איך לצאת מהחובות במהירות?

איך לצאת מהחובות במהירות?

0 Comments


אולי לקחת הלוואה, או אולי פשוט חיית מעבר ליכולת הכלכלית שלך לפרק זמן מסוים. ייתכן שרכשת כמה דברים בפרק זמן קצר, והופ אתה מגלה שנכנסת לחובות. היום נדבר על איך לצאת מהחובות במהירות. אף אחד לא אוהב להיות חייב, חובות צוברים ריבית, ומכניסים אותך למינוס. 
לצאת מהחובות

הדרך הטובה ביותר לפתור בעיית חובות היא פשוט לא להיכנס לחובות. אבל יש מצבים בחיים שפשוט אין לנו בררה. שאל את עצמך, האם אני בחובות מכיוון שהשקעתי באיזשהו נכס, האם נכנסתי לחובות כדי לפרסם עסק שאני מקים? או שאולי פשוט כי אני חי ברמת חיים הגבוהה מרמת ההכנסות שלי? אולי אתה אוהב ללבוש מותגים יקרים, לבלות במסעדות  יוקרה, לנסוע במוניות ממקום למקום. עליך להיות כן עם עצמך. אני תמיד אומר כזה דבר, אם אתה יכול להרשות לעצמך, סע בלימוזינה, אם אתה לא יכול להרשות לעצמך לימוזינה, סע ברכב פשוט, אם אתה לא יכול להרשות לעצמך רכב פשוט, סע באוטובוס, אם אתה לא יכול להרשות לעצמך אוטובוס – לך ברגל.

זה מדהים לראות שאנשים בחובות אף פעם לא יודעים לאמוד את גודל החוב שלהם, הם תמיד נוטים להגזים לכאן או לכאן. יש כאלה שאומרים שהם בחוב של 10,000 שקל, אבל כאשר בודקים מגלים שהם בסך הכול בחוב של 3,000 שקל. מצד שני יש אנשים שבטוחים שהם בחוב של 100,000 שקלים, אך בדיקה מעמיקה מעלה שהם חייבים יותר מ 300,000 שקלים.

הרעיון הוא ליצור תוכנית מסודרת שתביא אותך לסילוק של החובות, זה יכול לקחת זמן, אבל זה עובד. אם יש לך מספר חובות, קח את החוב הקטן ביותר ועשה את מירב המאמצים לסלק אותו. החזר סכום בכל חודש. בקש עזרה מחברים ומשפחה בסכומים קטנים של מאה עד 200 שקלים מכל אחד, על מנת לסגור את החוב בשלבים. כאשר תסגור חוב אחד, עבור להתמקד בשני.

בנה לעצמך תקציב. אין מנוס מהידוק החגורה. צור רשימה של כל ההוצאות שלך. למשך חודש אחד כתוב כל שקל שיצא, כולל הכסף הקטן. כל החשבונות כל תשלומים. תבדוק היכן אתה יכול להדק את החגורה. אולי אתה יכול לשתות קפה במשרד, במקום לקנות קפה בארומה. אולי אתה יכול להביא סנדוויץ'  מהבית,  במקום לרכוש ארוחה ב 35 שקלים.

בדוק עם המעביד שלך האם אתה יכול לעבוד שעה עד שעתיים נוספות ביום. אם העבודה שלך אינה מצריכה שעות נוספות, אתה יכול למלא תפקידים אחרים ומשימות חדשות שבדרך כלל אינך רגיל לעשות, וכך ליצור הכנסה נוספת, שמטרתה תשלומים לסגירת החוב. צר לי לאכזב אותך, אבל אין נוסחת קסם ליציאה מהירה מהחוב. אך אם תתמיד בתוכנית, תוך זמן קצר תראה את האור בקצה המנהרה, ואפילו בזמן שעדיין תהיה בחובות, מצבך ישתפר


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.