העקרון לעשות הרבה כסף

העקרון לעשות הרבה כסף

0 Comments
הרצון לבדו לעשות הרבה מאוד כסף, לא מספיק, אפילו הכוונה עצמה לא מספיקה. רק היכולת לספק ערך אמיתי היא זאת שתעשה לך את הכסף. וככל שתעניק יותר ערך, כך גם תרוויח יותר. זוהי גם הסיבה שאני תמיד נדיב בהצעות שלי. אני אתן לך דוגמה. שני אנשי עסקים מציעים דיל ללקוחותיהם. האחד אומר שהוא עושה מבצע ונותן 3 חולצות טריקו ב 100 שקלים. דיל לא רע. איש העסקים השני, מציע אף הוא דיל ב 100 שקלים, אבל בנוסף ל 3 חולצות הטריקו, הוא גם נותן לך זוג כרטיסים לסרט בשווי של 70 שקלים, וארוחת המבורגר בשווי של 35 שקלים. איש העסקים הזה למעשה נותן לך בונוסים בשווי של 105 שקלים בשעה שאתה משלם 100 שקלים, ואתה עוד מקבל 3 חולצות טריקו. איך הוא עשה את זה? הוא עשה דיל עם רשת בתי קולנוע ועם רשת ההמבורגר, כך שהוא קונה את הכרטיסים לסרט ב 10 שקלים ואת הארוחה ב 7 שקלים. הלקוח מקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה. אני יודע שזה לא פשוט ליצור דיל שכזה ולהרכיב הצעה שכזאת, אבל אנשים שפועלים על פי העקרון הזה, מתעשרים מהר מאוד.
לעשות הרבה כסף
בעולם הוירטואלי למשל אין סיבה שלא תהיה מסוגל להציע דיל יוצא מן הכלל ללקוחות שלך. בוא נתבונן על דוגמה טובה בעולם הווירטואלי. יזם  אינטרנט אחד מציע ערכת לימוד שמציגה שיטה לגיטימית להרוויח כסף, השיטה טוענת לרווחים ממוצעים מאנשים שרכשו אותה בסכומים של בין אלף דולר, לחמשת אלפים דולר בחודש. הערכה עולה 99 דולר. יזם שני מציע בדיוק את אותה הערכה אף היא במחיר 99 דולר, אבל הוא מוסיף במתנה לכל מי שרוכש ממנו, חבילה של 12 ספרים נוספים, שיעזרו למתלמד לעשות כסף. הוא מציע כבונוס את הספרים הבאים:
  1. להרוויח כסף בקלות תוך שבועיים.
  2. השיטה הייחודית לעשיית כסף.
  3. לעשות כסף – כל ילד יכול.
  4. כיצד להכפיל את הרווחים מכל עסק קיים.
  5. המדריך ליצירת הון.
  6. שיטות לעשות כסף מהאינטרנט
  7. כיצד פיצחתי את השיטה – גם אתה יכול
  8. איך לעשות כמות מאסיבית של כסף ללא מאמץ
  9. הסודות לעשיית כסף
  10. הכנסה נוספת תוך שעתיים
  11. איך להרוויח בבורסה בכל מצב
  12. איך ליצור 39 מקורות הכנסה נוספים

אם הייתי נותן לך 99 דולר ומבקש ממך לבצע רכישה, ממי היית מעדיף לקנות? התשובה ברורה לחלוטין היית קונה מהיזם השני, מכיוון שבנוסף לערכה שמלמדת כיצד להרוויח כסף בין אלף דולר, לחמשת אלפים דולר בחודש, אתה מקבל עוד תריסר ספרים. הערך שאתה מקבל בהצעה זו בתמורה ל 99 דולר, הרבה יותר גדול. זוהי שיטה בעלת עוצמה אדירה, בה משתמשים המשווקים המצליחים ביותר בתבל. הם נותנים ערך בטונות. וזה בדיוק מחזיר אותי למשפט שאמר לי אותו מיליונר אמריקני, כשהייתי רק בן 16, "אם אתה רוצה להתעשר תן לאנשים טונות של ערך."  כמה שהוא צדק. רק חבל שלקח לי עוד 14 שנה כדי להבין את זה. לספק ערך זה אומר לספק מוצר חם או שרות חם, כלומר משהו שאנשים משתוקקים לו, משהו שאנשים מאוד היו רוצים. וזה צריך להיות משהו איכותי, שמבטיח ומקיים את ההבטחה. 

להרוויח הרבה כסף 

איך להרוויח הרבה כסף 

איך לעשות כסף ולשנות את מסלול חייך


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.