10 שיטות לשיווק באינטרנט

10 שיטות לשיווק באינטרנט

0 Comments

מה ההבדל בין שיווק לבין פרסום? יש אנשים שבטוחים שהמילה שיווק היא מילה נרדפת למילה פרסום. זוהי שגיאה לחשוב כך. פרסום הוא חלק מתוך מערך שיווקי, אך בוודאי פרסום אינו שיווק. שיווק הוא מאמץ מתמשך להביא לקוחות, ולהגביר את מערך המכירות. הדבר נעשה באמצעות קידום מכירות, יחסי ציבור, מבצעים וכמובן גם פרסום. לפרסום יש כוח רב מכיוון שביכולתו להגיע לקהל גדול מאוד של אנשים תוך פרק זמן קצר מאוד. תחשוב לרגע על תשדיר פרסומת בערוץ מסחרי, בזמן צפיה שיא, כאשר כמיליון צופים רואים את הפרסומת. אבל גם להגיע במודעה אחת ל 100,000 אנשים או אפילו ל 10,000 אנשים, זה עדיין די מרשים. לפרסום כוח רב, וזוהי הסיבה שחברות מסחריות, ואף עסקים קטנים משקיעים בכך ממון רב.
לשווק באינטרנט
מה כולל שיווק באינטרנט? אם אתה רוצה להיות משווק באינטרנט ולהרוויח כסף משיווק מוצרים, בין אם מדובר במוצרים של אחרים, או מוצרים שלך, הרי שעליך ללמוד כמה שיטות שיווקיות, ולשלוט בהן. אילו שיטות שיווק קיימות ומה עליך לדעת?

1.       קידום אתרים
2.       פרסום בגוגל  AdWords
3.       יצירת קמפיין מאמרים
4.       יצירת קמפיין סרטים ביוטיוב
5.       קידום ברשתות חברתיות (פייסבוק וטוויטר)
6.       הקמת אתרים
7.       הקמת בלוגים
8.       שיווק דרך האימייל
9.       פרסום באנרים באינטרנט
10.   פרסום ניוזלטר

אתה לא חייב לדעת אודות כל השיטות השיווקיות הללו. למעשה, אני מכיר אנשים שעושים שימוש בשתי שיטות בלבד, מתוך כל השיטות שהוזכרו כאן ועושים יותר מ 10,000 $ בכל חודש. יחד עם זאת שים לב שכל סעיף המוזכר כאן הוא עולם בפני עצמו, וכולל בתוכו הרבה מאוד ידע ומיומנויות.

הפרסום מציג את ההצעה בפני מועמדים פוטנציאליים, אשר יש סיכוי רב לכך שהמוצר או השירות
יעזרו להם, וישפרו באופן מסוים את חייהם. פעמים רבות, המועמדים כלל אינם מודעים למוצר/ שירות ואינם יודעים שהוא קיים, או שהם שמעו משהו אודותיו, אבל לא יודעים בדיוק במה זה יכול לעזור להם.
וזה בדיוק התפקיד של הפרסום והשיווק.

האינטרנט הוא פתרון מצוין עבור אנשים שרוצים להקים עסק קטן ולהרוויח כסף. אחרי הכול כדי להשיק עסק כלשהו בעולם האמיתי, תמיד יעלה לנו בדמי שכירות של חנות או דוכן, בתשלום לעובד/ים, ארנונה, והוצאות חשמל ומים. רק באינטרנט ניתן להפעיל עסק של אדם אחד, מבלי לשלם דמי שכירות.

רוצה ללמוד מאלף ועד תו שיווק ופרסום באינטרנט
ולעבוד בתחום?  הקלק כאן למידע נוסף




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.