איך להרוויח כסף טוב וליהנות מאוכל טוב

איך להרוויח כסף טוב וליהנות מאוכל טוב

0 Comments
לחסוך כסף ולהיות בפלוס בסוף החודש



פיצה חמה וטעימה
האם אתה נוהג לאכול במסעדות? האם אתה אוהב לשבת בבתי קפה? אני אוהב לאכול במסעדות. מלצרית נאה מגישה לך תפריט שאתה יכול לעיין בו ולומר שאתה רוצה את זה או את זה, ומייד מתחילים במלאכת ההכנה במיוחד עבורך. מגישים לך לשולחן באופן מכובד, ובסוף אתה קם אפילו מבלי לפנות את הצלחת. על להדיח כלים, אין בכלל מה לדבר. נשמע טוב, לא?

עד שהבנתי שאני מבזבז חלק לא קטן מהמשכורת שלי במסעדות ובבתי קפה. וזה עוד לא כולל משלוחי פיצות שאני עושה הביתה. אז איך זה שאני לבדי מוציא כל כך הרבה כסף על אוכל? הרי בכסף הזה ניתן היה להאכיל לפחות חמש משפחות. הבנתי שבכל יום, בארוחת צהריים אני משלם משהו כמו 50 ש''ח – שזה 1,200 ש''ח בחודש. ועוד לא דיברנו על בתי קפה, ולא דיברנו על ארוחות בערב. אני מגלה שדי בקלות רוקנתי 2,000 ש''ח בחודש על סעיף מסעדות ומזון מוכן. אז מצד אחד אני מחפש דרכים חדשות להרוויח כסף, ומצד שני אני מוציא את הכסף הזה שאני מרוויח כהכנסה נוספת, הרבה יותר מהר ממה שאני מרוויח אותו.


אם כך מה עושים? התחלתי ללמוד לבשל. גם אם מעולם לא בישלת, אל תחשוש לנסות. אם אני שבמשך 33 שנה לא בישלתי, למדתי להכין מאכלים טעימים וטובים, גם אתה יכול לעשות זאת. למדתי להכין מתכונים שלא נופלים באיכותם מהמאכלים שמציעים לי במסעדות. היום במקום להוציא כסף טוב על אוכל מוכן ומסעדות, אני מבשל פסטה מדהימה ברוטב עגבניות ובזיליקום, פסטה פסטו ללקק את האצבעות, פסטה בטטה בשמנת, נתחי חזה עוף ושווארמה ביתית. אגב את הפסטו עבור הפסטה פסטו, אני מכין בבית. אני מכין סנדוויצ'ים משגעים ואפילו מכין קינוחים נפלאים.


אם לא עשית זאת עד כה אני ממליץ לך להתחיל. אתה יכול להתחיל באתרים באינטרנט שמגישים תפריטים קלים ולהתקדם משם. הסיפוק הוא אדיר כאשר אתה מוציא תחת ידך תבשיל טעים ומזין, ואתה יכול לשלשל לכיסך הרבה מאוד כסף. אני מרוויח מזה בכל חודש כ – 1,500 ש''ח. זה לא שאני ממליץ לך להדיר רגליך לחלוטין ממסעדות, אלא לעשות זאת בתדירות יותר נמוכה. 

גם אני עדיין מדי פעם מזמין פיצה דומינו'ס חמה וטעימה, על זה  אי אפשר לוותר, בכל זאת צריך גם ליהנות מהחיים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.