לעשות כסף משיווק בוידאו

לעשות כסף משיווק בוידאו

0 Comments
-->


שיווק בוידאו באינטרנט צובר יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות. ומשווקים רבים למדו לנצל את הפופולריות של יוטיוב כדי לעשות כסף. מסתבר שאנשים פשוט אוהבים וידאו, ואחוז גדול מהאוכלוסיה נהנה לצפות בסרטון קצר מאשר לקרוא מאמר. מעבר לכך יש דברים שניתן להראות רק בוידאו, כמו למשל איך עושים משהו ספציפי. אם נוסיף לכך את האופי הויראלי של מדיום זה, ואני מתכוון לכך שאנשים אוהבים לשתף סרטונים מצחיקים, מעניינים או בעלי ערך, הרי שיש לנו כאן כלי חזק מאוד לשיווק. כדי להרוויח כסף משיווק בוידאו עלינו לוודא שני דברים. האחד, שיש לנו משהו לשווק. הרי אנחנו לא משווקים אוויר. סרט הוידאו הטוב ביותר והמושך ביותר יהיה ככל היותר משהו שאנשים ידברו עליו, אבל איפה הכסף? כדי שיהיה מעורב כסף בכל הסיפור הזה, עלינו להציע מוצר כלשהו למכירה. זה יכול להיות מוצר פיזי, או מוצר דיגיטלי. זה יכול להיות קורס, או כל דבר אחר שנכנס לקטגוריה של מוצר צריכה בצורה זו או אחרת.
כסף משיווק בוידאו
 
המוצר יכול להיות מתוצרתך, אך לא חייב להיות כזה. אתה יכול בקלות למצוא מאות מוצרים של חברות ישראליות שמשלמות עמלות עבור שותפים. לשם כך עליך להירשם לאתר כמו קליקאון או וויסייל, לבחור במוצר אותו אתה מעוניין לקדם. כאשר אתה רשום לאתר, די בקלות ניתן לקבל את הלינק האישי שלך לקידום המוצר הספציפי, כך שכאשר מישהו יגיע למוצר דרכך, אתה תרוויח כסף.

השלב הבא הוא ליצור סדרת סרטונים מעניינים ואינפורמטיביים אודות המוצר, כך שמי שיחפש את המוצר או השירות, יהיה מסוגל להגיע דרך גוגל אל הסרט שלך, לצפות בו, ובתום הצפייה להקליק על הלינק אל עמוד המכירה של המוצר, או עמוד ההרשמה, בו הוא מתבקש למלא שם וכתובת אימייל.

מדוע ליצור סדרת סרטונים ולא סרטון אחד בודד? הסיבה היא שאתה מכוון בכל סרטון לביטוי מפתח אחר. אם למשל בחרת לשווק קורס נדל''ן, בכל סרטון תכוון לביטויי מפתח שונים. למשל, קורס נדלן, קורס השקעות נדלן, קורס נדלן למתחילים, לעשות כסף מנדלן, ועוד ועוד. כאשר אתה  יוצר מספר רב של סרטונים הסיכוי שיגיעו אליהם רב יותר, מעבר לכך , אני מאמין ששמת לב לכך שגוגל משלב בתוצאות החיפוש שלו, סרטים מתוך יוטיוב. אם אחד הסרטים שיצרת עולה בגוגל גבוה בחיפוש ביטוי מסוים, זה אומר הרבה מאוד תעבורת גולשים חינם אל הסרט שלך.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.