דרכים לעשות כסף ויותר מזה

דרכים לעשות כסף ויותר מזה

0 Comments


באתר זה מוגשות דרכים לעשות כסף, האתר נקרא 51 דרכים לעשות כסף, אך לאמיתו של דבר יש כאן הרבה יותר מזה. במרבית השיטות לחיסכון בכסף, ובעשיית כסף, כמעט תמיד הקפדתי ללמד אותך שיטות להרוויח מבלי להשקיע.  מדוע? מכיוון שאני יודע שיש הרבה מאוד אנשים שמחפשים דרכים ליצור הכנסה נוספת ולשפר את מצבם הכלכלי. הם אינם מעוניינים לעזוב את מקום עבודם, אלא פשוט לעבוד בשעות הערב, מול המחשב וליצור עוד אלף, אלפיים או שלושת אלפים שקלים נוספים מדי חודש.  
עד כמה שהשיטות החינמיות אהובות עליי, כאשר מישהו רוצה להגיע להישגים מרשימים ולראות את הכסף הגדול, הוא לא יכול להימנע מלשקיע כסף, מלשים כסף. יש כאלה שזה מרתיע אותם, וזה בסדר גמור, הם תמיד יכולים לחזור לטכניקות החינמיות ולא לסכן כספים. יחד עם זאת אנשים שרוצים לראות את הכסף הגדול, מבינים שבשלב כלשהו הם גם צריכים להשקיע מכספם.
תתבונן לרגע בחברות הגדולות ביותר המצליחות ביותר והמרוויחות ביותר. קוקה קולה, שטראוס, כלל ביטוח, אוסם, האם אין הן משקיעות כסף כדי להרוויח כסף? האם העובדה שהן משקיעות מיליוני שקלים בשנה בפרסום, תפעול, משכורות, ספקים, והוצאות שוטפות, מונעת מהם להיות רווחיות מאוד? אם הייתי אומר לך שעל כל  20 אלף שקלים שתשקיע , תהיה מסוגל להרוויח 220 אלף שקלים, האם לא היית שמח להשקיע את כספך? אתה מבין ההשקעה היא סוג של מינוף לכסף.
כדי להרוויח יותר צריך להשקיע. ההשקעה יכולה להיות בכלי עבודה יעילים יותר, במקרה של עסק באינטרנט זה כלי עבודה אוטומטיים, ובפרסום על מנת להביא את הלקוחות ולעשות יותר כסף. כאשר אתה שם את הכסף הזה, זה לא בזבוז של כסף, זוהי השקעה נבונה של הכסף שלך. אני יודע אתה לא קוקה קולה ולא אוסם, אין לך משאבים אדירים, אבל כל אחד פועל לפי מה שיש לו. לדוגמה, תפחית ארוחה אחת במסעדה פעם בחודש, וקח את ה 150 שקלים הללו כדי לרכוש לעצמך מודעות פרסום. כאשר תתחיל להרוויח משהו, אפילו 100 דולר, אל תעשה בהם שימוש ואל תוציא אותם, שמור אותם בקופה מיוחדת, בתור כסף לבניית העסק שלך. כך תגדיל ותפתח את העסק שלך, ותהפוך אותו למקור הכנסה מצוין.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.