הזדמנות עסקית להרוויח היטב

הזדמנות עסקית להרוויח היטב

0 Comments


אתה יכול להקים אתר ישראלי, ולהרוויח ממנו כסף, יחד עם זאת הפוטנציאל די מוגבל. אם אתה מחפש הזדמנות עסקית באינטרנט שתאפשר לך להרוויח היטב, אלפי דולרים בחודש, ואם אתה רוצה להרוויח בגדול, הרי שעליך לפנות אל השוק העולמי, כלומר להקים אתר אינטרנט בשפה האנגלית. האם אתה יכול לחשוב על הפוטנציאל האדיר הטמון באתר הפתוח לאנשים מכל רחבי העולם?
הזדמנות עסקית לעשות כסף
אני לא אומר שזה קל לכבוש את שוק האינטרנט העולמי. אני גם לא מתכוון לכך שתקים איזשהו מנוע חיפוש חדש בסגנון גוגל, או תמציא איזשהו פייסבוק חדש. (אף על פי שאם אתה מוכשר לכך, למה לא.) מצד שני, מאות אלפי אנשים מכל רחבי העולם, מרוויחים סכומים גדולים מאוד מאתרי נישה בשפה האנגלית. אתר נישה הוא אתר העוסק בתחום ספציפי. למשל אתר שעוסק בדיאטה ובהרזיה, או אתר שעוסק בהכנסה נוספת. זה יכול להיות אתר שכולו עוסק באיך לאלף כלב, או איך לעצב חדר תינוקות. זה יכול להיות אתר שמלמד לבנות עפיפונים, או איך לקנות בית. דוגמאות נוספות לאתרים: דרכים להכיר בחורות, לאכול בריא, איך להשקיע בבורסה, איך למצוא עבודה ועוד ועוד, האפשרויות הן אינסופיות ואתה יכול להקים אתר בכל נישה שתבחר. כמובן שישנן נישות ריווחיות יותר ויש נישות רווחיות פחות, אבל אם יש לך אתר משמעותי ובעל ערך, תמיד תהיה מסוגל לייצר ממנו הכנסה יפה.

כוחו האדיר של האינטרנט טמון בכך שמדובר במדיה גלובלית, ומכאן הפוטנציאל העצום הגלום בו. תאר לעצמך שכתבת ספר איך לפתח את המחשבה, או איך להכיר בחורות. עצם כתיבת הספר אינה עולה לך דבר, וכאשר אתה הופך את הטקסט שכתבת לספר דיגיטלי, עדיין אינך צריך להשקיע שקל אחד. אם תציע את הספר למכירה בשוק הישראלי, כמה עותקים תצליח למכור? לא הרבה. מצד שני, תחשוב שאותו הספר בדיוק מוצג בשוק העולמי (כשהוא כתוב בשפה האנגלית). ספר שכזה המוצג באתר קליקבנק מושך אליו אלפי משווקי אינטרנט מכל רחבי תבל שמעוניינים לקדם אותו, בתמורה לקבלת העמלה על המכירה. זה כאילו שיש לך אלפי סוכנים שעושים את מיטב המאמצים כדי למכור את הספר שלך. ולא מדובר בחובבנים, לרבים מהם יש ניסיון עשיר בשיווק באינטרנט, ניסיון וידע כזה שאתה עצמך לא תגיע אליו, גם אם תלמד ותתאמץ במשך עשר שנים. הבשורה הטובה היא שאתה אפילו לא צריך לדעת איך לשווק באינטרנט, אתה פשוט פונה לאתר קליקבנק, ומציע למכור את הספר שלך דרך אתר שותפים זה.
נחזור אל הנושא של אתרים באנגלית המיועדים לשוק העולמי. אם אתה תותח באנגלית ויש לך יכולות ביטוי מעולות בשפה זו, לא תהיה לך בעיה להקים אתר בשפה זו. אבל מה יכול לעשות מי שלא דובר אנגלית ברמת שפת אם, כיצד הוא יכול להקים אתר איכותי באנגלית? יש לכך פתרון. קיימים באינטרנט אתרים יוצאים מן הכלל המספקים פתרון לבעיה. למעשה אתה יכול בסכומים קטנים של בין 5$ ל 10$ להשיג מאמרים באיכות מעולה.

קיימים מספר אתרים מצוינים שמקשרים בין לקוחות שמחפשים תוכן לבין יוצרים וכותבי תכנים מוכשרים. לדוגמה באתר זקוק למאמרים, אתה יכול להגיש בקשה לכתיבת מאמר בכל נושא שתיבחר. כדאי להשאיר כמה שיותר הנחיות לכותב, כמו באיזה מילות מפתח להשתמש במאמר, מספר מילים רצויות (מומלץ בין 300 ל 600 מילים), ותאריך יעד לסיום המשימה. אתר נוסף המספק את השירות הוא תוכן תמידי.

האינטרנט יוצר עבור כל אחד הזדמנות עסקית. יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון שהעבודה לא מסתיימת בעצם הקמת האתר, מכיוון שגם צריך לקדם אותו במנועי החיפוש.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.