מיליון דולר

מיליון דולר

0 Comments
-->
מדוע המספר הזה מיליון דולר כל כך פופולרי ושגור בפיהם של כל כך רבה אנשים. כאשר רוצים לומר על מישהו או מישהי שהם נראים מעולה, אומרים  "הם נראים מיליון דולר."  אפילו שירים נכתבו בנושא, והפכו להצלחה גדולה. כך למשל שירו של רפי פרסקי שעושה שימוש בכותרת זו.

אולי הסיבה לכך היא שאם יש לך מיליון דולר נזיל, הרי שבאופן רשמי אתה משתייך לרשימה מאוד אקסקלוסיבית של אנשים – המיליונרים. כן, כדי להיות מיליונר, כל מה שאתה זקוק לו הוא סכום של מיליון דולר נזיל וזמין.
לעשות מיליון
לבחור אחד היה רעיון, לעשות מיליון דולר מעמוד אינטרנט, והוא עשה את זה בגדול. הוא יצר עמוד אינטרנט יחיד, שהכיל מיליון פיקסלים. כל פיקסל הוא תמחר בסכום של דולר אחד, כך שאם מישהו רצה לרכוש שטח פרסום באתר שלו בגודל של 10 פיקסלים הוא שילם לו 10 דולר. די מהר כל הפיקסלים התמלאו, מילאו את המסך עד אפס מקום, ומילאו את חשבון הבנק של הבחור ב 1,000,000 $, כן הבחור הזה הפך למיליונר.

הוכח שאחת הדרכים הטובות ביותר להפוך למיליונר היא להקים עסק מצליח. כאשר אתה עובד כשכיר אז אתה מקבל תשלום בעבור שעות העבודה. שעות העבודה מוגבלות, כמה כבר אדם יכול לעבוד בחודש? אפילו אם הוא יעבוד כמו מטורף, 16 שעות ביממה, ויעבוד ברצף בכל ימות השבוע, מבלי לנוח ביום שישי וביום שבת, אז הוא יגיע ל 480 שעות. השכר שלו ברוטו יהיה 480 כפול הסכום לשעה המשולם לו, כך שאם הוא מרוויח 30 שקלים לשעה, השכר ברוטו יהיה   14,400 שקלים. וזה לפני הורדות של מס הכנסה, מס בריאות וביטוח לאומי. כך שבפועל הכסף שיועבר לבנק יהיה בסביבות ה 10,000 שקלים. מצד שני, כאשר לאדם יש עסק, הרווחים שלו אינם תלויים בשעות העבודה שהוא נותן. זה אחד הסודות של העשירים. הם יודעים זאת היטב, והם מנצלים את זה  לטובתם, על ידי כך שהם לומדים איך להקים עסקים. לעתים הם פשוט רוכשים עסק קיים. מזהים שהעסק הספציפי הזה נכשל, לא בגלל שאינו טוב במהותו, אלא מכיוון שהניהול לא היה מקצועי. הם לוקחים את העסק משפרים אותו, הופכים אותו לעסק משגשג ומצליח, ועושים הרבה מאוד כסף.

אם אתה חולם על עסק משלך, אתה לא חייב לקפוץ על העגלה בזה הרגע, כדאי שתעשה עבודת הכנה טובה. תלמד קצת על עסקים, קרא בנושא, למד כיצד לכתוב תוכנית עסקית, העלה רעיונות ובחן אותם מקרוב. כך תמזער ככל האפשר סיכונים, ותגדיל את הסיכויים שלך לנהל עסק מצליח ומרוויח.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.