הסוד להגדיל את הרווחים

הסוד להגדיל את הרווחים

0 Comments



איך זה יכול להיות ששני אנשים לומדים בדיוק את אותו המקצוע, לומדים בדיוק באותה המכללה, מקבלים בדיוק את אותם הציונים, ובכל זאת, שנתיים לאחר סיום לימודיהם, מסתבר שהאחד מרוויח 8,500 שקלים בחודש, ואילו השני מרוויח 51,000 שקלים בחודש. מה הוא אותו אבק קסמים שיש לבחור השני שאין לראשון. מדוע הבחור הראשון מרוויח שכר ממוצע, ואילו הבחור השני מרוויח פי שישה? הבחור הראשון צריך לעבוד חצי שנה כדי להגיע למשכורת אחת של הבחור השני.

 

הגדלת הרווחים


לא משנה מה אתה עושה, וזה לא משנה באיזה עסק אתה נמצא, יש דבר אחד שאתה צריך לעשות כדי להיות מסוגל להגדיל את הרווחים. מהו אותו דבר? אתה חייב לשפר את המיומנויות השיווקיות שלך. מדוע זה חשוב להתמחות בשיווק? מכיוון שזהו התחום החם ביותר בעולם החדש. שים לב שאלה הן המילים והתכנים של המודעות אשר מוכרות את המוצרים ואת השירותים. לא לשווא נאמר, החיים והמוות ביד הלשון. תסתכל בכל מודעת פרסום, תצפה בכל פרסומת בערוצים המסחריים, ותבין שמאחורי כל מודעה מוצלחת שמניעה אנשים לצרוך ולקנות, מאחורי כל מודעה טובה ואפקטיבית, קיים מסר שיווקי. והמסר השיווקי מיוסד על הטקסט, על המסר המילולי המועבר בפרסומת. אפילו אם מדובר בפרסומת חזותית במהותה, הרי שבסופו של דבר קיים מאחורי הקלעים מסר מילולי חזק מאוד ובעל עוצמה שמתקיים מאחורי הפרסומת.



כאשר אתה מחזיק ברשותך את היכולת הזאת, זה כאילו שאתה מחזיק מכונה להדפסת כסף. מכיוון שזה לא חשוב באיזו תחום אתה עוסק, וזה לא משנה מהו העסק שאתה מחזיק ברשותך (או העסק שאתה מתכוון להקים), אתה תמיד תדע כיצד למשוך הרבה מאוד כסף מהעסק הזה. יתרה מזאת, אתה תהיה מסוגל לאתר עסקים מוכנים, שאינם גרועים כעסק, אך הצד השיווקי שבהם לוקה בחסר. ואז לרכוש אותם, לשדרג אותם, ולשווק אותם בדרכים ייחודיות, כך שיהפכו לרווחיים ביותר, אפילו אם קודם הם בקושי הצליחו להגיע לברייק איבן. (כלומר בקושי הגיעו לנקודה שבה ההכנסות מכסות את ההוצאות).


משווק טוב יודע מה הם הסודות שמניעים אנשים לפעולה, מה גורם לאנשים לקנות מוצרים. הוא יודע את הטכניקות והשיטות לקידום ולשיווק יעיל. הוא יודע להציע בונוסים, לארגן מתנות ללקוחות שלו, לצאת במבצעים אטרקטיביים, ולמכור כמו מטורף.


הסוד לעשות כסף שבלעדיו לא הייתי מצליח


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.