איך לכתוב כותרת שתכפיל פי 5 את הרווחים שלך?

איך לכתוב כותרת שתכפיל פי 5 את הרווחים שלך?

0 Comments
אם אתה בעניין של הפצת מאמרים לאתרי מאמרים על מנת למשוך תנועת גולשים אל האתר שלך, היישר מתוך אתרי המאמרים, הרי שייתכן שאתה מפסיד כסף. 

אתה מקדיש זמן רב לכתיבת המאמרים, עריכתם, העלאתם לפרסום באתרים השונים, ואתה ממתין לראות עד כמה תהיה לזה השפעה על התוצאות של האתר או הבלוג שלך.

אבל אם לא מספיק אנשים יקראו את המאמר שלך, אז רק מעטים יגיעו אל האתר או הבלוג שלך דרך המאמר שפרסמת. איך תוכל להבטיח שאנשים ייקראו דווקא את המאמרים שלך, ולא של המתחרים המפרסמים מאמרים דומים באותה הנישה? 
התשובה היא לכתוב כותרת מדהימה, כותרת שאי אפשר לעמוד בפניה, כזאת שממש תאלץ את הקורא לקרוא את המאמר עצמו.
להכפיל את הרווחים
כותרת טובה עשויה להביא לך תוצאות עד פי חמישה. כלומר במקום שרק 50 אנשים ייקראו את המאמר, ייקראו אותו עד 250 איש. זה שינוי דרמטי, ולכן שווה לך להשקיע את הזמן בכותרת מנצחת. 
הסוד בכתיבת כותרת מושכת ואטרקטיבית למאמר שלך, הוא לכתוב 10 – 15 כותרת אפשריות. להעלות רעיונות שונים, ולבסוף לבחור את הכותרת שנראית לך הטובה ביותר.
אבל אם תחשוב על זה לרגע, הרי שאמנות כתיבת הכותרת אינו מסתיים בכתיבה עבור אתרי מאמרים, אלא אף לאתר והבלוג שלך. אנשים שמגיעים לאתר שלך, נחשפים לתכנים הכתובים בו, ועוד לפני שהם קוראים את התוכן עצמו הם קוראים את הכותרת. אם הכותרות של המאמרים בבלוג או באתר שלך, יהיו כלליות מדי, ולא יעוררו סקרנות, הרי שהגולש ישתעמם ולא יגלה עניין להמשיך לקרוא.
עליך להטמיע את הרעיון שהכותרת היא הדבר החשוב ביותר במאמר. אם הקדשת חצי שעה לכתיבת המאמר, הרי שזה לא מרחיק לכת שתקדיש חצי שעה למציאת כותרת מנצחת. עד כדי כך הכותרת חשובה.
על מנת ליצור כותרת אפקטיבית עליך תחילה לחשוב מי קהל היעד שלך, אל מי מדבר המאמר הזה? כאשר אתה מדמיין את קהל היעד, דבר אליו ישירות בגובה העיניים. הגולש באופן לא מודע, בתת ההכרה שלו תמיד שואל, מה יוצא לי מזה. כך שהכותרת שלך חייבת לתת מענה לשאלה הפנימית שלו, מה יוצא לי מזה? 
לדוגמה, אם האתר שלך עוסק בעשיית כסף, אז כותרת בנוסח:  "זקוק לכסף במהירות? גלה שיטה להרוויח כסף תוך שבוע"  עשויה לעבוד היטב. מכיוון שכותרת זו מספקת מענה לשאלה שרצה לגולש בראש.
שיטה אחרת לחולל כותרות אפקטיביות היא באמצעות הצגת הבעיה. "נמאס לך כבר לקבל טלפון מהבנק על כך שאתה באוברדרפט?" 
או  "חושש שגם החודש בקושי תצליח לעמוד בתשלומי המשכנתה?"
 הכותרות הללו מציגות את הבעיה. המאמר עצמו אמור לתת את הפתרון לבעיה, אבל שים לב שלא במיידית. בפסקה הראשונה אתה ממשיך לפרט את הכותרת ולהרחיב בנושא. 
אם כותרת המאמר היא, "חושש שגם החודש בקושי תצליח לעמוד בתשלומי המשכנתה" אז הפסקה הראשונה יכולה להיות משהו בנוסח, שוב מגיע מועד פירעון המשכנתה, ועם כל החשבונות שצריך לשלם, כבר אין לך מושג אם תצליח לעמוד בתשלום הקרוב. המשכורת לא מספיקה, ואתה מגרד את הראש אובד עצות. אם המצב הזה יימשך, לא רק שקיימת סכנה שתאבד את הבית, אלא שממש תאבד את אישתך. המתח בבית בינך לזוגתך רק הולך וגובר ככל שהאוברדרפט מתגבר. אם לא תמצא דרך להרוויח יותר כסף, אתה עלול למצוא את עצמך במצב לא נעים.
אם קראת את המאמר עד כה, אתה בוודאי מבין שכדאי לך להשקיע את הזמן בניסוח כותרות מנצחות. עשה זאת  ותראה איך הרווחים שלך הולכים ומרקיעים שחקים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.