כסף טוב מהרשימה שלך

כסף טוב מהרשימה שלך

0 Comments


רשימת תפוצה היא חלק חשוב מאוד בשיווק באינטרנט. למעשה אם אתה רוצה להרוויח כסף , באמצעות שיווק מוצרי אינפורמציה או מוצרים פיזיים, עליך להתחיל ולבנות את הרשימה שלך כבר ממחר בבוקר. אפילו אם אינך מעוניין לשווק מוצרים, אתה יכול להשתמש ברשימה שלך כפלטפורמה לפרסום שתמורתה תקבל כסף מאנשים אחרים שמעוניינים לפרסם ברשימה שלך.



כאשר יש לך אתר אינטרנט אז אנשים מגיעים אליו כאשר הם מחפשים משהו, מבחינתך אין לך כל שליטה מתי הם יגיעו לאתר. כאשר יש לך רשימה אתה עובד הפוך, אתה הוא זה ששולח את האינפורמציה והתכנים אל הגולשים, במקום שהם יגיעו אל האינפורמציה והתכנים שלך, אתה שולח את התכנים אליהם, וכך אתה מבטיח שהם אכן נחשפים לתכנים וההצעות שלך.

אני מכיר אנשים ששלחו הודעת אימייל אחת לרשימה שלהם, ועשו תוך יום אחד, סכומים של עשרות אלפי שקלים. יש כאלה שתוך פרק זמן של שבועיים, ו 5 הודעות  עשו חצי מיליון שקלים.

אז איך בונים רשימה? ראשית שים באתר שלך אפשרות להירשם לרשימת התפוצה שלך, מעבר לכך בנה עמוד ייעודי ללכידת שמות ואימיילים. גולשים שיגיעו אל העמוד הזה, יירשמו כדי לקבל מתנה כלשהי. דאג שהמתנה שאתה נותן להם בתמורה להרשמה תהיה מתנה בעלת ערך, דוח מיוחד, ולא סתם איזה קשקוש. מדוע זה חשוב לספק מתנה איכותית? מכיוון שכבר בשלב הראשון אתה נתפס בעיני הגולשים כאדם בעל שיעור קומה בתחום בו כתוב הדוח המיוחד.

נהג בכבוד ברשימה שלך, זכור שמדובר בבני אדם כמוך, שרוצים לדעת יותר וללמוד עוד בתחום בו עוסקת הרשימה שלך. אם הרשימה שלך מדברת למשל על התפתחות אישית, תן להם תכנים מעולים בנושא, כך שאנשים שיקראו את התכנים שלך, ירגישו שהם אכן סייעו להם ועזרו להם להשתפר. כאשר תתפס בעיני הגולשים כאדם שנותן ערך, הם יתחילו לתת בך אמון, ויהיו מוכנים לשלם עבור המוצרים בתשלום שאתה מציע למכירה.

אל תחשוש להציע למנויים ברשימה שלך הצעות בתשלום, הם מצפים לכך. למעשה בימנו אנשים יודעים כאשר הם נרשמים לרשימה, שייתכן שבעל הרשימה מנסה למכור להם משהו, אבל הם בודקים מי הוא אותו אדם. אילו תכנים עד כה הוא סיפק להם, האם האדם הזה נראה מומחה, איזה רושם הוא יוצר? כאשר התנאים הללו מתקיימים לטובה, הם יפתחו את הארנק וירכשו ממך מוצר איכותי בתשלום. כמובן שעליך לדאוג שכל מה שיוצא תחת ידך, חייב להיות מוצר איכותי שאכן יתרום למי שקורא אותו, ולומד אותו.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.