איך לעשות כסף מפייסבוק

איך לעשות כסף מפייסבוק

0 Comments


לעשות כסף מפייסבוק
מכיוון ששאלו אותי כבר מספר פעמים האם ניתן לעשות כסף בפייסבוק, אז החלטתי הפעם להתייחס לעניין. אנשים שאומרים שהם מרוויחים כסף מפייסבוק בעצם מתכוונים לכך שהם משתמשים בפלטפורמה הזאת על מנת לקדם אתרים מוצרים ושירותים שונים. זה לא שאת הכסף הם מקבלים ישירות מהרשת החברתית עצמה, אלא זהו כלי שיווקי נוסף בארסנל שלהם. זאת יכולה להיות אופציה טובה לקדם בפייסבוק אך צריך לדעת איך לעשות את זה נכון.הסיבה? אנשים שגולשים ברשת חברתית לא בדיוק אוהבים שדוחפים להם מוצרים ומשווקים להם כל מיני דברים בתחפושת של חברים. למעשה אני חושב שזה פוגע במהות וברעיון העומד מאחורי האתר הזה. הרעיון הוא שאנשים וחברים ישתפו ביניהם מידע על בסיס המלצות אמיתיות, ועל בסיס התרשמות אישית שלהם. כאשר נכנס משווק מקצועי שכל כוונתו היא לקדם את מרכולתו ברשת החברתית, הרי שזה פוגם בחוויית הגלישה של המשתתפים.
אתר זה למשל נהנה מכניסות רבות מאוד. כאשר אנשים מחפשים בגוגל את המונח "איך לעשות כסף" אז הם מגיעים לאתר זה, שממוקם מאוד גבוה בתוצאות החיפוש. אני לא משווק לגולשים דבר ולא מוכר להם דבר, המטרה שלי היא לעזור לכמה שיותר אנשים להגדיל את ההכנסות שלהם, להרוויח יותר כסף, ולשפר את חייהם. אם גולשים מוצאים את האתר שלי מעניין ובעל ערך, הם יכולים לשתף את חבריהם באמצעות הרשתות החברתיות השונות. כאשר גולש עושה את זה מיוזמתו הרי שההפניה היא טבעית ומתאימה למהותה של הרשת החברתית. אני לא מאלה שפוחדים שלשני יהיה יותר, מבחינתי שכולם יהיו עשירים ולכולם יהיה יותר כסף, ומייד אני אסביר למה אני מתכוון.

כאשר אדם עני מתעשר, מה קורה? מעבר לזה שאותו אדם משפר את איכות חייו, הוא גם משפר את איכות חייהם של אחרים, ומעשיר את סביבתו ואת הארץ בה הוא חי. לאדם שאין כלום, גם אין מה לתת לסביבה שלו. וכשאני מדבר על המושג לתת, אינני מתכוון לתת במתנה למישהו. הבה נתבונן על דוגמה, אדם שהיה עני ולפתע התעשר, רוכש עכשיו מכונית, אז הסוכנות רכב מרוויחה מזה שעוד אדם קנה רכב. תחנות הדלק מרוויחות, כאשר הוא מתדלק את רכבו, וגם המדינה מרוויחה מהמס שהיא גובה על הדלק. חברות הביטוח מרוויחות אף הן, מכיוון שאותו אדם שמעולם לא עשה ביטוח רכב, פתאום משלם פוליסת ביטוח. מה קורה כשאותו אדם רוכש בגדים חדשים? כאשר הוא קונה ספר, הולך להצגת קולנוע, אוכל במסעדה טובה? כל המערכת יוצאת נשכרת מזה שהאדם הזה נכנס למעגל האנשים האמידים. כאשר אזרחי המדינה מתחזקים מבחינה כלכלית אז גם המדינה מתחזקת. זוהי הסיבה שזה טוב עבור כל אחד מאיתנו כאשר הזולת מרוויח יותר.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.