הדרך המהירה לעשות כסף באינטרנט

הדרך המהירה לעשות כסף באינטרנט

0 Comments


אני מניח שאתה בוודאי כבר יודע שאחת הדרכים הטובות ביותר לעשות כסף באינטרנט היא באמצעות מכירת מוצר מידע, זה יכול להיות ספר אלקטרוני, או סדרת סרטונים. הדרך המהירה ביותר לעשות כסף באינטרנט היא באמצעות רכישת זכויות על מוצר קיים. מדוע זה כל כך טוב? יש לזה כמה סיבות. ראשית, אינך צריך להיות מומחה בתחום שבו נכתב הספר האלקטרוני, אנשים אחרים, כותבים מקצועיים המתמחים בתחום יצרו אותו וכתבו אותו. שנית, אינך צריך להשקיע זמן מאמץ וממון ביצירת הספר. 
לעשות כסף באינטרנט


כאשר אתה רוכש זכויות יוצרים אודות ספר אלקטרוני כלשהו, תברר האם אתה מקבל ספר בונוס נוסף שתוכל לתת חינם לגולשים על מנת למשוך אותם לרשימת התפוצה שלך.

אז איך זה עובד? אתה רוכש זכויות אודות שני ספרים אלקטרוניים. ספר אחד בהיקף של בין 5 ל 20 עמודים, זהו ספר המתנה שתעניק לגולשים, וספר שני, בהיקף של בין 80 ל 220 עמודים. הספר הזה הוא המוצר בתשלום שעבורו תגבה כסף ותגרוף רווחים. רכישת הזכויות אומרת שאתה יכול לעשות בספר ככל העולה על רוחך, הוא שלך, ואתה יכול לשים את שמך על הספר כמחבר הספר. יחד עם זאת עליך לדעת שאינך מקבל בלעדיות. מה זה אומר? מחבר הספר שמוכר לך את הזכויות לו רק לך, אלא גם ליזמים נוספים. בדוק מהי המכסה שנקבעה. יש כאלה שמגבילים את זה ל 100 עותקים, אבל הכי טוב זה לרכוש ממי שמתחייב להגביל את המכירה ל 50 עותקים בלבד. אם תרצה ספר אלקטרוני שתהיה לך בו בלעדיות, מן הסתם זה יעלה הרבה יותר כסף, ותצטרך לדון עם מחבר הספר ולחתום עמו הסכם.

השלב הבא הוא הקמת אתר אינטרנט הכולל סך הכול ארבעה עמודים. עמוד הרשמה, עמוד הורדת מוצר מתנה, עמוד מכירה, ועמוד הורדת מוצר בתשלום. עכשיו כל מה שעליך לעשות הוא להזרים תנועת גולשים אל עמוד ההרשמה. דבר נוסף שתזדקק לו הוא חשבון דיוור אלקטרוני. קיימים בשוק לא מעט שירותים טובים שמספקים את הסחורה, למשל רב מסר הישראלי, ו Get Response  שתומך גם בשפה העברית.

הטכניקה היא ליצור קמפיין דיוור שכולל כ 10 אימיילים המתוזמנים אוטומטית מרגע שהגולש נרשם. כך אתה מתזמן את למשל שההודעה הראשונה תגיע אל תיבת האימייל שלו, לאחר יומיים מרגע שנרשם, ולאחר עוד שלושה ימים תגיע הודעה נוספת וכולי. באופן הזה אתה יוצר לעצמך מערכת אוטומטית שמייצרת כסף. הגולש מקבל אל תיבת האימייל שלו, מידע בעל ערך, ובסוף האימייל אתה שם לינק להצעה בתשלום.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.