איך אפ סייל עושה לך כסף?

איך אפ סייל עושה לך כסף?

0 Comments
-->


אם כבר זמן מה אתה חושב על יצירת רשימת תפוצה ושיווק מוצרים משלך, או מוצרי שותפים על מנת להרוויח כסף, אתה חייב לעשות שימוש בשיטה של אפ סייל. מהי השיטה? בגדול אפשר להסביר את זה, כמכירת מוצרים משלימים למוצר שזה עתה הלקוח רכש. אם לדוגמה הלקוח שלך כרגע רכש ממך קורס שיווק באינטרנט, אתה יכול למכור לו תבניות מוכנות של מכתבי מכירה, או סדרת אימיילים מוכנה לדיוור ללקוחות שלו. באותה המידה אתה יכול גם למכור לו ספר שמלמד איך לשווק באמצעות פייסבוק. זוהי שיטת שיווק עתיקת יומין, שסוחרים השתמשו בה עוד הרבה לפני שמישהו חלם על אינטרנט. זוהי הסיבה שכאשר אתה קונה פלאפל שואלים אותך: "משהו לשתות?" מכיוון שברגע שתגיד כן, אז הוא הגדיל את העסקה שלך איתו מ 15 שקלים (נאמר שזה מחירו של הפלאפל) ל 21 שקלים.
עושה כסף

בימים ההם כאשר עוד היינו קונים דיסקים, אז שאלו אותנו אם אנו זקוקים למעמד לדיסקים. אני זוכר שמחיר מעמדי הדיסקים היו מטורפים. לפעמים היית יכול לקנות 10 דיסקים במחיר של מעמד לדיסקים, ובכל זאת אנשים רכשו אותם.

השיטה הזאת של למכור מוצרים נלווים, מגדילה את הרווחים עבור היזם, והופכת עבורו את העסקאות להרבה יותר מוצלחות. לפעמים זה הדבר שעשוי להכריע בין הצלחת עסק לבין כשלונו. לא מזמן קראתי באחד מעיתוני הכלכלה, ש 42% מהעסקים  שנפתחו בשנת 2005 בכלל לא הגיעו לשנת 2012, הם כבר נסגרו בדרך.

אז אני יודע שהשיטה הזאת היא למתקדמים, ולא למתחילים. היא מיועדת לכאלה שכבר עשו כברת דרך מסוימת, והתחילו לבנות את העסק שלהם, יחד עם זאת, אני חושב שגם עבור מי שרק עושה את צעדיו הראשונים בעשיית כסף בכלל, ובאינטרנט בפרט, זהו מידע בעל ערך שכדאי לו לדעת. הרי בסופו של דבר באחד הימים, כל אחד ואחד שקורא את הטקסט הזה, יהפוך להיות בעל עסק כלשהו, כזה או אחר, אחרת הוא לא היה מגיע לאתר הזה, ולא היה מתעניין בתוכן שהוא מציע.

שים לב שהמוצר המשלים חייב להיות מתאים למוצר הראשי. אתה לא יכול למכור קורס לשיווק באינטרנט, ולעשות אפ סייל על קורס שמלמד איך לאלף כלב פינצ'ר.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.