לעשות כסף ממכירת מוצרים משלך בקליקבנק

לעשות כסף ממכירת מוצרים משלך בקליקבנק

0 Comments
-->


אם יש לך מוצר דיגיטלי משלך, או שאתה מתכוון לכתוב אחד כזה, ותוהה איך אתה יכול לעשות כסף מזה, אז כדאי שתמשיך לקרוא את המאמר הזה. כדי למכור את המוצר שלך תזדקק למערכת סליקה כלשהי. אפשר להשתמש בפייפאל, ואפשר להשתמש במערכות סליקה אחרות הקיימות בשוק. יחד עם זאת ישנה דרך אחרת. אם אינך רוצה להתעסק עם תשלומים והחזרות וכ''ו, אתה יכול לנהל הכול דרך אתר אינטרנט שנקרא קליקבנק. ולקבל ממנו צ'ק לפקודתך פעם בשבועיים או פעם בחודש. מה שעליך לעשותך הוא להירשם לאתר ClickBank ולהעלות את מוצר האינפורמציה שלך לאתר זה. האתר גובה תשלום חד פעמי בסכום של 50$ בגין פעולה זו. 
לעשות כסף - מוצר משלך
עליך לדאוג להקים אתר משלך, או שאתה עצמך תלמד איך עושים את זה, או שתשכור שירותיו של אדם שמבין בתחום, שיקים עבורך את האתר. בכל מקרה אין צורך באתר גדול ורציני, אלא אתר בסיסי עם שני עמודי תוכן. עמוד אחד הוא עמוד המכירה, ועמוד שני עמוד תודה, כך שזה לא אמור לעלות לך הרבה כסף. בגדול עליך לדעת שכדי להקים אתר באינטרנט אתה זקוק לדומיין פלוס שרותי אחסון.
מהו עמוד מכירה? מדובר בעמוד אינטרנט שכולל בתוכו את ההצעה לרכישת המוצר. העמוד כולל את התועלות של המוצר ובנוי באופן משכנע שמוביל את הגולש ללחוץ על לחצן הרכישה. כתוצאה מכך הגולש מופנה אל עמוד תשלומים באתר קליקבנק. לאחר השלמת ביצוע התשלום, הלקוח מועבר אל עמוד התודה באתר שלך, והוא נקרא כך מכיוון שאתה מודה ללקוח על ביצוע הרכישה. עמוד זה כולל את המוצר להורדה, ועליו לכלול הנחיות ברורות להורדת המוצר.
כאשר אתה מעלה את המוצר לקליקבנק, המוצר שלך מקבל מספר, כתוב את המספר הזה בצד, מכיוון שתזדקק לו בהמשך, כאשר תיצור את לחצן הרכישה, כמו כן תזקק לשם המשתמש שלך בקליקבנק.
היתרון להעלות את המוצר שלך לקליק בנק הוא שמשווקים שונים, ואפיליאט יקדמו את המוצר שלך תמורת עמלה. כלומר, מעבר למאמצים שלך למכור את המוצר ולהרוויח מכל הורדה, אתה יכול להתיר לאנשים אחרים לקדם את המוצר, וברגע שמתבצעת מכירה דרכם, הם זוכים לעמלה. לדוגמה, כתבת ספר דיגיטלי שנקרא השיטה הבטוחה לעשות כסף – כל אחד יכול. אתה מציע את הספר למכירה בסכום של 49$, וכאשר לקוח כלשהו מגיע מהמאמצים שלך למכור את הספר, אתה אכן מקבל את הסכום הזה עבור כל מכירה. מצד שני כאשר לקוח כלשהו רוכש דרך אחד השותפים, אחד מהמשווקים באתר קליקבנק, הרי שאתה מקבל 20 $ והמשווק מקבל 29$. מדוע זה שווה לך? מכיוון שאותו לקוח כלל לא היה מגיע אליך בלעדי אותו משווק. אתה לא משלם למשווק דבר, אלא אם כן נכנס כסף, ויש מכירה. אם הלקוח החזיר את המוצר, ודרש החזר, אז המשווק מחזיר את העמלה. מה שמעולה בכל זה, הוא שאתה בכלל לא צריך להתעסק עם כל העסקאות, מכיוון שאתר קליקבנק עושה את זה בשבילך, הוא מחלק את העמלות לשותפים, ומזכה את חשבונך בכל עסקה. אתה  מבחינתך מקבל את הצ'ק, שהוא סך הרווחים שלך מהמכירות, בניכוי העמלות.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.