3 מקצועות רווחיים ואחד נוצץ

3 מקצועות רווחיים ואחד נוצץ

5 Comments
בבחירת מקצוע נלקחים בחשבון מספר גורמים. עד כמה אתם נמשכים לתחום, עד כמה זה מעניין אתכם, וכמה כסף מרוויחים. מכיוון שהגעתם לבלוג שעוסק בעשיית כסף, נתמקד בצד הכלכלי של העניין. אם אתם צעירים ומתלבטים באיזה מקצוע לבחור, מה ללמוד. אחד הפקטורים החשובים ביותר שישפיעו על ההחלטה שלכם היא איזה מקצועות הכי רווחיים. כבר למדתי שבחיים יש השפעה גדולה מאוד לכסף. אם תסתכלו סביבכם תבינו שאנו חיים בעולם חומרני. כל דבר מתורגם לכסף, אפילו בריאות וחינוך. תשכחו מהאידיאל של כולם שווים. כאשר אתה עשיר, אנשים מכבדים אותך, יותר מאדם עני. זה בדוק.

הכי הרבה כסף מרפואה

אני בטוח שהאימא היהודיה תהיה שבעת רצון מהנתון הבא. מכל המקצועות שתלמדו, מקצוע הרפואה עשוי להיות המקצוע המתגמל ביותר, בתנאי שתפתחו קליניקה פרטית. אם תעבדו בבית חולים ציבורי, אז כנראה שתשתכרו משהו כמו 15,000 שקלים בחודש. רופא במרפאה פרטית לעומת זאת יכול להגיע לסכומים של כ 100,000 שקלים בחודש ויותר.





הצילו את המציל


חיפשנו עבודה שבה לא צריכים ללמוד באוניברסיטה או באקדמיה כלשהי. עבודת כפיים, עבודה בחוץ בשמש, בחום. אבל עבודה כזאת שהתגמול בה גבוה. למרבה הפלא, מצאנו עבודה כזאת. קוראים לזה מציל בים. כמה מרוויח מציל בים? מציל מרוויח כ 30,000 שקלים. לא רע בכלל. על אף סביבת העבודה הכל כך שונה,  והעובדה שעבודה אחת נתפשת ככיפית, חופשית ומהנה, הרי שהמשותף בין רופאים למצילים היא העובדה ששניהם עוסקים בהצלת חיים. האם זוהי הסיבה שהם מתוגמלים כל כך יפה?

רואה חשבון – כמה כסף הוא רואה?


כמה כסף מרוויח רואה חשבון? חושבים שאם תהיו רואי חשבון אתם מסודרים בחיים? זה נכון חלקית. תוכלו לחיות חיים נוחים, אבל לא ממש תתעשרו מזה. כמה מרוויח רואה חשבון? – בסביבות ה 20 אלף שקלים.

תקשורת – הכי פחות כדאי כלכלית


תחום התקשורת מושך אליו רבים וטובים. אור הזרקורים נוצץ ומסנוור, ואנשים משתוקקים לעבוד בעיתונות, בטלוויזיה, ברדיו. עד כמה שהתחום מרתק, הרי שמבחינה כלכלית, לא כדאי להיכנס אליו. לא הייתי ממליץ למי רוצה לעשות כסף, ללמוד תקשורת. אם הצד המונטרי מעניין אתכם, ואתם רוצים לחיות חיים טובים, לחיות בבית יפה, מכונית חדשה, לטייל בחו''ל, אז ללמוד תקשורת לא תהיה הבחירה החכמה עבורכם, והלימודים בתחום זה לא ישתלמו לכם. כמה תרוויחו בתחום התקשורת? משהו בסביבות ה 5,000 שקלים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

5 תגובות:

  1. פוסט נפלא
    דודה שלי רופאה היא כבר עשירה חבל על הזמן!!

    השבמחק
  2. זה נכון מאוד מאוד,
    חשוב ללמוד מקצוע שהוא מבוקש ורווחי,

    השבמחק
  3. צודק 100% אם יש לך מקצוע טוב אתה מלך, עבודה עם הכנסה גבוהה, מתכון לחיים נוחים וטובים!

    השבמחק
  4. שווה שווה להשקיע בלימודים במיוחד אם הוא נוצץ :)

    השבמחק
  5. לכן אני לומדת ביוכימיה
    גם מעניין וגם כסף טוב

    השבמחק

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.