לעשות כסף באינטרנט מרישיונות למוצרי מידע

לעשות כסף באינטרנט מרישיונות למוצרי מידע

0 Comments
אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לעשות כסף באינטרנט, היא באמצעות מכירת מוצר מידע. ספר אלקטרוני, או תוכנית לימוד המצולמת בוידאו. הבעיה המרכזית היא שעל מנת ליצור מוצר מידע איכותי שאנשים שישלמו עליו במיטב כספם, זוהי משימה הדורשת השקעה של זמן. מעבר לכך לא לכולם יש את הידע הנדרש על מנת ליצור תוכנית לימודים, או ספר אלקטרוני בהיקף מלא.

הפתרון עבור אנשים אלה הוא לרכוש רישיון עבור מוצר מידע קיים. ישנם אנשים שמתמקדים אך ורק ביצירת מוצרי מידע. הם לא עוסקים בצד השיווקי אך יוצרים מוצרי מידע מעולים.  כאשר אתה רוכש רישיון על מוצר מידע, זה כאילו שאתה עצמך יצרת את המוצר. אתה רשאי לכתוב את שימך כמחבר, ולעשות בו כל מה שאתה רוצה. לשווק אותו ולמכור אותו. אתה מחליט מהו מחירו של המוצר, וכמה אתה מעוניין לגבות בעבור כל מכירה.

לדוגמה, אם רכשת רישיון על ספר אלקטרוני שמלמד איך להרוויח כסף באינטרנט, ושילמת 2000 שקלים בעבורו, תמחר את הספר ב 399 שקלים לעותק. כך שברגע שתמכור 5 עותקים, תוציא את מחיר הרישיון. החל מהעותק ה  6 והלאה, אתה מתחיל להרוויח כסף.

איך לשווק מוצר מידע באינטרנט?
פרסם באמצעות פייסבוק או גוגל אדוורדס.  על מנת לפרסם  בגוגל אדוורדס עליך להיות בעל חשבון gmail ואז להירשם לשירות. הקלד בשורת החיפוש של גוגל את המונח Google AdWords ותגיע אל עמוד ההרשמה. מודעות גוגל מופיעות בחלון החיפוש בחלק השמאלי והחלק העליון של העמוד. המודעה תפנה את הגולש אל עמוד נחיתה, עמוד הרשמה. זה אומר שעליך להקים אתר אינטרנט, או לבקש ממישהו שיודע להקים אתרים שיבצע עבורך את העבודה. האתר צריך לכלול בתוכו לפחות שתי עמודים. עמוד הרשמה, ועמוד מכירה. עליך להצטייד בחשבון דיוור. לדוגמה  GetResponse שתומך בעברית. או חשבון של רב דף, הישראלי, אך היקר יותר.

כאשר מישהו נרשם לרשימת התפוצה שלך מתוך עמוד ההרשמה, הוא מתווסף אוטומטית לרשימת התפוצה, ואתה יכול להתחיל לדוור לו מסרים אוטומטיים. המסרים מוזנים מראש לחשבון הדיוור שלך, מומלץ בהפרש של מספר ימים זה מזה. החל מהמסר ה 5 או ה 6 אתה מפנה את הגולש אל עמוד המכירה. כתוב משהו כמו: לתוכנית הלימוד המלאה איך להרוויח כסף באינטרנט, הקלק כאן. הגולש יגיע אל עמוד המכירה, ובכל פעם שתתבצע מכירה, חשבונך יזוכה בעוד 399 שקלים.

שים לב שכל מה שעליך לעשות הוא לעסוק בשיווק נטו. אתה לא צריך ליצור תוכן, למעט ההודעות לחשבון האוטוריספונדר.

מה עליך לדעת?
ניהול רשימות תפוצה באמצעות חשבון דיוור. זה לא כזה מסובך, ואתה יכול ללמוד את זה בלימוד עצמי. הירשם חינם ל GetResponse והתחל לתרגל את הנושא בכוחות עצמך.
הקמת אתר אינטרנט פשוט. אם אינך רוצה להיכנס לזה, תן למישהו להקים עבורך את האתר. תוכל למצוא באתר 20's שקלים, הצעות מעולות לבניית אתר במחירים נוחים.




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.