איך עושים כסף באינטרנט בענק?

איך עושים כסף באינטרנט בענק?

0 Comments


אם שאלת את עצמך לא פעם איך עושים כסף בגדול ברשת האינטרנט, אז היום אני רוצה לחשוף בפניך את השיטה. למעשה ניתן לסכם את הטכניקה במשפט אחד קטן , המורכב מחמש מילים בלבד: בנה רשימת תפוצה ושווק לרשימה.
עושים כסף בענק
שמת לב שהמשפט מורכב משני חלקים. החלק הראשון הוא, בנה רשימת תפוצה. בוא נתמקד לרגע בחלק זה של המשפט. בשביל מה אנו זקוקים לרשימת תפוצה, ואיך יוצרים רשימה כזאת? ראשית חשוב שלא תתבלבל, רשימת האימיילים של החברים שלך, בני משפחה ומכרים, היא אמנם רשימת תפוצה, אך בהחלט אינה רשימת תפוצה עסקית. אנו מדברים כאן על רשימה עסקית ממוקדת.
בשעה שאתה יכול לשים מודעות פרסום באתרים שלך ולגזור מזה רווחים, הרי שהאנשים שעושים את הכסף הגדול, לא שמים מודעות באתרים שלהם. להפך הם מפרסמים מודעות כדי למשוך עוד ועוד גולשים לרשימות התפוצה שלהם, ומשווקים לרשימה. לדוגמה, בעל אתר אינטרנט אחד סיפר שהיה מרוויח משהו כמו 500 דולר בחודש מפרסומות באתר שלו. במקום לארח פרסומות באתר שלו, הוא החליט לבנות רשימת תפוצה משלו, הפסיק למכור פרסומות לאחרים והפנה את הגולשים שהגיעו אל האתר שלו, אל עמוד ההרשמה שלו. במקביל הוא עצמו פרסם אצל אחרים והמשיך להגדיל את רשימת התפוצה שלו, עד שהגיע לאלפיים חברים. בשלב הזה הוא התחיל לשווק להם מוצרים ושרותים רלוונטיים ועשה 2500 דולר בחודש אחד. האם אתה מתחיל לראות את ההבדל?
אחת השיטות האפקטיביות לבנות את הרשימה שלך היא לפנות אל בעלי רשימה אחרים ולפרסם אצלם. מה שנקרא בעגה  solo ads. שבוע אחר שבוע לפנות לבעלי רשימה הרלוונטיים לנושא שבו אתה עוסק, ולפרסם אצלם. באופן הזה, הרשימה שלך תתחיל להיבנות די מהר. אם עד כה לא עשית זאת עליך להתמקד בבניית הרשימה שלך והגדלתה באופן עקבי. זוהי הדרך ליצור רווחים לאורך זמן, ולא משהו חד פעמי. מכיוון שברגע שיש לך רשימה משמעותית של יותר מאלף נרשמים, אז בעצם אתה לא צריך לדאוג לתנועת גולשים, מכיוון שיש לך גישה ישירה אל הגולשים. כמו כן, אתה יכול לשווק להם שוב ושוב. תחשוב על זה לרגע, אילו סופרמרקט היה מרוויח רק מלקוחות שבאים פעם אחת, האם היתה לו פרנסה טובה? בוודאי שלא. אבל הסופרמרקט מפרסם מכיוון שהוא רוצה להשיג לקוחות שיחזרו אליו שוב ושוב ויבצעו רכישות חוזרות בכל שבוע מחדש. זוהי השיטה הנכונה להרוויח באינטרנט בענק, ובשיטה זו נוקטים משווקי האינטרנט העשירים והמצליחים ביותר.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.