השלמת הכנסה – כך עושים את זה

השלמת הכנסה – כך עושים את זה

0 Comments
רבים בימנו נזקקים להשלים הכנסה, מכיוון שהמשכורת של שני בני הזוג ממש לא מספיקה כדי לכסות את כל ההוצאות האדירות הנדרשות על מנת לנהל את המשק בית של המשפחה. סעיף הדיור הינו אחד הסעיפים האימתניים ביותר הנוגסים במשכורת ללא רחם, אלא אם כן אתם בני מזל, והוריכם נתנו לכם בית במתנה. אך למרבה הצער ברוב המקרים אין זה כך. בין אם אתם מתגוררים בבית בשכירות, ובין אם אתם מתגוררים בבית שרכשתם בעצמכם עם משכנתה, הרי שמדובר כאן בהוצאה של אלפי שקלים מדי חודש. ללא ספק זוהי הוצאה המכבידה מאוד על כל משפחה. אם גם אתם מרגישים שהמשכורת בקושי מספיקה, ייתכן שאתם נמנים בין קהל, המונה הרבה מאוד אנשים במדינה, שזקוק להשלמת הכנסה. שים לב שאני לא מדבר כאן על הבטחת הכנסה מביטוח לאומי, (אני מקווה שמצבך אינו גרוע עד כדי כך ושאינך נזקק לקצבה זו)

השלמת הכנסה
נכון שרבים בוחרים במשרה נוספת בשעות הערב, כדי ליצור הכנסה נוספת, יחד עם זאת, זה ממש לא קל לעבוד בשתי עבודות. כאשר אתה מסיים את יום עבודתך הרגיל, אתה כבר עייף, ועכשיו עליך להתחיל בעבודה שנייה. מכיוון שאתה כבר עייף, אז אתה לא מבצע כל כך טוב את עבודתך השנייה. הבעיה האמיתית מתחילה, כאשר אתה כל כך עייף, שאתה כבר לא מרוכז בעבודתך הראשונה, העבודה של שעות הבוקר, ומתחיל לעשות שגיאות וטעויות. בסופו של דבר אתה עלול לסיים קרח מכאן ומכאן, בלי עבודה בכלל. אז מה בכל זאת אפשר לעשות?

הפתרון הוא ליצור מקור הכנסה שכזה, שתהיה פעיל בו אך ורק כשאתה בוחר. בשעות הערב, בסופ''ש, ובכל זמן פנוי אחר שיש לך. עבודה קלה ונוחה היישר מהחדר הפרטי שלך, בלי כל הטרחה לנסוע לעוד עבודה, ולחזור ממנה. אתה פשוט יותר בביתך, ויוצר רווחים והכנסות. הצעתי הראשונה היא שתיקח רבע שעה עם עצמך ותחשוב מהם הדברים שמעניינים אותך, מה מרגש אותך, מה אתה אוהב לעשות? האם יש תחום שאתה מבין בו? לא משנה מהו הדבר – התחל להקים אתר או בלוג בנושא. אני יודע, לא תמיד רואים רווחים במיידית, אבל אתה מתחיל לעשות את צעדיך הראשונים ברשת, ולטווח הבינוני והארוך זה בהחלט ישתלם לך.

האם יש לך תחביב מסוים? הידעת שאנשים שיודעים לצלם, יכולים להרוויח כסף מהתמונות שלהם? בעלי אתרים רבים זקוקים לתמונות. על פי חוקי זכויות יוצרים, אסור לבעלי אתרים לקחת סתם תמונה מהאינטרנט בלי רשות ולהציב אותה באתר שלהם. הם זקוקים לתמונות שהם יצרו בעצמם, או רכשו את זכויות הפרסום עליהם. כאשר אתה נרשם לאתר אשר מספק שירות של תמונות שכאלה, הרי שאתה בעצם מסכים שכל מי שירצה יוכל לעשות שימוש בתמונות שצילמת, תמורת תשלום. בעל האתר משלם, ומקבל גישה אל התמונה שבחר, ואתה מקבל את חלקך מהאתר. אם אתה רוצה באמת לעשות כסף מתמונות, הרי שעליך לבנות לעצמך מאגר גדול מאוד של תמונות, ולהעלות אותם לאתר באופן תדיר. http://www.dreamstime.com/ משלם לצלמים סכומים יפים בעד התמונות שלהם.

 
דרך נוספת מועדפת על הרבה אנשים להשלים הכנסה היא להירשם לאתר אשר משלם בעבור ביצוע הקלדות, תרגומים, תמלולים, טלמרקטינג מהבית, ועוד. http://www.p4qw.com אתה נרשם לאתר, (ההרשמה חינם) ומתחיל לקבל הצעות לעבודות מהבית. עבור כל עבוד נקבע מחיר, ובתום ביצוע העבודה חשבונך באתר מזוכה, כאשר תגיע לסכום המינימום לתשלום יועבר לך תשלום מהאתר. בסוג זה של עבודה אתה פרילנסר, ומגיע לך תגמול כספי בעבור המשימות שביצעת.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.