איך לעשות כסף ובגדול, מרשימות תפוצה

איך לעשות כסף ובגדול, מרשימות תפוצה

0 Comments

האם היית רוצה לדעת איך לעשות כסף מרשימות תפוצה? יש משווקי אינטרנט שמוכנים להישבע שהדבר הכי חשוב בכל המכלול של השיווק שלהם, ושהפקטור המשמעותי ביותר מבחינתם לעשיית כסף הוא רשימת תפוצה. מי שמחזיק בידו רשימות תפוצה גדולות וממוקדות, כאלה שבנה במו ידיו, יכול ליצור רווחים משמעותיים. אנשים מגיעים לעמוד ההרשמה שלך, מצטרפים לרשימת התפוצה שלך, השם שלהם מתווסף אוטומטית לרשימה. מה עכשיו?
רשימת תפוצה לעשיית כסף
אתה צריך להטמיע באתרים שלך את האפשרות להצטרף לרשימה, ואתה צריך להימנע משגיאה שעושים רבים. אם המטרה שלך היא לבנות רשימת תפוצה איכותית שתעשה עבורך כסף טוב, אל תארח פרסומות באתר שלך. מדוע? מכיוון שהן עלולות להסיח את דעתו של הגולש מהמטרה העיקרית שלך, והיא הצטרפות לרשימת התפוצה שלך.
קיימות אופציות חינמיות, אך אם אתה באמת רציני לבנות רשימת תפוצה טובה, עליך להקים אתר אינטרנט עם דומיין ואירוח אתרים. השלב הראשון הוא להיכנס לאתר  GoDaddy ולרכוש דומיין, השלב השני הוא להיכנס לאתר כמו HostGator ולרכוש שרותי אחסון אתרים. באמצעות HostGator אתה יכול להתחיל לבנות את האתר שלך. האופציה המועדפת היא להתקין את הפלטפורמה של וורדפרס. כדי להתקין את וורדפס עליך להתחבר אל החשבון שלך בהוסטגטור, ובמסך ה Cpanel ללחוץ על סמל בצורת סמיילי שתחתיו מופיע הכיתוב  Fantastico De Luxe, מהרשימה שתפתח לבחור ב WordPress, ולהמשיך לפעול על פי ההנחיות במסך.
בסיום ההתקנה, הדבר המתבקש מאליו הוא לעצב רקע עבור האתר שלך. בצע חיפוש בגוגל לרקע מתאים. אתה יכול לבצע חיפוש בנוסח -  free wordpress themes, ולמצוא הרבה מאוד רקעים וטמפלטים. עליך לאתר משהו שמתאים לאופי של האתר שלך, משהו שישקף את רוח האתר, ויעביר את המסר באופן חזותי.
לאחר שיש לך אתר מעוצב באוויר, השלב הבא הוא להוסיף תכנים. זכור, שעליך לספק מידע איכותי ובעל ערך. אתה יכול לשלב סרטונים מתוך יוטיוב בתוך התכנים על מנת להמחיש את הכתוב ולהוסיף לאתר ממד נוסף. שים לב שאתה לא חייב להיות זה שיצר את הסרטונים, אתה פשוט יכול לעבור על הקטלוג של יוטיוב ולבצע חיפוש לסרט מתאים ולהטמיע אותו באתר שלך יחד עם התוכן המתאים.
הקפד להוסיף את התכנים באופן כזה, שכל מאמר יופיע בעמוד נפרד. איך לגרום לזה שהמאמרים שאתה מפרסם אכן יופיעו כל אחד בעמוד נפרד, ולא סדרה של מאמרים בזה אחר זה באותו העמוד? רבים עושים את השגיאה הזאת וכאשר הם מתחילים לפרסם בוורדפרס, הם מקליקים על write ואחר כך על post, ואז כל הפוסטים שלהם מופיעים באותו העמוד. במקום זה אני מציע שתקליק write ואחר כך על Page, כך שכל מאמר יופיע בעמוד נפרד. אם יש לך רק עמוד אינטרנט אחד שכולל בתוכו את כל התוכן, זה לא מצב רצוי מבחינת SEO, ואינו ידידותי עבור מנועי החיפוש. זה הכול קשור למבנה של האתר. אחד מהעמודים באתר שלך צריך להיות עמוד מיוחד, לא עמוד של תוכן רגיל, אלא עמוד נחיתה. כל העמודים באתר שלך צריכים להצביע אל העמוד הזה. כאשר אתה מתחיל לשלוח סדרת אימיילים עם תכנים בנושא, אל תחשוש לשלב הצעות בתשלום יחד עם המידע בחינם שאתה נותן. אחרי הכול מי שלא מעוניין ממילא לא יבצע רכישה, ואם אתה לא תעניק לרשימה שלך את ההזדמנות לרכוש דרכך, אז איך הם יוכלו לבצע זאת?


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.