פשוט, להרוויח כסף

פשוט, להרוויח כסף

0 Comments
-->


בשעה שניתן להרוויח כסף בתור שכיר, הרי שכדי באמת לעשות כסף, אני מתכוון לכסף גדול, כזה שיביא אותך לעושר, ולרמת חיים גבוהה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות.
להרוויח כסף

יש מספר דרכים לעשות כסף. דרך אחת היא השקעות. להשקיע סכום כסף מסוים במנייה של חברה אמינה כלשהי. זה לא נדיר שמניה של חברה ידועה מתחום התקשורת או  מתחום הביטוח עולה בשיעור של 30 אחוזים בשנה. אז מי שהשקיע 100 אלף שקלים, יקבל 130 אלף שקלים. זוהי שיטה שבה נוקטים אנשים עשירים רבים.

דרך נוספת לעשות כסף היא להיות יזם. המסלול ליזמות עלול להיות רצוף במכשולים וקשיים,  יחד עם זאת הוא טומן בחובו תגמול גדול עבור מי שצולח אותו. יזם הוא אדם בעל רוח חופשית, אדם שמחפש הזדמנויות, הן בתחום ההשקעה, אבל לא רק. יזם מעלה רעיונות לעסקים ומוציא אותם לפועל. יזמים הם אנשים שיודעים לנהל את הזמן שלהם, אנשים בעלי מעוף ודמיון ויכולת לתקשר היטב עם אנשים אחרים.

האם יש לך חזון? האם אתה רואה לאן אתה רוצה להגיע, ומה אתה רוצה להיות? האם אתה רואה את הרעיון שלך בדמיונך קורם עור וגידים, ואתה מבין למה הוא מגיע? מהי המשימה שלך? אם למשל אתה רוצה לבנות עסק באינטרנט שמלמד אנגלית, אז המשימה שלך היא להנחיל את השפה לכמה שיותר אנשים, ולהפוך אותם למתקשרים טובים יותר באנגלית. אם העסק שלך הוא שיווק תוכניות שותפים, אז המשימה שלך צריכה להיות לעזור לכמה שיותר אנשים למצוא את המוצרים והשירותים אשר ישפרו את חייהם. מהי המטרה שלך? לאן אתה רוצה להתקדם ולהגיע עם העסק שלך, לאן פניך מועדות.

תמיד תבדוק שיש ביקוש למה שאתה רוצה להציע. אם אתה רוצה להקים אתר שנקרא התחביב שלי בגידול עכבישים, אז אם אתה עושה את זה בשביל הכיף, יופי. אבל אם אתה רוצה להרוויח מזה כסף, זה כבר סיפור אחר. עליך להציע שרותים ומוצרים שיש להם ביקוש גבוהה בשוק. איך תדע לאילו מוצרים ושירותים יש ביקוש גבוה? תסתכל סביבך, תראה מה מצליח, על מה אנשים מדברים, מה אנשים מחפשים באינטרנט. זה די קל לזהות. אם אתה רוצה לעשות כסף גדול, תכוון לקהל יעד של אנשים בעלי כוח קנייה גדול.

אני מציע שקודם תעבוד בתור שכיר, ובמקביל תתחיל לבנות את הביזנס שלך. מדוע? מכיוון שזה נותן לך אוויר לנשימה. בעלי עסקים רבים סוגרים מכיוון שהם לא מצליחים להכניס כסף במיידי, אבל יזמים חכמים יודעים שעסק בונים לטווח ארוך, ולא מצפים להרוויח בחודשים הראשונים.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.