מהן מילות מפתח, ואיך תוציא מהן את המקסימום?

מהן מילות מפתח, ואיך תוציא מהן את המקסימום?

3 Comments


מילות מפתח הן השער אל האינפורמציה והתוכן הספציפיים שאנו כגולשים מחפשים. האינטרנט הוא עולם וירטואלי אינסופי הכולל בתוכו אינסוף מידע. אם נגלוש באופן אקראי לאתר כלשהו, כנראה שנגיע לכתובת הלא נכונה עבורנו.


כל מי שכותב או מייצר תוכן לאינטרנט מודע היטב לקיומן של מילות מפתח. אלה הן מילים שבאמצעותן גולשים מחפשים ומוצאים תוכן שהם מעוניינים להגיע אליו.
זאת יכולה להיות מילה וזה יכול להיות ביטוי המורכב מכמה מילים. 
ביטויי מפתח

בתור גולשים בוודאי יצא לכם להקליד בגוגל מחרוזת מילים במטרה למצוא מידע או להגיע לתוכן שמעניין אתכם. בין אם הייתם מודעים לכך או לא, הרי שהקלדתם ביטויי מפתח. לדוגמה אדם שמתעניין בעשיית כסף , עשוי להקליד בגוגל, איך לעשות כסף. גולשים מחפשים מידע באופנים שונים, וכל אחד מקליד את מחרוזת החיפוש שנראית לו המתאימה ביותר למה שהוא מחפש.

גולש  שמתעניין ביצירת הכנסות עשוי להקליד בחלון גוגל, להרוויח כסף מהר או הכנסה נוספת. מישהו אחר עשוי לכתוב, לעשות כסף קלגולש אחר אף הוא רוצה להרוויח, אבל הוא כבר מבין שהוא צריך להקים איזשהו עסק קטן כדי ליצור הכנסות ורווחים, והוא מקליד את מחרוזת החיפוש – רעיון לעסק. ואחד שרוצה להבין איך מתעשרים, כותב, איך להתעשר.

בכל יום מקלידים גולשים מכל רחבי העולם מיליונים של חיפושים בכל תחום וכל עניין שאפשר להעלות על הדעת. לכן כל כותב מקצוען שמייצר תוכן לרשת האינטרנט לוקח בחשבון את ההיבט הזה.

הטעות הגדולה ביותר שעשיתי כאשר הקמתי את הבלוג הראשון שלי היתה שלא לקחתי בחשבון את הפקטור הזה. לא כללתי את הביטויים הללו בתוך התוכן. במילים אחרות, לא התאמתי את הבלוג שלי למנועי החיפוש. היו לי כבר כ 22 מאמרים מפורסמים. והבלוג שלי היה משהו כמו עמוד 40 בגוגל. בשלב הזה נאלצתי לערוך מחדש את כל התוכן. למדתי כיצד לשלב ביטויים ומילות מפתח בתוך התוכן עצמו, ובכותרות המאמרים. לאחר שהשלמתי את התהליך, תוך זמן קצר ראיתי קפיצה בתוצאות של גוגל.

מנוע החיפוש סורק את התוכן בבלוג שלך, ולפי מילות המפתח והתוכן הכללי מסיק על מה מדבר התוכן, במה הבלוג עוסק. בשלב הזה המידע שלך מקוטלג לתוך האינדקס של מנוע החיפוש, כך שכאשר מישהו מחפש תוכן בנושא, עמוד הבית של הבלוג שלך או עמוד ספציפי אחר יעלה בתוצאות של הלקוח. אנו משתמשים במילה לקוח כדי לתאר ישות שמבצעת פעולת חיפוש בגוגל.


כיצד לעשות שימוש במילות מפתח? הביטויים הללו צריכים להשתלב באופן טבעי וחלק בתוך התוכן. אל תידחס מילים שוב ושוב מתוך מחשבה שתשיג תוצאות טובות יותר בגוגל. לא רק שזה לא עובד כך, אלא שגוגל יזהו אותך כספאמר וכאחר שמנסה לעבוד עליהם, וינחיתו את הבלוג שלך לסוף הרשימה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

3 תגובות:

  1. תודה רבה על הפוסט, וכל המידע ,למדתי המון דברים וממשיך ללמוד מהאתר שלך!

    השבמחק
  2. תודה רבה על הפוסט, וכל המידע ,למדתי המון דברים וממשיך ללמוד מהאתר שלך!

    השבמחק
  3. נכון מאוד
    והוא גם חינם ומתעדכן על בסיס קבוע
    נותר לומר תודה

    השבמחק

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.