להרוויח כסף מהר [ 5 שיטות מהירות לעשות כסף]

להרוויח כסף מהר [ 5 שיטות מהירות לעשות כסף]

0 Comments

עודכן במאי 2019
יוסי נפקר Nafkar

יש כאן מישהו שמעוניין להרוויח כסף מהר?

אשתף אותך בניסיון האישי שלי.

אף על פי שקיימות דרכים להשיג כסף מהר, הרי שיש הבדל בין זה לבין להרוויח כסף מהר.

מיד אסביר את ההבדל.



אני זוכר תקופה בחיי [זה היה מזמן] שהייתי זקוק בדחיפות לכסף. לא בעוד חודש ולא בעוד שבוע, הייתי צריך כסף עכשיו.


פניתי להוריי, ביקשתי שיעבירו לרשותי סכום מסוים, והבטחתי שאחזיר להם תוך חודשיים. במקרה זה היה מדובר בכמה מאות שקלים, וקיבלתי את הסכום במיידית.  תוך פחות משעה לאחר שביקשתי השטרות היו בידי.

לעומת זאת בפעם אחרת שהזדקקתי לאלפי שקלים, לא היה פשוט לגייס אותם, מכיוון שמרבית האנשים לא מחזיקים במזומן אלפי שקלים. ומי שכן מחזיק, לא שש להלוות אותם.
חשבתי וחשבתי, גלגלי מוחי הסתובבו במהירות, ומצאתי פתרון פשוט.

פניתי להוריי ולעוד 7 חברים, וביקשתי מכולם הלוואה קלה של כמה מאות שקלים. תוך שעתיים נאסף אצלי סכום של אלפי שקלים. זה בדיוק מה שהיה נחוץ לי.

הנקודה היא שכסף שמשיגים בדרך זו חייבים להחזיר. זה ההבדל בין להשיג כסף [מושאל] לבין להרוויח כסף.

די מהר גיליתי שלעשות כסף מהר, זה לא כזה קל. אפשר להשיג כסף במהירות, אבל צריכים להחזיר. אי אפשר לבקש הלוואה בכל חודש.

אני זוכר שלפני כ 8 שנים שוב נזקקתי נואשות לכסף, ולא, כבר לא היה לי ממי ללוות אותו.
ההורים שלי לא אמרו מילה אפילו שהחוב שלי כלפיהם תפח ליותר מעשרת אלפים שקלים, וחבר טוב שהלווה לי במצטבר סכום של 8,500 שקלים, אף הוא לא אמר מילה, אבל משהו ביחס שלו אליי השתנה. הוא הפך מסוגר ומנוכר. כשנפגשנו היה נדמה לי שהוא עוצר את עצמו מלומר לי משהו.

מה עשיתי?

הפעם נקטתי בצעדים דרסטיים. צעדים שאני לא בטוח שכל אחד מוכן לעשות, אבל בשעתו זה בדיוק מה שעשיתי. התנתקתי מהכבלים, מכרתי את מסך הטלוויזיה מכרתי חצי מהספרים והדיסקים שהיו לי באוסף. השארתי את המחשב ופרסמתי למכירה מוצרי יד שנייה.

איכשהו הצלחתי לגייס מכל זה יותר מ 7,000 שקלים, שאותם הזדרזתי להחזיר לאותו חבר.
עדיין הייתי חייב לו עוד 1,500 שקלים, אבל שמתי לב שחל בו שינוי משמעותי מרגע שהוא קיבל את 7,000 השקלים. 

הוא אמר, עזוב אותך, בשביל מה מיהרת להחזיר לי, קח את הזמן. אבל ראיתי על הפנים שלו עד כמה הוא מאושר, כמה שהוא ניסה להסתיר את החיוך שלו, החיוך בעל כורחו נדבק לו לפרצוף.

ובאיזו זריזות הוא לקח את הכסף מתוך ידי?
חטף לי את חבילת השטרות מהיד. לא הספקתי להניד עפעף. חבל שכל זה לא היה מתועד במצלמה, הייתי מראה לך.

אני זוכר שבאותה התקופה היו לי עשרות רעיונות להרוויח כסף.

הבעיה?

בכולם צריך להשקיע זמן, ואת הפירות לקטוף לאחר חודשים ארוכים. זה היה הרגע שבו החלטתי שאני מפסיק לעבוד בשיטת כיבוי השרפות.

הבנתי שאני לא צריך לחכות לחובות כדי להתחיל לחפש את הכסף, אני צריך לתכנן מספר מקורות הכנסה.

חלקם יתחילו להניב רווחים בעוד כמה חודשים, חלקם יתחילו להניב רווחים בעוד שנה, אבל ברגע שהברז ייפתח, זרם הכסף יפרוץ החוצה, ילך ויתגבר. זה היה רגע הארה בחיי, ומאז הרגשתי שהמזל שלי התהפך לטובה.

איך לעשות כסף מהר


סרטון חדש חושף את השיטות להרוויח מכתיבה:


ותקבלו טעימה איך לעשות כסף אונליין.

חשיפה: המדינה משלמת לך כסף, לא תיקח?
  
אני רוצה לספר לך סיפור אמיתי. איך תוך כמה דקות, קיבלנו המון כסף.

איך זה קרה?

באחד הימים אבי סיפר לי שבשנות ה 70 המדינה גבתה ממנו סכום כסף תחת הכותרת "מלווה ביטחון", ובתמורה ניתנה לו קבלה שמאשרת את זה.

בשעת משבר, או מלחמה המדינה גובה סכום כסף מהאזרחים כדי לממן את הפעילות בזמן משבר. המדינה מבטיחה שלאחר המשבר הביטחוני, האזרח יהא זכאי לפדות את הכסף ששילם, צמוד למדד. אלא שאבא שלי לא מצא את המסמך שמאשר את התשלום. הוא היה בטוח שזה אבוד, והרים ידיים.

התעמקתי בנושא וגיליתי שהמדינה אינה מציבה תנאי להציג קבלה כדי
לקבל את הכסף. אני זוכר שקראתי בשמחה "אבא אפילו שאיבדת את הקבלה– תקבל את הכסף."

אבא שלי הסתכל בי בתימהון, "אבל איך הם יידעו שאני נתתי להם כסף?" שאל אותי.
"קיים רישום מסודר בבנק ישראל," עניתי לו, "אם נתת את הכסף למדינה, זה רשום אצלם."

התוצאה?

תוך דקות זכינו לקבל המון כסף.

אני בטוח שמסתובבים בארץ עוד הרבה אנשים שזכאים לקבל כסף מהמדינה והם אפילו לא מודעים לכך. מעבר לכך, גם ליורשים מגיע לקבל את הכסף, [במידה שהכסף לא נפדה עד כה.]

כל מה שנחוץ הוא להצטייד בשם פרטי שם משפחה ובמספר ת.ז.

בקופת המדינה הצטבר סכום עצום של מיליוני שקלים, שממתין רק לכך שאזרחים יבואו ויאספו אותו. מי שזכאי כמובן.

בצעו בדיקה האם מגיע למישהו מקרובי משפחתכם, כסף מהמדינה.
להיכנס לקישור הזה של בנק ישראל

ובצעו בדיקה אם מגיע לכם כסף.

איך לעשות כסף במהירות - שיטה בדוקה


יש אנשים שמייחלים לכך שגשם של מיליונים ייפול עליהם משמיים.
מבלי שהם ייאלצו להשקיע כל מאמץ. החלום להתעשר במהירות מביא מאות אלפים אל דוכני הפיס.

רובין הוד גנב מהעשירים ונתן לעניים, נראה שבמקרה של מפעל הפיס התופעה היא הפוכה. על פי מחקרים מרבית שולחי הלוטו מגיעים מאוכלוסיות חלשות. דווקא אלה שחסר להם כסף הם אלה שמעשירים את קופת מפעל הפיס.

האם כבר התעשרת ממפעל הפיס? סביר להניח שלא. אז מי כן התעשר? מפעל הפיס עצמו התעשר, עם הכנסות עשרות מיליונים הוא לא יכול שלא להתעשר.

זוהי שיטה בדוקה להתעשרות מהירה. אז בפעם הבאה שאתה רץ לדוכן למלא לוטו, תבדוק מי זה שעושה עליך קופה.

והנה סוכריה לבעלי החלומות.

לא הייתי רוצה לשפוך מים קרים על החלומות שלך, השיטה שלי היא פשוטה ביותר ממלא לוטו, פעם אחת בשנה.

מתי? 

ביום ההולדת שלי.

מכירים את הסיפור על האיש שהתפלל במשך 40 שנה לאלוהים שייתן לו לזכות בלוטו?

יום אחד בא המלאך גבריאל לאלוהים ואומר לו, ריבונו של עולם, האיש הזה מתחנן לפניך כבר 40 שנה לזכות בלוטו, תראה באיזו אדיקות הוא מתפלל, תראה איזה מצוות הוא עושה, תראה באיזו אמונה הוא עובד אותך, יאללה, תן לו לזכות. 

בסך הכל מדובר במפעל הפיס מה זה בשבילך לתת לו לזכות?

עונה לו אלוהים: "אני רוצה לתת לו, אבל הוא אף פעם לא שולח טופס."

אם אלוהים רוצה לתת לי לזכות, שלא יגיד שאני פעם לא שלחתי טופס.
מצד שני אני לא מוכן להיות הפראייר של מפעל הפיס. כמה אנשים אתה מכיר אישית שזכו בלוטו? לא מתוך שמועות בתקשורת, לא מתוך החבר של החבר של החבר של החבר. אלא מישהו שאתה אישית מכיר.

תן לי לנחש – אף אחד. אז אתה מבין מה הסיכוי שלך לזכות? אז מי המרוויח הגדול מכל ההגרלות הללו של הלוטו? אני חושב שהתשובה ברורה. 


להרוויח אלפי שקלים בכמה דקות


הרעיון הבא שאני רוצה להציג בפניכם, הוא לא רעיון שלי.

זה רעיון של ידידה טובה שלי בשם עינת. עינת היא אישה נשואה שהביאה תינוק חדש לעולם, ששמו אלעד.

עינת קיבלה החלטה לגדל את התינוק עד שיגיע לגיל שנתיים. החלטה אמיצה בימים טרופים אלה, כשאנשים זקוקים ליותר ויותר כסף, ומחפשים להרוויח עוד.

זה לא שהיא עשירה, אבל מקום העבודה שלה אישר לה לעבוד מהבית לשנה הקרובה, בחצי משרה, כך שהיא מקבלת חצי משכורת. בנוסף היא גם יודעת לתרגם, אז היא משלימה הכנסה מתרגום, ומפרויקטים נוספים באינטרנט שהיא מפתחת.

לגופו של עניין.

עינת ביצעה פעולה פשוטה להפליא, שגזלה כ 10 דקות מזמנה, ויצרה עבורה הכנסה נוספת מהירה של אלפי שקלים.


מצטער שאני לא יכול לחשוף את הסכום המדויק, מכיוון שאם אחשוף אותו פה, די בקלות תהיו מסוגלים לחשב את המשכורת החודשית שלה.

עינת עובדת כ 5 שנים במקום העבודה הקבוע שלה, והיא צברה לזכותה 22 ימי חופשה. מכיוון שכרגע היא נמצאת בתקופה לחוצה כלכלית, עינת הגישה בקשה למנהל שלה בחברה, להמיר את ימי החופשה לכסף.

היא ביקשה לקבל את השכר בכסף עבור 22 ימי החופשה. היא ניסחה מכתב מנומק, הסבירה את מצבה, אמרה שיש לה ימי חופשה פנויים ושהיא מעוניינת להמיר אותם לתשלום.

המנהל שלה אישר והמליץ, הבקשה הועברה למחלקת משאבי אנוש. בתלוש השכר הבא, השמחה בביתה היתה גדולה. מכיוון שהיא ראתה שנוספו לה למשכורת אלפי שקלים, שלהם היא זקוקה כמו אוויר לנשימה.

אם אתם קצרים בכסף, אולי חלילה במינוס, בדקו את יתרת ימי החופשה שלכם במקום העבודה. כמה ימי חופשה צברתם? אולי גם אתם יכולים להגיש בקשה מנומקת, להמיר את הימים הללו בכסף, וכך להזרים אל חשבון הבנק שלכם אלפי שקלים.

איך לייצר כסף במהירות?



זה הזמן להסתכל סביבנו ולראות איך אנו יכולים לייצר כסף ממה שכבר יש לנו. 

זהב.

האם יש לכם תכשיטים ישנים מזהב שכבר אינם בשימוש ואינכם עונדים? מחירה של מתכת זו הרקיע שחקים בשנים האחרונות ואפשר לקבל בעבורה תמורה נאה.

במקום שזה יישכח באיזו קופסה הטמונה עמוק בארון, כדאי להמיר את זה בכסף אמיתי ולסגור חובות ומינוסים בבנק שעליהם משלמים ריביות גבוהות וכואבות.

האם יש לכם נדל''ן סמוי?

רבים אינם מודעים לכך שיש להם נדלן. אם יש לכם חדר פנוי בבית, זה פתח למקור הכנסה. יש כאלה שהופכים חדר פנימי בדירה למעין חדר מחסן שבו הם מאחסנים את כל החפצים שאינם יודעים איפה להניח.

אם תפנו את החדר הזה, ותארגנו אותו, תהיו מסוגלים להשכירו ולקבל תמורתו בין   1,500 ל 2,500 שקלים מדי חודש. תוספת מתוקה להכנסה החודשית שלכם.


הנה דרך נוספת להרוויח כסף במהירות.

 יש לי חבר שמצא אוצרות בחוף הים. הוא מסתובב עם גלאי מתכות.
מה מוצאים? מטבעות החל משקל עד 10 שקלים. טבעות זהב, שרשראות זהב, ואפילו טבעת יהלום.

והחלק הטוב ביותר?

זה כסף מידי שנכנס לכיסך.


גלאי מתכות אינו עניין יקר, ואפשר להשיג מכשיר כזה בפחות מ 200 שקלים, 

אם חשבתם לייצר עבורכם כסף דרך האינטרנט, חשבתם נכון. בתחום זה קיימות שפע אפשרויות, שזה מדהים.

בחרו בדבר אחד והתמקדו בו. תחום שקרוב ללבכם ותואם את הכישורים הטבעיים שלכם.


לדוגמה

אתם טובים בכתיבה? 

התמקדו ביצירת תכנים לרשת האינטרנט. 

כתבו ספרים דיגיטליים, מאמרים, דוחות מיוחדים, וקורסים.

מניסיון, זה כיף לכתוב ולהרוויח.

עוד דוגמה

טובים בעיצוב?

יש לזה ביקוש רב. אני יכול להעיד על עצמי ששילמתי 50 $ באתרfiverr  כאשר הזמנתי לוגו חדש בעבור עסק בינלאומי שהקמתי.

אסכם בשבילך בכמה מילים.

אם יש דבר אחד שתיקחו איתכם מהמאמר החשוב הזה, אז אני רוצה שתזכרו את המשפט הבא:

לרצות לעשות כסף במהירות מעסק באינטרנט, זה כמו לזרוע בבוקר ירקות בגינה, ולצפות לעשות מזה סלט בערב.

אל תחפשו שיטות מהירות, אל תחפשו רווחים מהירים, אחרת תהיו טרף לכאלה שמוכרים תוכניות התעשרות מהירות, וחבל שתתאכזבו.

מהי הדרך הנכונה והלגיטימית?

כל דבר בעל ערך הוא גם דבר שראוי להשקיע בו. התמקדו בדבר אחד ותהיו בו מאסטרים. 

זה המפתח להצלחה בעסקים, בפרט בעסקי האינטרנט.

הנה תתחילו מפה:

הקליקו כאן



אני מבטיח לך שהצפייה בסרטון הזה תשתלם לך.
אנשים שצפו אמרו לי שזה היה הסרטון המרתק ביותר שראו לאחרונה
ושזה תרם להצלחה שלהם בזירת האינטרנט.


נכתב על ידי 
יוסי נפקר
Yossi Nafkar



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.