עסקים באינטרנט

עסקים באינטרנט

0 Comments

כיום כבר קיימים אינספור עסקים באינטרנט. הרבה מאוד עסקים בעולם האמיתי הוסיפו ייצוג ברשת, ורבים אחרים העתיקו את פעילותם אל האינטרנט. האם גם אתם הייתם רוצים להצטרף אל החגיגה ולהיות בעלי עסק באינטרנט?  הכל מתחיל מרעיון אחד טוב במיוחד, אם הצלחת לעלות על רעיון מוצלח למוצר כלשהו שניתן למכור דרך האינטרנט, ייתכן שעלית על עורק של זהב, וסיכוי להשיג משהו שרבים מעוניינים להשיג – חופש כלכלי. המוצר לא חייב להיות מוצר פיזי, אף על פי שהוא יכול להיות כזה. קיימים הרבה מאוד מוצרי אינפורמציה שנמכרים היטב ועושים הרבה מאוד מכסף לבעליהם.  אולי הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק האם יש ביקוש למוצר אותו אתם מתעתדים למכור.
לעשות עסקים באינטרנט

המקום הטבעי ביותר למכור את המוצר הוא באמצעות אתר אינטרנט ייעודי המוקם במיוחד בעבור המוצר הספציפי הזה. אתר המאפשר רכישה און ליין, באמצעי תשלום של כרטיס אשראי או חשבון פייפאל. אם אתם חוששים שמא התהליך מסובך מדי עבורכם, ואינכם מבינים איך לשלב באתר שלכם תשלום בכרטיס אשראי, אתם צריכים לדעת שזה פשוט למדי. אתם לא באמת צריך לבצע בעצמכם את כל התהליך, קיימות חברות אשר יעשו את זה עבורכם, וישלבו אפשרות לסליקת כרטיסי אשראי באתר שלכם. דבר אחד חשוב, כאשר אתם מקימים את האתר שלכם, בקשו ממנהל האתר שעושה עבורכם את העבודה, להגדיר באתר עמוד ב SSL, הוא כבר יבין את הכוונה. אבל גם אם לא תגדירו עמוד שכזה, הרי שחברת הסליקה כבר תספק עבורכם גם את השירות הזה. אין צורך בידע טכני מיוחד. כך אתם תהיו מסוגלים לבצע עסקאות אוטומטיות דרך האתר שלכם ולהרוויח כסף מהמוצר שאותו פיתחתם.

תמונות לעסק באינטרנט

אל תסתפקו במלל ובטקסט כדי למכור את המוצר, הוסיפו אמצעים גרפיים לאתר שלכם, הציגו תמונות של המוצר, הציגו סרטי וידיאו קצרים שבהם אתם מדברים על המוצר, ומסבירים אודותיו. אם ניתן, שלבו אף תמונות של אנשים הממליצים על המוצר. אתם יכולים לעשות את זה בקלות בכוחות עצמכם, רכשו מצלמה דיגיטלית באיכות סבירה, והתחילו לצלם. התמונות והווידאו שאתם מחזיקים בידכם הם כלים בעלי עוצמה ובעלי ערך רב, הם שווים לכם כסף, ומייד נדבר על זה.

לשווק את העסק
לאחר שהשקתם אתר באינטרנט הכולל בתוכו מוצר למכירה, ומשולבת בו מערכת סליקה המאפשרת למכור את המוצר ולבצע עסקאות רכישה, עליכם לפרסם ולשווק את האתר / מוצר. גולשים ולקוחות לא מגיעים מעצמם, רק מתוקף העובדה שהאתר שלכם באוויר, והמוצר מוכן לרכישה. ממש כפי שחברות גדולות מפרסמות ומשווקות את מוצריהן, כך גם עליכם לעשות, כי כל עסק רציני זקוק לפרסום. פרסום בגוגל אדוורדס ובפייסבוק עשוי להביא אליכם מאות לקוחות ממוקדים המתעניינים במוצר אותו אתם מציעים. כמו כן, לא יזיק כלל אם תלמדו קידום אתרים, או שתשכרו מקדם אתרים מקצועי. השתמשו בתמונות ובסרטי הווידיאו שיצרתם כדי לשווק ולקדם את העסק שלכם. העלו סרטים ליוטיוב, פרסמו תמונות בפייסבוק, ותמשכו גולשים חדשים שיהפכו ללקוחות משלמים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.