השיטה להרוויח כסף מנדלן

השיטה להרוויח כסף מנדלן

0 Comments
-->


אנשים מחפשים שיטות לעשות כסף, ולא רואים את המובן מאליו. איך דונלד טרמפ התעשר? נדלן, איך רוברט קיוסאקי התעשר? נדלן. איך רבים וטובים מעשירי ישראל התעשרו, ועשו הון? ניחשת נכון, מנדל''ן. בית יכול בקלות להפוך למקור הכנסה יוצא מן הכלל, למכונה שמייצרת כסף ללא הרף, בכל חודש, כמו שעון שוויצרי, לכל החיים, ולמעשה גם אחרי החיים של בעל הנכס, הילדים שלו והיורשים שלו ממשיכים ליהנות מהפירות.
להרוויח כסף מנדלן

השיטה היא למצוא מישהו שמאוד רוצה למכור את ביתו. זה יכול להיות מישהו שקיבל בית בירושה, ורוצה להתחלק עם האחים שלו היורשים האחרים, זה יכול להיות מישהו שנקלע לקשיים, וזקוק לכסף במיידי, וזה יכול להיות מישהו שפשוט מתקשה למכור את הבית, ורוצה כבר שיבוא קונה ויבצע רכישה. אם המוכר לחוץ למכור, זאת יכולה להיות הזדמנות, וזה יכול להיות דיל טוב. איך תדע אם אתה קונה דיל טוב? תמיד תכוון לרכוש ב 10% מתחת למחיר המקובל בשוק. אז מה לעשות אם המוכר לא מסכים למכור בפחות ממחיר השוק? פשוט, אל תקנה. זכור, אתה מחפש דיל טוב.

השלב הבא הוא גיוס כספים, עליך למצוא דרכים לממן את רכישת הנכס. ערוך מבעוד מועד רשימה של חברים מכרים ואנשים שאתם בקשר עמם. הוסף לרשימה הזאת את כל האנשים המופיעים באנשי הקשר שלך בסלולר, הוסף אנשי עסקים שהיית עמם בקשר כלשהו, זה יכול להיות חברים לעבודה, וחברים מהתיכון. כאשר מצאת את ההצעה המתאימה, עליך לעניין משקיעים. לספר להם על הנכס המצוין שמצאת ולהציע להם להשתתף ברכישה. המטרה של הפעולה הזאת היא מינוף. הרי אתה עצמך במקרה הטוב אולי תצליח לרכוש נכס אחד, אבל אם יש לך קבוצת אנשים שמשקיעים אתה יכול לשים על השולחן סכום קטן יחסית, ולהניח לאחרים להשקיע את הרוב. כמובן שבעת חלוקת הרווחים הם יקבלו נתח גדול יותר, אבל עדיין אתה תגלגל עסקים, אתה תתחיל להרוויח ולעשות כסף. תחשוב על זה לרגע, אם מצאת את הנכס הנכסף, הגעת אל הדיל המצוין ולא תבצע את הרכישה, תישאר עם אפס, אבל אם תשתף עמך אנשים אחרים, מן הסתם, תרוויח משהו, גם אם זה עשרה אחוזים, זה עדיין טוב. אל תנסה תמיד להרוויח הכול, זכור, 100% מאפס, זה עדיין אפס.

השכר את הנכס וצור רווחים מיידיים. שפץ את הנכס ומכור אותו במחיר גבוהה בין 10% ל 25% יותר ממחיר הקנייה. או המתן מספר שנים לעליית מחירי הנדלן, ואז בצע מכירה של הכנס. זוהי השיטה שבה נוקטים מצליחנים כדי להרוויח כסף מנדלן



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.