לעשות כסף ממסחר בנדל"ן וירטואלי

לעשות כסף ממסחר בנדל"ן וירטואלי

5 Comments
בעולם האמיתי נדלן הוא נכס ממשי כגון בית, דירה, חנות או חלקת אדמה. אך גם בעולם האינטרנט קיים נדלן. אתרי אינטרנט, פורומים ובלוגים מהווים נדלן וירטואלי.

קיימות מספר שיטות לעשות כסף ממסחר בנדלן וירטואלי, אך אנו נדבר על שיטה שבה אתה יכול להרוויח כסף מבלי לדעת להקים אתרים ומבלי לכתוב תכנים לאתר. אם אתה לא צריך להקים את האתר ולא צריך לכתוב לו תכנים, אז מה בעצם אתה צריך לעשות? אנחנו מייד נדבר על כך, תמשיך לקרוא.

תחשוב לרגע על העולם האמיתי, אם היית רוצה להרוויח כסף מנדלן, סביר להניח שלא היית מקים במו ידיך את הבית שאתה רוצה למכור. ייתכן שהיית שוכר שירותיו של קבלן, מביא אנשי מקצוע כמו חשמלאי שרברב רצף וכ''ו... השיטה שאנו מדברים עליה כאן היא לשכור שירותים של אנשים אחרים כדי להקים אתר אינטרנט, לאכלס אותו בתכנים, ולמכור אותו במחיר רווח.
אנו מתמקדים בהקמת אתר אינטרנט לועזי באנגלית, ולא אתר ישראלי. מדוע? מכיוון שהפוטנציאל לרווחים מאתר באנגלית הרבה יותר גדול מאשר אתר בעברית. ללא כל ספק כמות הקוראים באנגלית עולה אלפי מונים על כמות הקוראים בעברית. אתה משקיע ומשלם כדי לבנות את הנכס שלך, שאותו תמכור אחר כך ברווח יפה.
עושים את כל זה בשלושה שלבים:

  1. מזמינים 25 מאמרים באתר אאוטסורסינג – מומלץ אתר Iwriter  
  2. מזמינים הקמת אתר אינטרנט, דרך fiverr   ומוסיפים את התכנים לאתר.
  3.  מוכרים את האתר בפליפה 


איך לקבל רעיונות לאתר אינטרנט רווחי?
בדוק באתר פליפה את האתרים היקרים ביותר אלה שדורשים בעבורם 5,000 דולר ויותר. הקם אתר אינטרנט זהה. כאמור אתה לא צריך להקים את האתר בידיים שלך, אלא לשכור אנשים לעשות זאת. העסק כולו הוא להקים אתרים בזול ולמכור אותם ביוקר.




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

5 תגובות:

  1. אני עושה את זה וזה עובד ומרוויח טוב!!!

    השבמחק
  2. השיטה הזאת עובדת זה בדוק!

    השבמחק
  3. בהחלט תחום מעניין. בבלוג שלי יש מידע מעניין בנושא מוזמנים לקרוא: /http://assafyariv.com

    השבמחק
  4. תודה אסף, בדקתי גם את האתר שלך. יש חומר מעניין לקרוא.

    השבמחק

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.