איך להרוויח כסף באינטרנט

איך להרוויח כסף באינטרנט

0 Comments



קיימות שיטות רבות להרוויח כסף באינטרנט, היום אני רוצה להציג בפניך דרך נוספת, שרוב האנשים מדלגים עליה, וכלל אינם יודעים על קיומה. אין צורך להכביר מילים מדוע תרצה להרוויח עוד קצת כסף צדדי, זה ברור ומובן שכל אחד רוצה לעשות יותר כסף, והאינטרנט פתח אפשרויות והזדמנויות חדשות.
להרוויח כסף
האם ידעת שאתה יכול למכור ולהרוויח כסף מאתר אמזון? אתר אמזון התחיל כאתר הגדול ביותר למכירת ספרים. למעשה כל ספר שחשבת עליו, יכולת להשיג דרך האתר הזה. כיום ניתן לרכוש דרכו לא רק ספרים אלא גם מכשירי חשמל, מצלמות,מוזיקה,מחשבים,תוכנות,צעצועים,משחקים,ציוד ספורט,כלי נגינה, ומה לא? אם יש לך בבית מוצרים מיותרים אבל במצב טוב שאין לך שימוש בהם, אתה יכול למכור אותם דרך אמזון ולהרוויח כסף דרך אתר אינטרנט זה. מה האינטרס של האתר ומדוע שהוא ישים פרסומים חינם של המוצרים שלך? הרי בסופו של דבר מדובר באתר מאוד פופולרי שמגיעים אליו מיליוני גולשים. התשובה היא שהאתר גובה סכום סימלי של פחות מדולר אחד עמלה. העמלה נגבית רק כאשר מתבצעת מכירה ואתה מקבל כסף, אם לא הצלחת למכור את המוצר, לא תשלם דבר. מכיוון שבאתר אמזון מתבצעות מיליוני עסקאות הרי שהעמלה הנמוכה הזאת עשויה להכניס עבורם הרבה מאוד כסף. זהו אגב חוק המסה הקריטית. כל דבר שמתבצע בווליום גבוה, יכול לעשות הרבה מאוד כסף, אפילו אם עבור כל עסקה מתקבל רווח קטן מאוד.

אתה קובע את המחיר של המוצרים שאתה מוכר, ואתה יכול לעשות כסף מהמוצרים יד שנייה שלך. אם קנית כמות גדולה של מוצרים במחיר מוזל ואתה מעוניין למכור אותם ברווח, אתה יכול להפוך להיות מוכר מקצועי, במקרה זה תצטרך לשלם כ 40$ מדי חודש, והאופציה הזאת טובה רק עבור מוכרים מקצועיים שיש להם באמת מלאי גדול למכור. אתה מבין, אדם שמוכר באלפי דולרים מדי חודש, הרי שעמלה בסכום זה זניחה לעומת ההכנסות הצפויות עבורו. יתרון נוסף הוא שכמוכר מקצועי אתה יכול ליצור מוצרים משלך למכירה באתר אמזון הכללי הגדול. כך למשל אם ייצרת ספר באנגלית, אתה יכול להעלות אותו למכירה, כך שיהיה זמין באתר וייחשף למיליוני גולשים מכל רחבי העולם.
איך מוכרים באמזון? עליך להירשם לאתר לחשבון אינדיבידואלי (למכירת פחות מ 40 מוצרים בחודש) או לחשבון מוכר מקצועי (למכירת יותר מ 40 מוצרים בחודש). כך או כך, מדובר באופציה מעולה להרוויח כסף דרך האינטרנט.

איך להרוויח כסף מידע באינטרנט


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.