הרגע המושלם לעשות כסף

הרגע המושלם לעשות כסף

0 Comments


אני רוצה לומר לך משהו חשוב לגבי עשיית כסף בכלל, ועשיית כסף באינטרנט בפרט. אני רואה את זה אצל הרבה אנשים, שמחכים לרגע המושלם כדי להתחיל, ואני רוצה לומר לך שאתה לא צריך להיות מושלם. אתה לא צריך לחכות עד שתדע הכול כדי שתתחיל להרוויח, אתה ממש לא צריך לחכות לרגע עד שתקרא את כל אלפי הספרים שקיימים בשוק, אלפי ההרצאות והקורסים הזמינים בנושא. למעשה לפעמים קריאת ספר אחד בלבד, תוכנית הדרכה אחת בלבד תוביל אותך לעבר עשיית כסף, ומזה אתה יכול להתחיל.
 
הרגע לעשות כסף
אני לא יודע כמעט כלום על פייסבוק, אני לא מפרסם כמעט בפייסבוק, ובקושי עושה שימוש במדיום הזה, על אף הפופולריות האדירה שלו, ובכל זאת אני עדיין עושה אלפי שקלים בחודש באינטרנט. וכל הרווחים שלי אינם מגיעים מיצירת מוצר מידע כלשהו, לא מדיוור באוטוריספונדר ורשימת תפוצה, ולא מעמודי הרשמה ועמודי מכירה.

עד כה אני מקווה שאתה כבר מבין לאן אני חותר. אתה לא צריך להיות משווק מומחה בעל שם באינטרנט כדי להרוויח כסף באינטרנט, כל אחד כמעט יכול לעשות את זה, כאשר הוא מצויד בידע ספציפי. ממש לא צריך לדעת הכול.

עצם הכתיבה עצמה עשויה להכניס לך כסף די טוב, הבעיה של מרבית האנשים היא שלוקח להם יותר מדי זמן לכתוב. לעתים כדי להוציא מאמר סביר תחת ידם הם משקיעים כמה שעות. כמובן שבשיטה הזאת אי אפשר להתקדם הרבה. בגדול, תחשוב על כך שכל תוכן וכל מאמר שאתה מעלה לאינטרנט, מעלה את הסיכויים שלך להרוויח יותר, ואף בפועל מכניס לך יותר כסף. כך שאם לדוגמה בממוצע מאמר אחד עושה עושה עבורך דולר אחד ביום, תחשוב אם במקום לכתוב אחד היית יכול לכתוב 5, הרי שהיית יכול להרוויח 5 דולר ביום. זה פי חמישה. זה אולי נשמע לך מעט, אבל קח בחשבון שהכסף הזה נכנס על בסיס יומיומי, בכל יום ויום בשנה. זה לא סכום חד פעמי. עבור מרבית ספקי התוכן הרווחים הגדולים מתחילים להגיע כאשר יש להם אתרי תוכן הכוללים מאות מאמרים ולא עשרות מאמרי תוכן.

השיטה הטובה ביותר לכתוב במהירות היא לחשוב על כותרת, ואז לכתוב את המאמר בהתאם לכותרת. אבל אתה צריך לעשות את זה מבלי לחשוב. שים לב הטכניקה היא לכתוב מבלי לחשוב, תן לאצבעות שלך לעשות את העבודה. אל תדאג המוח התת הכרתי שלך יימצא את המילים הנכונות, פשוט תן לו לעשות את זה. אם אתה  מרגיש שאתה לא מצליח במשימה, קרא מספר מאמרים בתחום שאודותיו אתה מעוניין לכתוב, ובוא יום למחרת, מבלי לחשוב יותר מדי, תתחיל לתקתק במקלדת, ותן למילים לפרוץ החוצה. את תופתע מהתוצאות. כתוב במהירות הברק. שב למשך שעה אחת רצופה, ואל תקום עד שיש לך לפחות שלושה מאמרים מוכנים. תחשוב איזה הספק מטורף זה, ולאיזה הישגים אתה יכול להגיע בשיטה הזאת. זמן שווה כסף, אני בטוח ששמעת את הביטוי הזה. אבל זמן שווה כסף רק בעסקים, רק כאשר פועלים ועושים  משהו. אם אתה סתם יושב מול הטלוויזיה אז הזמן שלך לא שווה אגורה.

אם תתמיד בשיטה הזאת, ותתיישב בכל יום לכתוב שעה אחת בלבד, הרי שתוך שלושה חודשים בלבד, כבר יהיה בידך תוכן עשיר שתוכל לפרסם באתרי אינטרנט ובבלוגים, ולעשות מזה כסף. שלושה חודשים יניבו עבורך 270 מאמרים. זה  יהפוך את האתר או הבלוג שלך למקור מידע בעל ערך רב בנושא בו הוא עוסק.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.