להרוויח כסף מתוכנית שותפים משלך

להרוויח כסף מתוכנית שותפים משלך

0 Comments


ייתכן מאוד ששמעת על תוכניות שותפים. הרעיון פשוט, אתה מקדם מוצרים ושירותים של אחרים תמורת עמלות. אפשר להרוויח כסף מכל הפנייה, אך מדובר בעשרות שקלים. יחד עם זאת, אלה שעושים את הכסף הגדול, הם אלה שמפעילים את תוכניות השותפים, כלומר בעלי המוצרים והשירותים. האם לא כדאי להיות בצד הזה, ולהרוויח כסף גדול?
 

מדוע לא לתת לאחרים לקדם את המוצרים שלך, להניח להם לשלוח תנועת גולשים אל עמודי המכירה שלך, וכאשר תתבצע מכירה בפועל הם יתוגמלו. כך אתה מבטיח שאתה משלם, רק כאשר אתה מרוויח. יצירת תוכנית שותפים מאפשרת לך  מינוף גבוה, ואפשרות ליצור הכנסות מרשימות ביותר.

על מנת לבנות תוכנית שותפים מצליחה, עליך לתת לשותפים שלך כמה שיותר כלים. תאמין לי, הייתי שם, עשיתי כסף בתור אפיליאט, כלומר בתור שותף. ותמיד חיפשתי את אלה שמספקים תכנים חינם, או דוח חינם, שניתן לשלב בו את לינק האפיליאט שלי. לדוגמה, אתה יכול לכתוב מאמר, ולאפשר לשותפים שלך לפרסם אותו באתרים ובבלוגים שלהם עם הלינק אפילאיט שלהם, אך להנחות אותם לשנות את הכותרת, ועוד כמה פסקאות, על מנת לשמור על  תוכן מקורי. כמו כן עליך ליצור באנרים אטרקטיביים, ומודעות טקסט אפקטיביות.

יש כאלה שלא מרשים לחברים בתוכנית השותפים לשווק באמצעות מודעות גוגל, או מודעות פייסבוק. לדעתי זוהי שגיאה. מה איכפת לך לקבל מודעות חינם למוצרים והשירותים שלך? הרי אינך משלם, אלא רק כאשר בפועל נכנס כסף. יש משווקים שיש להם רשימות תפוצה גדולות, וכאשר הם מחליטים לקדם את המוצרים שלך, אז אתה זוכה לפרסום ממוקד בקרב אלפי לקוחות פוטנציאליים.

מה שאני מציע לך לעשות כבר עכשיו הוא להירשם לרשימות תפוצה של אחרים, ולרשום את הפרטים שלהם, כך שכאשר תשיק מוצר חדש משלך, תוכל ליצור קשר עם בעלי הרשימות הללו. עכשיו, או שתציע להם להירשם כאפיליאט למוצר שלך, ואז הם ירוויחו דרך עמלות, או שתעשה איתם דיל פרסום ברשימה שלהם.

כמה עמלה להציע לשותפים? אני חושב ש 50% זה די הוגן. כך שאם המוצר שלך עולה ללקוח 1000 שקלים, אתה יכול להציע לשותפים 500 שקלים בעבור כל רכישה שתתבצע דרך הלינקים שלהם, והמאמצים השיווקיים שלהם. מדוע להציע עמלה גבוהה? פשוט על מנת ליצור הצעה אטרקטיבית עבור משווקים, שירצו דווקא לשווק את ההצעה שלך, ולא של אחרים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.