איך אפשר לעשות כסף באוטובוס

איך אפשר לעשות כסף באוטובוס

0 Comments

איך אפשר לעשות כסף באוטובס
 האם אתה נוסע באוטובוסים? נשאלת השאלה איך לעשות כסף באוטובוס? ובכן, אני יודע שבכל יום אני נמצא בתוך אוטובוס במשך יותר משעה, בערך כחצי שעה בהלוך, וקצת יותר מחצי שעה בחזור. בהתחלה הייתי סתם יושב כמו כולם, וממתין להגיע אל היעד שלי, לפעמים קראתי קצת בספר, אבל מהר מאוד הבנתי שאפשר לעשות כסף באוטובוס,  ובסך הכול מדובר כאן בהרבה מאוד כסף אבוד, שאני יכול לנצל לטובתי. אלה שנוהגים אל מקום העבודה שלהם (ולא, אני לא מתכוון לכאלה שמקבלים רכב ממקום העבודה) לא רק שמבזבזים דלק יקר, וגורמים לשחיקה מהירה יותר של המכונית שלהם, אלא גם מאבדים זמן יקר בנהיגה.



אז איך אפשר לעשות מזה כסף? מה שאני הבנתי הוא שבכל חודש אני נמצא בתוך האוטובוס במשך כ 22 שעות. אלה הן עשרים ושתיים שעות שסתם הולכות לאיבוד, ואלה הן שעות שאפשר לעשות בהן כסף אמיתי. ברגע שההבנה הזאת חדרה להכרה, הכול השתנה. מאז אני תמיד עולה לאוטובוס עם תיק שבתוכו מחשב נייד, לפטופ קטן, שאותו אני מדליק ברגע שאני עולה לאוטובוס. ואז מה אני עושה? אני עובד על העסק שלי באינטרנט, אני פשוט מפתח את העסק, ומייצר הכנסה, פשוטו כמשמעו אני עושה כסף באוטובוס. גם אתה יכול לנצל את הזמן האבוד הזה ולעשות כסף באוטובוס. אני כבר עושה את זה במשך השנה האחרונה ואני מעריך שזה אחד הפקטורים העיקריים להכנסות שלי מהאינטרנט. למעשה, אני לא יודע מה הייתי עושה אילו לא היה לי את זמן האוטובוסים הזה. כי כאשר אני חוזר הביתה מהעבודה הקבועה שלי בארגון הגדול, אני מעוניין לבצע פעילויות מהנות אחרות, ולא לעבור מעבודה לעבודה. אני מאוד אוהב לעשות ספורט, אז אני משחק כדורגל וכדורסל, ואני עושה צעדות והליכות עוצמה ברגל. הליכת עוצמה, היא הליכה מאוד מהירה, בקצב אחיד, והיא משיגה תוצאות נפלאות. נסה את זה בעצמך, אתה לא תאמין איזה אנרגיות יהיו לך אחרי הליכה כזאת. אז לאחר שאני חוזר מהליכת עוצמה, יש לי כל כך הרבה מרץ, ורצים לי במהלך ההליכה המון רעיונות בראש, כך שברגע שאני מגיע, המחשב ממתין לי דולק, פתוח על תוכנת וורד, ואני פשוט מתחיל להקליד את הרעיונות שיש לי במקלדת, ואני רואה איך העמוד מתמלא במהירות. זה פשוט לא ייאמן.



אחד הרעיונות שעלה לי בראש עשוי לעשות הרבה מאוד כסף לכל מי שיהיה מעורב בו, אני כרגע מתחיל לפתח את הרעיון. אבל זה כזה רעיון גדול, שאני מבטיח לך שכאשר הוא ייצא לאור, התקשורת לא תישאר אדישה. למעשה העיתונות והטלוויזיה יתחרו ביניהם על הזכות לסקר את העניין ולכתוב על זה. אני מתרגש רק מעצם המחשבה, איך הרעיון הזה ישנה לחלוטין את חייהם של אלפי אנשים. אנשים שיהפכו להיות עשירים בזכות היישום של הרעיון הזה. אני מצטער שאני לא יכול עכשיו לחשוף את הפרטים, כי זה סודי לחלוטין, ויש רק עוד אדם אחד על פני כדור הארץ, בשעה זו, ששותף לסוד. עדכונים יגיעו בהמשך.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.