לעשות כסף משיווק באינטרנט – איך זה באמת עובד?

לעשות כסף משיווק באינטרנט – איך זה באמת עובד?

0 Comments

כאשר התהליך גלוי לעיניך, כאשר אתה מבין איך כל המערכת הזאת עובדת, אז זה הרבה יותר קל עבורך להתחיל לעשות כסף  משיווק באינטרנט. למשוך גולשים אל עמוד הנחיתה שלך, להביא אותם להצטרף לרשימת התפוצה שלך, לבנות איתם מערכת יחסים שבה אתה מספק עבורם תוכן איכותי. ובסופו של דבר להפוך אותם ללקוחות משלמים, שרוכשים מוצרים ושרותים איכותיים דרכך, דרך ההמלצה שלך, דרך הלינקים שלך שאתה מספק להם.

עמוד נחיתה או עמוד הרשמה, מהווה סטנדרט בסיסי בקרב יזמי אינטרנט ואפיליאט. אתה תמיד חייב לספק משהו במתנה על מנת לעודד את הגולשים להצטרף לרשימה שלך. זה יכול להיות ספר אלקטרוני מעניין, או קורס אינטרנטי קצר. בימנו אף אחד לא יצטרף לרשימה שלך מבלי לקבל תגמול מיידי כלשהו. כאשר הגולש ממלא את שמו והאימייל שלו בעמוד ההרשמה, ולוחץ על הירשם, הוא מגיע לעמוד התודה, שאומר משהו כמו תודה שנרשמת לרשימת התפוצה שלנו, בעוד כמה דקות תקבל אימייל נוסף לאישור הרשמתך, על מנת שנוכל לשלוח לך את הדוח חינם. מה שנוטים לעשות המשווקים המקצועיים הוא לשים בעמוד הזה הצעה חד פעמית. הם משלבים בתוך עמוד התודה, הצעה לרכוש מוצר במחיר מוזל. השיטה הזאת עובדת ומגדילה את הרווחים. אם לדוגמה אתה פועל בתחום של תזונה נכונה, והצעת לגולשים להירשם לרשימת התפוצה שלך כדי לקבל דוח מיוחד בן 10 עמודים שמלמד מה הם 5 המאכלים הבריאים ביותר, אתה יכול בעמוד התודה לשים הצעה לרכישת מוצר רציני יותר שכולל 310 עמודים בנושא של תזונה נכונה.
הגולש צריך להיכנס שוב לאימייל שלו, ולאשר את ההרשמה, כאשר הוא מקליק על אישור ההרשמה, הוא מועבר אל עמוד ההורדה, שבו הוא יכול להוריד את הדוח חינם שהובטח לו. הרעיון הוא לנצל את השטח הזה כדי להציע לו מוצר נוסף בתשלום, זה יכול להיות אותו המוצר שהצענו לו לרכוש בעמוד התודה, או שזה יכול להיות גם מוצר אחר לחלוטין, כל עוד מדובר במוצר משלים, ותואם את הנושא של המוצר החינמי שהצענו לו.
אז אותו גולש מילא את שמו ואת האימייל שלו, אוטומטית שמו וכתובת האימייל שלו נשמרים בחשבון הדיוור שלך, והוא הופך להיות חלק מרשימת התפוצה שלך. הגולש הועבר אל עמוד תודה, ביצע או לא ביצע רכישה של ההצעה החד פעמית בעמוד התודה, פתח את אימייל אישור ההרשמה, והקליק על אשר. כעת הוא מגיע אל עמוד ההורדה. שם ממתינה לו הצעה נוספת בתשלום, הוא יכול לרכוש או לא לרכוש, ובהמשך אותו עמוד הוא מוזמן להוריד את דוח מתנה שהובטח לו. הגולש מוריד את הדוח ומה אז?
עליך להפיק את המקסימום מהדוח חינמי שאתה נותן מתנה. הדוח הזה צריך להכיל קישורים אל האתרים שלך, הבלוגים שלך, ואל הצעות אחרות שאתה מקדם, אחרת אתה פשוט משאיר כסף על הרצפה.
האם אתה מכיר את המונח Follow up ? הכוונה היא להיות רציף, עקבי. כל זה נעשה באמצעות חשבון האוטוריפונדר שלך. צור סדרה של 12 עד 20 הודעות תוכן ותזמן אותם בהפרש של שלושה ימים זה מזה. העקביות הזאת חשובה מאוד. בחלק מהאימיילים שתפנה אותם אל מאמר כלשהו שכתבת באתר האינטרנט שלך או בבלוג שלך, כך גם תרגיל את האנשים ברשימה שלך, לבצע פעולה, ולהיות אקטיביים לגבי האימיילים שאתה שולח להם.
כבר באימייל הראשון בסדרה עליך להציג את עצמך, ולציין שבימים הקרובים תספק לו מידע איכותי, טיפים רעיונות והצעות, היישר אל תיבת האימייל שלהם. וכל זאת על מנת לסייע להם להשיג את מטרותיהם. לאחר זמן מה, כאשר האנשים ברשימה שלך מתחילים להתרגל לקבל ממך אימיילים, עליך להפנות אותם להצעות בסכומים נמוכים שאינם עולים על 50 $. לאחר סדרה של עוד 10 אימיילים, אתה יכול לעבור להפניית מוצרים יקרים יותר עד 200 $. דבר חכם שאתה יכול לעשות הוא לצרף בונוסים משלך עבור מי שיירכוש את המוצרים הללו דרכך, כך תוודא שהלקוח יקבל  תמורה הולמת בעבור כספו. 


אם אתה רוצה ללמוד באופן מקצועי ולהיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי:
הקלק כאן למידע נוסף



למד עוד על שיווק באינטרנט:
10 שיטות לשיווק באינטרנט

איך לעשות כסף וגדול  מרשימות תפוצה

איך לעשות כסף מרשימת תפוצה

לעשות כסף - משפך שיווקי אוטומטי

לעשות כסף מעסק לשיווק באינטרנט

הכנסה נוספת מניוזלטר חכם

עשיית כסף באינטרנט באמצעות ניוזלטר

שיטה להרוויח יותר מהמוצר שלך


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.