איך לשמור על הכסף?

איך לשמור על הכסף?

0 Comments
אתר זה במהותו עוסק באיך לעשות כסף, ביצירת הכנסה נוספת, ושיטות לחיסכון בכסף. עד כמה שזה חשוב להרוויח כסף, ולבנות מקורות נוספים של הכנסה, הרי שיש דבר לא פחות חשוב, והוא לשמור על הכסף, ולשמור על מה שיש לנו. מטרתו של הכסף בין היתר הוא לספק לנו חיים טובים יותר, ואנו משתמשים בו לרכישת מוצרים אשר משמשים אותנו בבית, מסכי פלסמה, מחשבים, תכשיטים ליקירנו.

בכל בית אם תחפש היטב תמצא מוצרים יקרי ערך, ואם חלילה מישהו יפרוץ לבית וישים ידו על הדברים שלנו הרי שייגרם לנו הפסד כלכלי גדול. אבל לא מדובר רק בהפסד בכסף, אלא אף עוגמת נפש ומפח נפש. יש יותר מדי אנשים שחזרו מאירועים, חתונות בר מצוות ומסיבות, רק כדי לגלות שמישהו פרץ לביתם ושם את ידו על הדברים היקרים להם ביותר. ולא מדובר רק במוצרים שעולים כסף, מכיוון שיש מקרים בהם אנשים מצאו שהשחיתו להם תמונות ישנות בעלות ערך סנטימנטלי, ואגרטלים מנופצים. באופן כללי נגרם תוהו ובוהו והרס בבית. אנשים שמגיעים לביתם ומגלים שהוא עבר אירוע לא נעים מסוג זה, נמצאים ברמת חרדה גבוהה, ועל עוגמת הנפש והצער שנגרם אף אחד לא יכול לפצות.
להגן על הכסף
הסטטיסטיקות מדברות בעד עצמן, מקרי הפריצה בארץ התרבו, יש אפילו אנשים שדיווחו על כך שפרצו לביתם יותר מפעם אחת. הנתונים מדברים על כך שבכל עשר דקות נפרץ בית או עסק בארץ. אם גם אתם משאירים את ביתכם ללא השגחה, ושוהים מחוץ לבית שעות ארוכות, על פי הסטטיסטיקה במוקדם או במאוחר גם אתם חשופים לפגיעה מעין זו. מה עושים? צריך להתכונן מראש ולהתגונן. בדיוק כפי שצה''ל כל הזמן מתאמן, מתייעל ורוכש כלי נשק חדישים יותר ומתקדמים יותר בזמן רגיעה. בדיוק כפי שצה''ל מכין את עצמו למלחמה הבאה, כך גם עליכם להתכונן כדי להתגונן. 

השלב הראשון הוא שלב של מודעות, כבר עכשיו שאתם קוראים שורות אלה אז אתם בעצם מתחילים להבין שעליכם לנקוט באמצעי זהירות. להקפיד לנעול דלתות,לא להשאיר חלונות פתוחים, לא להכניס אנשים לא צפויים הביתה. לפני מספר שנים ביקרו בבית הוריי שני אנשים מחברת הוט (כך לפחות חשבו הוריי), הגיעו שני אנשים לבושים במדים של חברת הוט במכונית עם לוגו של החברה. הם אמרו שהם צריכים לבדוק כמה נקודות של הוט יש לנו בבית. כשאבא שלי סיפר לי על כך, זה נשמע לי מוזר. ממתי חברת הוט מגיעים לאנשים הביתה כדי לבדוק כמה נקודות חיבור יש בבית? הרי הכול כתוב במחשב. התקשרתי אל חברת הוט ושאלתי האם הם שלחו אלינו נציגים. התשובה שקיבלתי הפתיעה את אבא שלי, בהוט אמרו שהם לא שלחו אלינו אף אחד, ומעבר לכך, הם לעולם לא שולחים נציגים מבלי לתאם מראש, ומבלי שהלקוח עצמו הזמין אותם. שני האנשים שהיו אצלנו בבית היו גנבים שרצו לשכפל את המפתח. למזלנו הם לא הצליחו הפעם. למדנו שלא לסמוך יותר על המזל, ולעשות משהו בעניין. 


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.