איך לעשות כסף באינטרנט

איך לעשות כסף באינטרנט

0 Comments


איך לעשות כסף באינטרנט? בעזרת מחשב וגישה סטנדרטית לרשת האינטרנט בהחלט ניתן כיום לעשות כסף. זאת לא אגדה ולא בדיה. רבים חושבים שהפעילות הזאת שמורה לאנשים המומחים באינטרנט. רבים משוכנעים שמדובר ביחידי סגולה, אנשים בעלי ידע מיוחד, אולי אנשי הייטק, אשר יודעים איך לעשות את הדברים כך שירוויחו מהאינטרנט. אין זה כך, למעשה כמעט כל אחד יכול לעשות זאת, וליצור לעצמו מקור להכנסה נוספת.
לעשות כסף באינטרנט
איך ובאיזו דרך? קיימות אפשרויות רבות ומגוונות, ולא נעבור על כולם במאמר זה. לעומת זאת נציג כאן דרך מוכחת לעשות כסף באינטרנט, ואף מאוד פופולרית. הדרך היא באמצעות תוכנית השותפים של גוגל, הנקראת בשם גוגל אדסנס. בעל האתר או בעל הבלוג מאפשר לענקית האינטרנט להציב פרסומות ומודעות באתר שלו או בבלוג שלו, וכך הוא הופך להיות שותף לרווחים מהמודעות המוצבות באתר שלו. מיליוני אנשים ברחבי העולם מרוויחים כסף בשיטה הזאת, ועל פי הערכות בארץ יש כ 11,000 ישראלים אשר מייצרים הכנסה מהמודל העסקי הזה. זה לא משנה מה הוא הנושא שעליו תחליטו לכתוב, רק קחו בחשבון שיש נושאים פופולריים יותר, שהרבה מאוד אנשים מחפשים בגוגל, ויש נושאים אחרים שמעניינים פחות אנשים. אציג בפניכם כאן ועכשיו שיטה קלה מאוד לבדוק האם הנושא אודותיו אתם מעוניינים לייסד את האתר או הבלוג שלכם, אכן בעל פוטנציאל לרווחים, או שמא מדובר במשהו נחמד, אבל כסף לא ממש תראו ממנו.

יש מספר שיטת לבדוק את זה, אבל נציג כאן את הדרך הקלה ביותר, מכיוון שהיא אכן נותנת מושג טוב לגבי מה שמעניין אותנו. לדוגמה, יש לכם כלב כבר זמן רב, אתם מבינים בכלבים, ואתם יודעים איך לאלף כלבים. החלטתם שאתם רוצים להקים בלוג בנושא, או אתר שמלמד איך לאלף כלבים. אין אתם בטוחים אם יש סיכוי לאתר או בלוג שכזה להרוויח כסף. איך תדעו? בצעו חיפוש בסיסי פשוט ביותר בגוגל למונח, אילוף כלבים. שימו לב שלצד תוצאות החיפוש הרגילות (מצד שמאל) מופיעות תוצאות תחת הכיתוב קישורים ממומנים. זה מצוין, זה אומר שיש פוטנציאל לאתר / בלוג שאתם מתכוונים להקים. לעומת זאת אם גידלתם חמוס, ויש לכם הרבה ידע בנושא, ואתם חושבים להקים בלוג או אתר בנושא, הרי שהקלדת המונח: גידול חמוסים, אינו מניב תוצאות של קישורים ממומנים. במקרה זה, כדאי שתמשיכו אל הרעיון הבא.

אז אם כבר אתם מתכננים להקים אתר אינטרנט, או לפחות בלוג, אתם יכולים לנצל חלק נוסף מהשטח הפנוי כדי לשים מודעות של תוכנית שותפים טובה, כל שעליכם לעשות הוא להירשם לתוכנית השותפים, לאחר ההרשמה תהיה לכם גישה לאתר עם שם משתמש ייחודי משלכם, ותהיו מסוגלים לבחור במודעות אשר תציבו באתר או בבלוג שלכם. כך תהיו מסוגלים אפילו להגדיל עוד יותר את ההכנסות שלכם.

בהצלחה!


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.