איך לעשות כסף ולשנות את מסלול חייך

איך לעשות כסף ולשנות את מסלול חייך

0 Comments
-->


אם אתה רוצה לעשות כסף ולשנות את מסלול חייך, לדעתי אתה נמצא במקום הנכון. אני אולי עדיין לא מיליונר, אבל אם אתה רוצה ללמוד איך ליצור הכנסה נוספת של עוד כמה אלפי שקלים בחודש, אז אתה בהחלט יכול ללמוד ממני. 
לעשות כסף

ההצעה שלי היא שתקים מספר אתרים או מספר בלוגים המיועדים לתוכניות שותפים. אתה יוצר את אתר התוכן או בלוג התוכן בכל נושא שתבחר. זה יכול להיות כל נושא שקרוב ללבך ושאתה מגלה בו עניין. מדוע לבחור דווקא נושא שמעניין אותך? מכיוון שזוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתה תמשיך בדרך, ולא תפרוש, מחוסר עניין או שעמום. אתה לא צריך להתנפל על הרשת ולהתחיל לבנות חמישה אתרים בו זמנית. לא, ממש לא. אתה צריך לקבוע לעצמך יעד להקים בלוג אחד או אתר אחד, ולהתמקד בביצוע. לכתוב תכנים, להשיג תמונות שישתלבו בתכנים הללו, לנסח כותרות למאמרים ולתכנים שאתה כותב, ולהיות מודע למילות מפתח.

אז מה החידוש? ההמלצה היא להקים אתר אחד ראשי שהוא אתר האב, זהו הבסיס, והאתר שאמור להכניס לך את מירב הכסף. סביב האתר הזה אתה בונה עוד שלושה בלוגים שעוסקים באותו התחום, באותה הנישה, אבל מכסים היבטים אחרים המשלימים את התכנים באתר הראשי. היתרון הוא שהבלוגים הללו מצביעים בלינקים אל האתר הראשי. אתה בעצם יוצר לך רשת קטנה סביב אותו התחום. הבלוגים הקטנים מחזקים את האתר הגדול, אבל גם הם בעצמם מסוגלים לייצר רווחים משלהם.

לאחר ההקמה אתה מתחיל לבחור את הפרסומות המוצרים וההפניות שאתה רוצה לשים באתרים והבלוגים שלך. זהו המקור של הכסף. אם יש מפרסמים שמציעים לך משהו כמו 4 שקלים לעסקה, ממש לא הייתי ממליץ לך להירשם לתוכנית שלהם. אתה מבין, אם אתה הולך להזרים תנועה של גולשים אל ההצעה העסקית שלהם, אז אתה צריך להיות מתוגמל בהתאם. ככלל אצבע, אני לא מתקרב להצעות שמציעות פחות מ 15 שקלים לכל פעולה.
מצד שני זה לא אומר שאם יש הצעה שנותנת עמלה של 100שקלים לפעולה, אז אני הולך לקפוץ על המציאה. כל מקרה לגופו. אם מדובר בהצעה שמציעה עמלה גבוהה, אבל אחוז ההמרה שלה נמוך, כלומר זאת הצעה שלא מעניינת איש, או שהיא אולי כן מעניינת אנשים, אבל לא את הגולשים באתר שלי, אז אני לא אשים אותה אצלי באתרים. האופי של המודעות וההצעות צריך להתאים לתכנים שבאתר שלך, אחרת אין בזה שום טעם.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.