הכנסה נוספת דרך רשת האינטרנט

הכנסה נוספת דרך רשת האינטרנט

0 Comments
אם יש לך קצת זמן פנוי בשעות הערב, או בשעות אחר הצהריים, מדוע לא לנצל את הזמן הזה כדי ליצור לעצמך הכנסה נוספת דרך רשת האינטרנט?

בחר נושא שמעניין אותך וצור בלוג באינטרנט המתמקד בנושא. אל תכתוב אודות מספר נושאים שונים באותו הבלוג. אם לדוגמה אתה מבין באילוף כלבים, וגם בשיווק באינטרנט. צור שני בלוגים שונים האחד שעוסק באיך לאלף כלב, והשני איך לשווק באינטרנט.

אל תבחר נושא כללי אלא נושא ספציפי. תעמיק בתוך הנושא הגדול. לדוגמה, מוטב להקים בלוג שנקרא איך לאלף כלב לברדור לשבת, מאשר בלוג שנקרא אילוף כלבים. מדוע? מכיוון שלא חסרים אתרים מבוססים וגדולים שעוסקים באילוף כלבים, והתחרות לא קלה. אבל כאשר אתה מתמקד בגזע ספציפי של כלבים, ומלמד ספציפית איך ללמד אותו לשבת, אז התחרות כבר קטנה בהרבה. אתה מבין ככל שהבלוג שלך יהיה ייחודי יותר, כך הסיכויים שגולשים יגיעו דווקא אליו ולא לאחרים.

האם יש לך סמארטפון? למי אין? צלם תמונות הרלוונטיות לבלוג שלך והעבר אותן אל המחשב. שמור את כל התמונות בתוך תיקייה ספציפית. ערוך את התמונות לגודל הרצוי באמצעות תוכנת הצייר, או paint שנמצאת בכל מחשב. בכל פוסט שאתה מפרסם שלב תמונה אחת, זה יוסיף נפח ועניין למאמר שפרסמת.

אתה בוודאי חושב לעצמך, כמה כבר אפשר להרוויח מבלוג? אז אני רוצה להאיר את עיניך, אם עושים את זה נכון, אפשר להרוויח המון. אני יכול להעיד על עצמי, שכבר ייצרתי יותר ממאה אלף שקלים אך ורק מפרסום בלוגים. ואפילו בשנתיים האחרונות בקושי נגעתי בהם, הכול עבד על אוטומט. אפשר לעשות זה, צריך לדעת איך. 

האם מדובר בכסף מהיר? לא ולא. זה לוקח זמן. לי למשל לקח 3 חודשים לראות את הדולר הראשון. אבל אח''כ הרווחים רק הלכו וגדלו מדי חודש. היתרון הגדול ביותר בהקמת בלוג הוא שאתה הוא זה שקובע את הקצב. אף אחד לא רודף אחריך, אתה מתחיל להקים את הבלוג, מוסיף לו תכנים, ולאט לאט יוצר לעצמך בלוג משמעותי בעל ערך אמיתי.

הנה כמה סודות המשותפים לכל הבלוגים המצליחים. סוד ראשון בהקמת בלוג מצליח עדכון. עליך לפרסם פוסטים חדשים ורעננים על בסיס קבוע. פעמיים בשבוע זה קצב מעולה. אבל אם אתה מרגיש שזה יותר מדי בשבילך, פרסם פעם בשבוע תוכן חדש.  

סוד שני בהקמת בלוג מצליח -  מודעות פרסום. שלב מודעות של גוגל אדסנס יחד עם מודעות של תוכנית שותפים. כך יהיו ברשותך שתי מקורות הכנסה.


סוד שלישי ביצירת בלוג מצליח צור לפחות שלושה בלוגים שונים בנושאים שונים. מדוע זה חשוב לעשות זאת? כדי לא לשים את כל הביצים בסל אחד. היה לי בעבר בלוג מצליח שעשה עבורי טונות של כסף. עד שיום אחד הבלוג צנח בתוצאות של גוגל למקום לא ריאלי. למזלי יש לי יותר מ 20 בלוגים. והאחרים המשיכו לייצר הכנסות, כך שאמנים ההכנסות שלי ירדו, אך עדיין המשכתי להרוויח לא רע בכלל. 


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.