איך להרוויח כסף משוק ההון

איך להרוויח כסף משוק ההון

0 Comments


זה אחד הדברים שכמעט כל אחד, שיש לו מספיק אינטליגנציה יכול ללמוד. אתה לא צריך ידע קודם, או ניסיון קודם כלשהו, על מנת לפתח את המיומנות הזאת. אפילו אם ברגע זה אתה לא יודע מה זה שורט, ואפילו אם אתה כעת לא יודע מהו נסד''ק או מדד המעו''ף, עדיין אתה יכול לנכס לעצמך את הידע יקר הערך הזה. זוהי מיומנות העשויה להכניס לך כסף לאורך שנים ארוכות. כאשר אתה תדע איך לסחור במינימום סיכון, ומקסימום סיכוי, אז אתה תעשה כסף. איך אני  יודע שזה כך? מכיוון שזה אחד הסודות שלי להרוויח כסף. כאשר אתה תלמד איך לראות הזדמנוית טובות בשוק ההון, אתה תעשה מזה כסף.
להרוויח כסף משוק ההון
 לבסוף אתה תהפוך את הבורסה למקור הכנסה נוסף, מקור הכנסה שוטף ויציב, כזה שעושה כסף לאורך שנים ארוכות. ולא, אל תחשוב שאתה צריך הרבה כסף כדי להתחיל, אני התחלתי בסכומים קטנים מאוד, ותוך כדי, עם הזמן שיפרתי וליטשתי את המיומנויות שלי. אל תחשוב שרק כאשר השוק בעליות אפשר להרוויח כסף, ישנן שיטות להרוויח כסף גם כאשר השוק דובי, כלומר כאשר הבורסה בירידות שערים. איך עושים את זה? זה גם כן משהו שלומדים. אני לא אומר לך שתמיד הרווחתי, היו בדרך הפסדים פה ושם, אבל הרווחים כיסו את ההפסדים, ובשורה תחתונה עשיתי הרבה יותר מאשר הפסדתי. מי שנותן לכסף שלו לעבוד בשבילו, יכול להתעשר. אבל בשוק ההון צריך לעבוד בתבונה. 

אני מכיר הרבה מאוד אנשים שעושים כסף בשוק ההון. אנשים רגילים מן היישוב, אנשים שבעברם הלא רחוק, כלל לא הכירו את התחום הזה. אחת השיטות שלי להרוויח כסף היא משוק ההון. למעשה, נכון להיום כבר הרווחתי עשרות אלפים בשיטה הזאת.אבל אני רוצה לומר לך דבר אחד, בשעה שאכן ניתן להרוויח מזה כסף, הרי שלא הייתי ממליץ לך להתפתות ולהיכנס לזה בלי ידע קודם. אם אתה מסוגל להשיג את הידע בכוחות עצמך, מצוין. ישנם מקורות רבים, ספרי עזר, ואפילו אתרי אינטרנט שמספקים מידע בעל ערך. 


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.