיות עקבי ואיכותי, הרי שאתה כבר באלף צעדים קדימה מרוב הבלוגים והאתרים שקיימים ברשת, ומובטח לך שתצליח.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.