להרוויח כסף בשנת 2019

להרוויח כסף בשנת 2019

0 Comments
להרוויח כסף ב 2014
לקראת השנה חדשה – שנת 2019 אני רוצה לאחל לך שנת הצלחה בכל תחומי החיים. בריאות, אושר וכן גם עושר. שתהיה זו שנה מעולה מבחינת כסף, ושתרוויח כסף לרוב. שנה חדשה היא זמן נפלא להעריך את חייך מחדש, לבחון מה אתה רוצה להשיג בחיים, ולפעול כדי להשיג את הדברים הללו. זהו בדיוק הזמן לפתוח דף חדש. זהו המועד המתאים ביותר להפיק מעצמך את המקסימום, לממש את הפוטנציאל האדיר הגלום בך, ולצעוד קדימה אל עבר החלומות שלך.


בספרו של וואלאס ד וואטלס - המדע להתעשרות הוא כותב על כך שאדם צריך לפעול בדרך מסוימת. הוא גם אומר שמחשבה היא הכוח היחידי שיכול להפיק עושר ממשי מהחומר נטול הצורה. כאשר אתה ממקד את המחשבה שלך אודות מה שאתה רוצה להשיג, מתחילים להתחולל שינויים, אף על פי שאתה עצמך אינך מודע להם כלל וכלל. למעשה מה שוואטלס רצה לומר הוא שכוח הדמיון שלך הוא כוח שטמון בו פוטנציאל ליצור דברים. אחד הדברים שמבדילים את האדם משאר בעלי החיים על פני כדור הארץ, הוא הדמיון המפותח של האדם. לבן אנוש יש את היכולת לראות את עצמו כמצליח, הוא יכול לראות בעיני רוחו את עצמו חי בבית חלומות משלו, בית מפואר ויקר, בשעה שבפועל הוא נמצא בבקתה עלובה. היכולת הזאת טומנת בחובה עוצמה אדירה, כי מחשבה טהורה, דמיון טהור, יחד עם כוח אמונה ונחישות הם הכלים של האנשים שהתעשרו, בין אם הם היו מודעים לכך ובין אם לאו. עליך תמיד לחשוב על הדברים שאתה משתוקק להשיג, אבל עליך לחשוב עליהם באופן כזה, שזה בלי קשר למראית העין. 

הטבע תמיד שואף קדימה - לגדול לצמוח, הטבע שואף להעצמה. רק תטמון זרע באדמה ותראה כמה מהר הוא מתחיל לצמוח, ולשאוף לצמיחה. האדם במובן זה אינו שונה. כאשר אתה רואה בעיני רוחך את התוצאה הסופית – את הבית שאתה רוצה להשיג, את ההצלחה שאתה מעוניין בה, את הכסף שיש ברשותך - אתה באופן לא מודע רוקם תוכנית חשאית להשגת המטרות הללו. אתה תשים לב שמשהו מתחיל לקרות. הזדמנות כלשהי תיפול לידך, מישהו יציע לך הצעה עסקית, אולי אתה תגלה אתר אינטרנט שיחשוף בפניך את הסודות, ויסייע לך להשיג את מטרותיך. אחד הדברים שחשוב מאוד שתעשה בשעה שאתה משתמש בדמיון שלך באופן פעיל, ורואה את כל הדברים שאתה רוצה להשיג, הוא הוקרת תודה. תהגה את המילים לעצמך: "תודה על הבית, תודה על העושר, תודה על ההצלחה." לא משנה מהם המטרות שלך, ומהן הרצונות שלך, תוקיר תודה על זה שיש לך אותם. תתייחס אליהם כאילו כבר עכשיו הם קיימים במציאות.


אלה הם סודות העושר הרוחניים, קרא אותם, תבין אותם, והכי חשוב עשה בהם שימוש. תשתמש בהם ותראה איך דברים מתחילים להשתנות באופן מדהים בחייך. תתחיל להרוויח, תתחיל לעשות כסף! זכור, בלי עושר רוחני, אין גם עושר גשמי.


אני רוצה לברך אותך

בשנה טובה ומוצלחת, שנה של עושר אמיתי, ועשיית כסף גדול.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.