כסף קל באינטרנט

כסף קל באינטרנט

1 Comments



כסף קל באינטרנט - מהי האמת? 
כסף קל באינטרנט או כסף קל בכל מקום אחר, לא תמיד זה בדיוק כסף קל. בכל מקום שבו אתם רואים מישהו שמרוויח הרבה מאוד כסף בהינף יד, הרי שלרוב אם תבדקו מקרוב תגלו שנעשתה מאחורי הקלעים הרבה עבודת הכנה. כן, גם אני ראיתי את האתרים הללו שמציעים כסף קל תמורת צפייה בתכנים או קריאת אימיילים. מי שרוצה להרוויח כסף בדרך זו, יכול לעשות זאת, וישנם אתרים שיסבירו לו כיצד ויפנו אותו לזה, אני באופן אישי לא ממליץ על כך. נשמע לי די מנוון לנסות להרוויח מקריאת אימיילים שממש לא מעניינים אותי. אומרים לכם, אתם ממילא גולשים באינטרנט, אז למה שלא תרוויחו מזה כסף? התשובה שלי היא שיש לי שימושים הרבה יותר טובים לזמן הגלישה שלי, ושאני גולש באינטרנט באתרים שמעניינים אותי, ונהנה מחוויית הגלישה. למה שאשעבד את עצמי לאתרים ותכנים שלא מעניינים אותי? הרי אני משלם לספק האינטרנט ולתשתית האינטרנט כסף תמורת הזכות להיות מחובר לרשת העולמית און ליין. אתה מבין, זה לא שאומרים לך תגלוש לאן שמתחשק לך ואנחנו נשלם לך, מפנים אותך לאתרים ספציפיים שבהם אתה צריך להשקיע את זמנך.

אומרים לי שאני ממילא קורא אימיילים בכל יום, אז מדוע שלא אתוגמל על כך בכסף? ואני אומר שנכון שאני קורא אימיילים, אבל אני פותח אך ורק את האימיילים שאני מקבל מחברים או מחברים לעבודה. אימיילים שלא מעניינים אותי הרי אני מוחק במיידית. אז למה לי לקבל ולקרוא את הסוג האימיילים, שאני בדרך כלל מעדיף כלל לא לפתוח, ולרוב אני מוחק עוד לפני שבכלל פתחתי אותם? לא הייתי רוצה שתיבת הדואר שלי תוצף בהודעות שלא מעניינות אותי, ומה איתך? זמן הוא משאב יקר.

אני יכול להבין מהיכן נובע המודל העסקי הזה, ומעניין אותי לדעת האם בעלי האתרים שנרשמים לשירות הזה, מודעים לכך שמי שקורא את התכנים שלהם, קורא אותם רק בגלל שהבטיחו לו כמה סנטים בתמורה לכך? לא ברור לי מה יוצא לבעל עסק שמפרסם את העסק שלו באופן הזה, הרי לאלה שנרשמים לשירות כדי להרוויח ממנו כסף, אין עניין אמיתי בתכנים ובהצעות של העסק, הם עושים זאת רק כדי לקבל את התמורה עבור הצפייה. והתחושה שלי היא שבדרך כלל מדובר בילדים, או נערים צעירים.

אם כך מי מרוויח את הכסף הקל? אני יכול לתאר לעצמי שבסיטואציה הזאת היחידי שמרוויח כסף קל הם דווקא אותם אתרים אשר מציעים את השירות לגולשים, מכיוון שהם מפנים אלפי גולשים, הרי שהם מקבלים את חלקם בעבור פעילות של כל גולש שנרשם דרכם, כאשר הם יוצרים מסה קריטית של גולשים שנרשמו דרכם, הרי שהם יכולים להרוויח את הכסף הקל, שעליו הם מדברים בלהט רב. עכשיו ייתכן שאתה חושב, אוקיי, אז גם אני אקים אתר כזה שמפנה אנשים שיירשמו דרכי וכך ארוויח כסף קל דרך האינטרנט. זוהי אמת חלקית, מכיוון שכאשר תקים את האתר תגלה, שאתה צריך לקדם אותו בגוגל, ושאתה צריך לפרסם אותו, וזאת לא עבודה קלה. אז האם באמת יש כסף קל באינטרנט?


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובה 1:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.