להקים עסק באינטרנט – שאלות ותשובות

להקים עסק באינטרנט – שאלות ותשובות

5 Comments


ה

פחד מההתחלה גורם לאנשים רבים להתעכב בהקמת עסק באינטרנט משלהם. בכל דבר חדש יש משהו מפחיד, בעיקר בהקמה של ביזנס חדש. הפחד הזה בסופו של דבר מבוסס על העובדה שהם פשוט לא יודעים איך לעשות את זה, או ממה להתחיל. אני רוצה לעזור לך בתהליך, כך שאתה יכול להניח לפחדים שלך ולנוע אל שלב ההתחלה. בוא נתחיל עם כמה שאלות נפוצות שמתעוררות בקרב מרבית האנשים שמהססים ושואלים את עצמם ממה להתחיל בתהליך.

האם צריכות להיות לי מיומנויות מיוחדות או איזושהי הסמכה כדי להתחיל עסק משלי?
צריך להיות לך ידע מסוים בתחום שבו החלטת לעסוק, אבל זה לא הכרחי שתהיה לך תעודה בתחום העסקים או איזושהי הסמכה, כדי להתחיל עסק משלך. כמובן, זה תלוי בסוג העסק שתרצה להשיק.
בדיקה קצרה בתחום שבו אמור לפעול העסק הפוטנציאלי שלך, תספיק על מנת להראות לך מה אתה צריך. אם אתה מתכנן להציע שירות כמו עיצוב אתרים, הרי שעליך להחזיק ברשותך מיומנויות מסוימות בתחום הזה, לפני שאתה מנסה להקים את העסק.

תואר מהאוניברסיטה  וניסיון תמיד יכולים לעזור בהפיכה למומחה בתחום שלך, אבל בדרך כלל לא תזדקק לתעודות הסמכה כדי שיהיה לך עסק משלך און ליין. לידע יש הרבה יותר עוצמה כשמדובר באינטרנט, כך שלקרוא כל מה שאתה רק יכול להשיג תחת ידך בתחום הזה, יהיה הרבה יותר חשוב מכל תעודת הסמכה.

האם זה יעלה לי הרבה כסף להקים עסק כזה?
להתחיל עסק  משלך באינטרנט באופן כללי לא עולה הרבה כסף. הכסף שאתה שם הוא בדרך כלל על רכישת מחשב, חיבור לאינטרנט, ואתר אינטרנט. למרבית האנשים ממילא יש כבר מחשב סביר, וחיבור מהיר לאינטרנט, כך שזה לא מהווה בעיה. עלויות נוספות כרוכות באופי העסק שאתה רוצה להשיק. לדוגמה, אם מדובר בעסק שמוכר מוצרים שאתה יצרת בעצמך, ייתכן שיהיה נחוץ מעט כסף כדי לאחסן את המלאי.

אם אתה מתכנן למכור שירות, כמו למשל, עיצוב אתרים, הרי שתזדקק לתוכנת עיצוב מתאימה. במרבית המקרים, לא תצטרך לרוץ אל סניף הבנק שלך כדי לקחת הלוואה. מצא את הדילים הטובים ביותר על המוצרים והתוכנות שתזדקק להם לצורך הקמת העסק שבו בחרת לפעול.

אם מעולם לא היה לי עסק באינטרנט, האם עדיין אני אהיה מסוגל להתחיל עסק משלי?
בהחלט! אלפי משווקי אינטרנט התחילו להקים את העסקים שלהם און ליין וקצרו הצלחה, מבלי שהיה להם ניסיון קודם בתחום.  זה תלוי כמובן בזמן והמאמצים שאתה משקיע. האינטרנט עצמו, מחזיק אוקיינוס אדיר של אינפורמציה, הנגיש עבורך כדי לעזור לך ללמוד כל אספקט וכל היבט של העסק שאותו תרצה להקים. אתה יכול למצוא טיפים, טריקים ואת כל סוגי המידע הספציפי לו תזדקק בתחום בו תעסוק.

 כמה כסף אפשר להרוויח מעסק באינטרנט?
זה משתנה ותלוי בגורמים רבים. איזה עסק הקמת, כמה זמן ומאמץ אתה משקיע בו, מה אתה מציע ללקוחות. כל אלה משחקים תפקיד לגבי כמה כסף תעשה.חלק מהמשווקים באינטרנט עושים סכומי כסף  גדולים מאוד, של 6 ספרות, בשעה שאחרים יוצרים הכנסה של אלף או אלפיים שקלים בחודש. לא משנה כמה כסף העסק שלך מכניס, אתה עדיין תהיה צעד קדימה לפני אלה שמסתפקים אך ורק במשכורת החודשית הרגילה שלהם ממקום עבודתם הקבוע. הכסף שהם מוציאים על דלק כדי להגיע לעבודה, על ארוחות בעבודה, וביגוד, להתלבש למקום עבודתם. זה כסף שהולך ישירות אל הכיס שלך ולא אל כיסו של מישהו אחר.

האם באמת אני זקוק לאתר אינטרנט?
אתר אינטרנט זה דבר שאתה צריך על מנת שיהיה לך מקום שממנו תהיה מסוגל לנהל את העסק שלך. אתה צריך למכור את המוצרים שלך, או להראות ללקוחות פוטנציאליים איזה שירותים יש לך להציע להם. האתר שלך משמש כמו המשרד שלך, או החנות הווירטואלית, רק שלא תצטרך לשלם דמי שכירות בעבור חלל יקר בבניין.
אתרי אינטרנט קלים מאוד להקמה, אם אתה משתמש באחת מתוכנות עיצוב האתרים הקיימות בשוק, או בשירות להקמת אתרים.

האם אני זקוק לאישורים מיוחדים לעסק, כדי להריץ עסק באינטרנט?
אם מדובר בעסק שקט, שמסתכם בעבודה נטו במחשב באינטרנט, סביר שלא תזדקק לאישורים מיוחדים, אבל אם זה עסק שמעניק שירות כלשהו, ולצורך כך מארח לקוחות, ייתכן שכן, כל מקרה לגופו. זוהי נקודה שדורשת בדיקה עם הרשויות.

מלחיץ אותי  לגבות כספים מלקוחות. מה אם אשגה בתהליך התשלום?
אם אתה מוכר מוצרים, סביר שתעדיף מערכת לחיוב און ליין כמו פייפאל או שתירשם לאתר קליקבנק  או אתר קליקאון הישראלי ותמכור את המוצרים שלך באמצעותו. התוכניות הללו יטפלו בתהליכי התשלום עבורך כולל החזרת סחורה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

5 תגובות:

  1. להקים עסק באינטרנט זה דבר ממש טוב!
    העסק מכניס כל הזמן כסף,גם לי יש עסק באינטרנט מומלץ!

    השבמחק
  2. צודקים!
    הקמת עסק באינטרנט,
    כל העולם עובד דרך האינטרנט
    וגם עולם העסקים!

    השבמחק
  3. גם אני בימים אלו מקים עסק באינטרנט, בזכות העצות והדרכה שהאתר מציע100%
    ת ו ד ה !
    ת ו ד ה !

    השבמחק
    תשובות
    1. לחבר שלי יש עסק באינטרנט, הוא מוכר מוצרים!-:)

      מחק
    2. אינטרנט וכסף זה הדבר הכי גדול שהולך ומתעצם!!!

      מחק

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.